#Angel# Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Dette er sikkert ingenting, men jeg føler for å høre om andre har opplevd det samme. Jeg fikk mensen onsdag kveld, med smerter som vanlig. Jeg blødde litt friskt rødt blod onsdag kveld og torsdag. Etter det gikk det over til (beklager detaljene) brunt "slim" som fortsatte fram til torsdag uken etter. Noen som har opplevd det samme??
#Angel# Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2009 Ingen..? hmm.. kanskje ikke så normalt da..
Mia- Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Relativt normalt, jo. Gammelt blod blir ofte mørkere, eller brunt som du sier. Den slimete konsistensen kommer nok av at det var lite blod i tillegg til slimete utflod.
Avalon Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 (endret) Jada, det er helt normalt Det er jo ikke bare blod som kommer ut når en har mensen, livmoren støter også ut slimhud. Slimhud er den typen hud du har innvendig, f.eks i munnen. Ny slimhud blir dannet i hver syklus, og støtes ut sammen med blod så lenge ikke et egg er blitt befruktet. Så det slimet, er nok slimhud. Slimhuden kan støtes ut litt etter litt, men av og til kan også slimhuden bli støtt ut hel. Da vil du se en semi stor slimklump på dopapirer, bindet eller tampongen. Endret 31. august 2009 av Avalon
#Angel# Skrevet 31. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2009 Har aldri vært borti så lite før, men en første gang for alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå