Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Del Skrevet 30. august 2009 Ja, nå tror jeg har funnet den optimale løsningen for meg når jeg skal oppbevare støvletter. I mange skobutikker har de henger med klyper. Noe som aner hvor en får tak i disse? Det må jo være kjempesmart å bruke hjemme også. Perfekt til lange støvletter. Så var det de veskene da. Hvordan i all verden skal jeg oppbevare de. Det er penvesker, store vesker, stoff, skinn osv. Jeg har puttet alt i en kurv skuff i klesskapet, men syntes det er en rotete løsning. Hva i all verden gjør du....? Sortere i farger eller etter type som t-shirt, skjørt, genser osv.....? uff.... Jeg har trådkurver, og alt undertøy ligger "kastet" oppi skuffen. Lurer på å kjøpe noen små åpne kurver eller lignende for å ha oppi. Noen som har gjort det eller har noen trådkurve tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Del Skrevet 30. august 2009 Skal vi se... Her var det mye å svare på. Når det gjelder sko og støvletter, har jeg funnet ut at det er perfekt å ha dem i hyller i skapet. Jeg har brukt smale skap fra Ikea til dette. De har skap som er 50 cm brede og 30 cm dype, der får man plass til to par sko eller støvletter pr. hylle. Og alle hyllene kan plasseres i de høydene man selv vil og virkelig utnytte plassen. Jeg aner ikke hvor man kan få tak i sånne hengere som man har i skobutikkene... Jeg har alle mine vesker i en skuff. Jeg har kvittet meg med alle veskene jeg så og si aldri bruker. De aller største har jeg i bunnen av klesskapet (reisevesker/strandvesker). Klærne har jeg sortert slik: Kjoler, skjørt, skjorter og jakker henger. Bukser, gensere, t-skjorter og andre topper ligger i hyller i øyehøyde. Jeg har funnet ut at det er håpløst å ha sånt i skuffer, det blir bare rot når man skal finne yndlingstoppen... Men det er sikkert lettere med trådkurver. Undertøy har jeg i en skuff, fordelt i bokser fra Ikea. En med vanlige truser, en med boksere/hipsters, en med g-strenger, en med vanlige sokker og en med andre sokker. Hvis du sliter med å få plass og få sortert alle tingene dine, har jeg ett tips: Kvitt deg med det du ikke trenger. Når du kjøper et nytt plagg, kast et gammelt. Hvis ikke vil du bare få mer og mer... Når jeg sier kast, mener jeg gi bort til venninner, slektninger eller Fretex, så klart. Jeg kvitter meg med alt jeg ikke har brukt på et år - og hvis jeg har kjøpt flere nye topper, snur jeg bunken med toppene jeg har fra før og kaster det som ligger nederst - det bruker jeg jo aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sia444 Skrevet 31. august 2009 #3 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg har hengt alle veskene mine på en stumtjener som jeg har på soverommet. Er så glad i alle sammen og nå får jeg latet som jeg har klesskap jeg kan gå inn i. Utenom det har jeg mange skap og kommoder til å ha ting i. Og skal henge smykkene mine på veggen på knagger for å pynte litt med dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 31. august 2009 #4 Del Skrevet 31. august 2009 Til sko har jeg et skostativ hvor jeg får plass til de fleste av skoene mine. Resten har jeg i en stoff hylle sak fra ikea, som jeg har hengt fast i stanga der ytterjakker henger. På døra på soverommet har jeg to store kroker som jeg henger alle veskene på. Treningsbakg og andre store vekser ligger på bunnen av skapet. Når jeg kjøper meg hus SKAL jeg ha et enormt walk-in-closet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 5. november 2009 #5 Del Skrevet 5. november 2009 Fordi jeg ennå ikke har funnet noen god løsning, har jeg alle skoene stående i bunnen av garderobeskapet (i yttergangen), og veskene ligger stappet i den nederste hylla på rommet. Rotete, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå