Gå til innhold

Han har ikke kysset meg ennå!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi dater, han er 40 og jeg 30, og han er ivrig på meg men har har ikke kysset meg på munnen ennå...er ikke det rart?

Er vant til at alle menn er raske med å prøve seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi dater, han er 40 og jeg 30, og han er ivrig på meg men har har ikke kysset meg på munnen ennå...er ikke det rart?

Er vant til at alle menn er raske med å prøve seg...

kanskje han ikke er så kåt som dere perverse kvinner er. det finns viktigere ting i verden! gå til de politiske forumene og slutt å kast bort livet ditt!!

Skrevet (endret)
kanskje han ikke er så kåt som dere perverse kvinner er. det finns viktigere ting i verden! gå til de politiske forumene og slutt å kast bort livet ditt!!

Hva er vitsen med å komme med noe så negativt? så ts lurer på det der, har du ikke noe spesielt med saken å komme med så kan du la vær..

Når man dater så pleier man jo å kysse etter hvert, det er vel såpass vanlig blandt folk nå. Men TS, du skrive jo ikke noe om hvor lenge dere har datet. Det kan jo hende han ikke tør enda, eller vil enda.. Hvis dere har datet en god stund så kan det jo være litt merkelig, man er jo vandt med at det skjer en gang kanskje.

Du kan vel prøve å kysse han og se hvordan han reagerer, eller rett og slett spørre han om hvorfor han ikke kysser deg?

Endret av Ida-Kristine
Skrevet
du er en drittsekk om du ikke klarer å slutte å røyke når du er gravid. Moren min røyket når hun var gravid med meg, og sluttet da hun var gravid med min yngere bror. Kort sagt, jeg har fått mild røykehud fra fødsel, jeg fikk dårligere karakterer enn han, og har dårligere sosiale egenskaper enn han. Ble også kortere. Stump røyken NÅ, ellers kan du risikere at han kommer til å hate deg i framtiden, slik som jeg gjør med min mor. Det er utrolig hvor ødeleggende røyk er for et foster

Sint22 har ikke kysset noen i det hele tatt, det er derfor han er så sinna, vel.

Dakar liten.

TS: Noen slenger ut tunga ved først mulighet, andre venter. Kanskje han venter på et hint fra deg om at det er på tid? Kanskje han bare er en gentleman?

Letteste er uansett å kysse hvis man vil kysses. Så slipper man å vente. ;)

Skrevet

Mannen bør ta hovedinitiativene, og etter noen få dater bør han trå til. Kanskje han bare er gentleman.

Skrevet
Mannen bør ta hovedinitiativene, og etter noen få dater bør han trå til. Kanskje han bare er gentleman.

Hvorfor det?

TS: Kan ikke du prøve å kysse han da? Kan jo hende han tenker det samme som deg?

Ellers kan du jo prøve å hinte litt frampå.

Skrevet

Du får pirre ham litt, la tunga gli over leppene, ta på leppene, len deg fram osv. Ofte har jeg opplevd at det første kysset kommer som en forlengelse av en god, lang klem... :)

Gjest Gjest_linnsolskinn_*
Skrevet

det tok en mnd før daten min kyssa meg og da var jeg glad for at det ikke sjedde på første date :D syns han var veldg søt nå han da spurte om han fik lov først også

Skrevet

Virker bare som han er interessert i et ordentlig forhold, og vil bli kjent med deg før dere blir intime, synes nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...