myfantasyworld Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hei, bare lurer på om noen der ute kan gi meg svar på noen spørsmål jeg har... Jeg har akuratt begynt på antidepressiva.. Begynnte igår, og jeg fikk bivirkninger med en gang.. Trøtt, slapp, svimmel, kvalm og hodevært. I tillegg til når jeg våknet i morges så var jeg veldig svimmel... Gikk seg til ut over dagen, men nå har jeg akuratt tatt pille nummer 2, å fikk hodeværken tilbake med en gang og litt kvalme, og slapp... (kan jeg ta paracett forresten??) Og vet noen der ute med erfaring, om det bare tar litt tid for kroppen min og venne seg til medisinen, slik at kvalmen og diverse går bort etter hvert? På forhånd takk:)
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hei, bare lurer på om noen der ute kan gi meg svar på noen spørsmål jeg har... Jeg har akuratt begynt på antidepressiva.. Begynnte igår, og jeg fikk bivirkninger med en gang.. Trøtt, slapp, svimmel, kvalm og hodevært. I tillegg til når jeg våknet i morges så var jeg veldig svimmel... Gikk seg til ut over dagen, men nå har jeg akuratt tatt pille nummer 2, å fikk hodeværken tilbake med en gang og litt kvalme, og slapp... (kan jeg ta paracett forresten??) Og vet noen der ute med erfaring, om det bare tar litt tid for kroppen min og venne seg til medisinen, slik at kvalmen og diverse går bort etter hvert? På forhånd takk:) Jeg fikk også bivirkninger ikke lenge etter at jeg tok pillene. Men fikk rådet om å ikke gi opp forde, dette ville gi seg om 4-6 uker, og det stemte. Mine piller fungerer utmerket idag for angsten, og de bivirkningene jeg hadde i starten er borte. Så hold ut! Nå vet ikke jeg hvilke piller du tar, jeg tar Cipralex og min terapeut sa at jeg kunne ta paracet og også Ibux. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Hadde samme reaksjon då eg byrja for snart to år sidan. Kvalm, svimmel, hovudverk, skjelven osv. Det ga seg etter tre dagar og har ikkje hatt nokon reaksjon sidan.
myfantasyworld Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Tusen takk for svar! Trodde nesten at alt håp var ute allerede... Snakk om og være pessimistisk!
myfantasyworld Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Er det forresten en dårlig idè og drikke alkohol når jeg går på antidepressiv medisin? Og hvor lenge er det normalt og gå på disse pillene?? Takk for svar :D
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Er det forresten en dårlig idè og drikke alkohol når jeg går på antidepressiv medisin? Og hvor lenge er det normalt og gå på disse pillene?? Takk for svar :D Jeg ville vært forsiktig med alkohol. Du kan prøve deg fram litt. Jeg har gått på antidep i 10 år og har alltid hatt problemer med kombinasjonen alkohol og medisin. Tror jeg antidep kan gi deg lav alkoholtoleranse. Jeg får veldig ofte blackout selv om jeg ikke har drukket så mye....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå