Gjest Gjest_Diamanten_* Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hei alle sammen Tenkte jeg skulle lage meg en slanke dagbok, slik at det blir lettere for meg og holde fokuset, samtidig som kanskje andre har nytte av og følge meg mot mitt mål? Problemet er at jeg sliter slik med magen, kan ikke spise noe før jeg blir dårlig Det er ikke intoleranse, men pga sterke tebeletter (morfin). Så derfor prøver jeg nutrilett for og se hvordan magen tar det. Jeg klarer heller ikke trene noe særlig pga smerter, så derfor ble nutrilett mitt valg når det gjelder slankemetode. Og i morgen er det min første dag- og jeg gleder meg:)
Chanel.No5 Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 (endret) Nutrilett kan gi magesmerterfor deg, det inneholder endel kunstige tilsetningsstoffer/søtingsstoffer, det er defor mye bedre for deg å spise normal og næringsrik mat! Endret 30. august 2009 av Lotte27
Gjest Gjest_Diamanten_* Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Vel nå er da det legen min som mener at jeg skal prøve kun nutrilettt shaker denne uken for og se hvordan magen blir da, netopp fordi legen har har sett bedring på mageproblemene hos andre smertepasienter som har brukt dette. Derfor skal jeg kun bruke det- og multivitaminer. Stoler på legen jeg.
Gjest Euforia Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Vel nå er da det legen min som mener at jeg skal prøve kun nutrilettt shaker denne uken for og se hvordan magen blir da, netopp fordi legen har har sett bedring på mageproblemene hos andre smertepasienter som har brukt dette. Derfor skal jeg kun bruke det- og multivitaminer. Stoler på legen jeg. Siden du bare skrev "nutrilett", tenkte jeg automatisk at du snakket om barene. Det hørtes ikke sunt ut å bare drikke nutrilett shaker og vitaminer i ei hel uke! Men hva vet vel jeg, hør på legen din du.
Anglofil Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Da vi har eget forum for dagbøker, vil jeg derfor anbefale at trådstarter (gjest) registrer seg, siden gjester ikke har tilgang til dagbøkene. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå