Gå til innhold

huset dere i interiørmagasin

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som har hatt huset sitt i et interiørblad? hvordan var det?

jeg har fått tilbud, men er veldig usikker. ønsker å høre hvordan erfaringer folk har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også fått forespørsel, men har sagt konsekvent nei.

Leste bl.a. om en familie (med et spesielt hus) som hadde fått huset sitt forografert og skrevet om i en artikkel i et interiørblad. Etterpå dukket et bilde av kjøkkenet opp i en artikkel hvor det ble ropt varsko når det gjaldt brannfare i forbindelse med spotter infelt i tak. Samtidig var huset lagt ut for salg, og det ble påpekt ovenfor megler at det var merkelig at det ikke var informert om at kjøkkenet hadde brannfarlige spotter. MEN kjøkkenet hadde ikke brannfarlige spotter - bildet var (helt legalt dessverre) blitt brukt i nevnte artikkel uten å ha noe med saken å gjøre. Dette skapte mye problemer for huseier, og muligens mistet de også budgivere pga dette.

Derfor: Vi vil ha kontroll på hvor bilder av vårt hus brukes, og vil derfor ikke ha noe omtale eller bilde av det i noe blad.

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært kjempe stas om huset mitt havnet i et interiørblad!! Det hadde jeg skrytt av til alle jeg kjenner også :fnise:

Tenk så kult å få egen stylist som fikser og ordner slik at bildene blir bra. Gøy å ha til senere også når "stilen" har endret seg.

Er stolt av huset mitt, og selv mener jeg at det er det flotteste huset på denne jord :ler:

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Jeg hadde vært stolt hvis jeg hadde blitt forespurt dette, og hadde garantert sagt ja. Elsker å lese slike magasiner selv og tenker det hadde vært trist om ingen ville vise fram hjemmene sine.

Gjest har du lyst har du lov
Skrevet

Det er nok et tilbud som aldri kommer til å bli en realitet her. :ler:

Men over til alvoret, jeg er typen som nekter å være publikum på tv-program, som holder meg unna alt som er av kamera og journalister uansett hvilket uskyldig spørsmål de måtte stille meg. Jeg er kjempeglad jeg ikke er kjendis og kan vandre fritt rundt omkring uten at noen tar bilde av meg. Så jeg hadde nok takket nei. Men har du lyst så har du lov, jeg liker å lese interiørblad men har ikke ønske om å bidra til bladene selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...