Gå til innhold

blør etter sex...


Gjest Gjest_ane_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ane_*

Jeg og kjæresten min begynte å ha sex for ca 1 -2 måneder siden.. forholdet er ganske nytt så tør ikke si for mye til han m problemet..

men, jeg begynner alltid å blø etter sex.. er ikke så mye men (unnskyld detaljer) når sæden renner ut igjen er det blandet med blod..

forstår ikke hvorfor.. det er plagsomt og jeg tenker alltid på det før vi har sex og det "hemmer" det hele litt fra min side. er redd for at han skal se det..

han er ganske lang og stor så kan være ubehagelig og gjøre vondt om han støter hardt eller om jeg sitter oppå han.

noen formeninger om hvorfor jeg alltid blør??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og kjæresten min begynte å ha sex for ca 1 -2 måneder siden.. forholdet er ganske nytt så tør ikke si for mye til han m problemet..

men, jeg begynner alltid å blø etter sex.. er ikke så mye men (unnskyld detaljer) når sæden renner ut igjen er det blandet med blod..

forstår ikke hvorfor.. det er plagsomt og jeg tenker alltid på det før vi har sex og det "hemmer" det hele litt fra min side. er redd for at han skal se det..

han er ganske lang og stor så kan være ubehagelig og gjøre vondt om han støter hardt eller om jeg sitter oppå han.

noen formeninger om hvorfor jeg alltid blør??

Det kan hende du har noe som kalles ektopi; helt ufarlig, men plagsomt i form av blødninger blant annet ved samleie.

http://www.doktoronline.no/qa/forum/12/qa3676952.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ane_*

hmm... takk for svar :)

jeg har aldri hatt det sånn i tidligere forhold...

men håper ikke det er det jeg har. fy for no dritt sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere testet dere for kjønnssykdommer? Blødning ved og etter samleie kan nemlig være et tegn på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ane_*

Han har bare hatt sex med ei jente før meg, og jeg var hos gynekolog i mai grunnet graviditet. tar de ikke alle sånn tester da?

Jeg mistet barnet, så er ikke pga det...

hvilken kjønnssykdom var det du tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medfølende

Jeg opplevde det samme som deg og oppsøkte lege (det bør man alltid gjøre når man opplever blødninger) og ble henvist til gynekolog. Han sa jeg hadde noen blodkar som var fremtredende på livmortappen, og svidde disse av med laser. Har ikke hatt problemer med blødning etter samleie siden dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_ane_*

åja, så det kan fikses så fort som det:)

Jeg tror jeg bør oppsøke lege da.

takk skal du ha "medfølende" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...
2 minutter siden, marsefjo skrev:

Hei, fikk du løst problemet? 

10 år senere, og TS er ikke lengre på forumet. Hvem forventer du svar fra? 

Anonymkode: bd26d...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...