Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Mange jenter som blir våte av gigantiske hoder? Er små hoder turn off?
Aurora M. Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Et lite hode er turnoff for meg ja! Men da tenker vi kanskje ikke på det samme hodet..
Hinata Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Et lite hode er turnoff for meg ja! Men da tenker vi kanskje ikke på det samme hodet.. *signere*
MarianneE Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 stort eller lite hode? Aldri tenkt over en gang. (og da tenker jeg på det på skuldrene)
Gjest usmc Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Undersøkelser viser at Hammer formet penis godt over snittet er visuelt mest pop hos kvinner. Ref. girlscorner. Her er det bare å erkjenne, komme seg videre og bli en bedre elsker i praksis. stort eller lite hode? Aldri tenkt over en gang. (og da tenker jeg på det på skuldrene)
Stefan Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Det varierer nok fra person til person som med alt annet. Vi skal være fornøyde med at alle ikke liker det samme.
Gjest womenwomen Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Mange jenter som blir våte av gigantiske hoder? Er små hoder turn off? Små hoder er ikke turnoff .Ingen pikker er turnoff . Men store hoder er visuelt mer opphissende å se på : ) pluss - jeg kan da føle hodet mye bedre , ja bra tydelig - om det er stort ...å det er så hærlig : ) sikler når jeg tenker på det nå - glir snart av stolen he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå