Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #1 Skrevet 8. august 2003 http://www.ba.no/nyheter/politikk/article721708.ece dette er noe jeg blir provosert av, skal Bergen nå bli en egen liten stat eller? Det går ikke an å ha en slik holdning i dagens samfunn, og der en samtidig sier at jeg er ikke rasist Send ut de som faktisk begår lovbrudd som er så grove at en helst ikke vil ha dem i samfunnet igjen, men hallo skal vi nekte å hjelpe mennesker som har behov for det? sint jeg akkurat nå, og kan ikke si at jeg er stolt av å være bergenser heller om det er slik vi liksom skal bli
Gjest Zirine Skrevet 8. august 2003 #2 Skrevet 8. august 2003 Han vil ha ut de som er "synlige innvandrere" - hehe, morsomt. Han der er ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #3 Skrevet 8. august 2003 Ser at han iflg. avisen har "vurdert faren for å bli stemplet som rasist". Han burde også vurdert faren for å fremstå som komplett idiot. Også påfallende hvordan setninger som begynner med "jeg er ikke rasist, men..." gjerne avsluttes med de mest håpløst rasistiske neandertal-utsagn.
Gjest Zirine Skrevet 8. august 2003 #4 Skrevet 8. august 2003 Ja, jeg visste det kom, og humret over uttalelsen "jeg er ikke rasist" Ja, særlig. Det tror vi på.
MarianneE Skrevet 8. august 2003 #5 Skrevet 8. august 2003 Rister bare på hodet, jeg. Dette kommer aldri til og bli noe av uansett.......
Gjest dorian Skrevet 9. august 2003 #6 Skrevet 9. august 2003 Frp-grumset dukker alltid fram foran en valgkamp Det er nesten så man skulle tro det var timet. Ikke for å sette ut stygge rykter om frp, men jeg vil bare gjere merksam på at de på denne måten får fortalt de innvandringsfiendtlige at frp er på deres linje, OG de mer moderate at dette, nei, dette blir det ikke noe av. Har skjedd før, ja Denne bergenseren, vel - noen måtte jo overta etter Vidar Kleppe som rabulist. Frpere er ofte forferdelig enkle, og jeg vil ikke bli overrasket om han bæsjer på leggen igjen dorian
Bettie Skrevet 9. august 2003 #7 Skrevet 9. august 2003 Det er et problem at det er vanskelig å argumentere fornuftig mot disse innspillene. For hver gang man legger inn et spørsmål eller et argument, så kommer det opp noe helt annet. Så hvis det starter med ut med alle lovbrytende innvandrere, så kan det ende med jo-arbeidsinnvandring er lurt. De svarer jo ikke på tiltale, men grumser bare mer og mer til vannet. Og så ender men fort i en sånn - ja,men... diskusjon som bare er tull. Men rimelig enkle å gjennomskue, det er de.
*Lavendel* Skrevet 9. august 2003 #8 Skrevet 9. august 2003 Kan ikke skjønne at folk kan få til å framstå så toskete som denne fyren. Frp er iallefall gode til å lage bølger i havet, vet ikke helt om det er noe annet de kan.... Tåpelig!
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #9 Skrevet 9. august 2003 Jeg er nok redd for at det finnes mye mer av denslags meninger i Norge enn hva vi ønsker å tro
Cita Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 sint jeg akkurat nå' date=' og kan ikke si at jeg er stolt av å være bergenser heller om det er slik vi liksom skal bli[/quote'] Tror nok ikke der et noe fare for at Bergensere generellt blir som det "klutehue" av en Frp'er i dette innelegget Vær stolt av din Bergenske tilhørighet du "gjest". Kanskje er jeg litt naiv, når jeg sier at det er bra at sånne folk kommer med slikt rett før ett valg. Forhåpentligvis så er folk stort sett så oppegående at de skjønner hvem de IKKE bør stemme på. Kjenner ganske mange invandere, som ikke har hatt en kriminell tanke i hodet, så det at det bare er bermen som kommer hit, er noe av det største svadapreik jeg har hørt på lenge.
Nala Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 *rister på hodet* Er det mulig å lire av seg så masse teit, og samtidig forvente at folk skal ta en seriøst? Uopplyst, det er det han er. Hjelper ikke at han "har reist mye i utlandet og sett at mange er greie"...
Gjest Mayamor Skrevet 10. august 2003 #12 Skrevet 10. august 2003 Av og til lurer jeg på om andre partier betaler et eller annet menneske sånn dann og vann til å infiltrere FRP og si/gjøre noe latterlig rett før valgkamper... Det er stort sett i FRP dette skjer... Hvorfor? Mayamor
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 10. august 2003 #13 Skrevet 10. august 2003 Fyren er kjent for sine geniale utspill (genial i ironisk hentydning), og er vel mest politiker fordi han liker å høre sin egen stemme. Jeg kommer ikke på noe i farten, men det er et par salige forslag på fartslisten til fyren fra ikke så alt for lenge siden. Alt annet enn den skarpeste kniven i skuffen.
Milly:) Skrevet 10. august 2003 #14 Skrevet 10. august 2003 Det høres kanskje dumt ut, men jeg kan ikke, uansett hvor mye jeg prøver, forstå at noen kan stemme på Frp... Det går bare ikke! :o :o Noen som stemmer det som kan forklare det til meg? Jeg mener absolutt ikke å fornærme noen som liker dette partiet, men jeg trenger en forklaring på hva som er bra med det. For jeg ser ingenting positivt... - En undrende Milly86 - (var ikke meningen å avspore)
Gjest 10na Skrevet 11. august 2003 #15 Skrevet 11. august 2003 ........ skulle bare ønske at det var flere som han - som hadde baller nok til å si fra om hva de faktisk mener UTEN innpakning. Det å si at en person ikke er den skarpeste kniven i skuffen ene og alene grunnet ens mening - sier vel at Zirine's skuff er komplett tom for kniver. Ja, jeg stemmer FrP - og er et STOLT medlem av partiet!
Gjest 10na Skrevet 11. august 2003 #17 Skrevet 11. august 2003 stinker......... jepp, enkelte uttalelser her stinker som om noe har dødd fisende her!!
Milly:) Skrevet 11. august 2003 #19 Skrevet 11. august 2003 Vel, 10na, kan du svare på det jeg spurte om da? For at du sier at du er stolt medlem gjør ikke meg noe klokere...
Gjest gurimalla Skrevet 11. august 2003 #20 Skrevet 11. august 2003 "Jeg har reist mye i utlandet" brukes som begrunnelse for at fyren ikke er rasist.... For en tulling! Det er for øvrig helt greit at de sier hva de mener før valgkampen - så de som har vurdert å stemme Frp kan ombestemme seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå