Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor ikke? ;) hehe

Hvorfor skulle du bestemme det i det hele tatt? Det handler om å stole på den man er sammen med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor skulle du bestemme det i det hele tatt? Det handler om å stole på den man er sammen med.

Ja, selvfølgelig. Og da regner jeg med at hun oppfører seg deretter også :)

Skrevet
Ja, selvfølgelig. Og da regner jeg med at hun oppfører seg deretter også :)

Ja, men hvis hun var typen til å ikke oppføre seg hjelper det uansett ikke å sitte å vokte over henne. Og ville du være i et forhold der du følte du måtte passe på hele tiden?

Skrevet
Tja. Jeg er manko et par venninner fordi deres respektive har bestemt at de ikke får være med meg lenger...

Sjalu mannfolk altså.... :roll:

Skrevet
Ja, men hvis hun var typen til å ikke oppføre seg hjelper det uansett ikke å sitte å vokte over henne. Og ville du være i et forhold der du følte du måtte passe på hele tiden?

Nei, jeg vil være i et forhold der jeg føler og VET at jeg kan stole på henne.

Men det betyr allikevel ikke at hun får lov til å gjøre akkurat som hun vil.

Det skader ikke at hun blir påminnet en gang i mellom heller ;) hehe

Gjest brutal_mann
Skrevet
Sjalu mannfolk altså.... :roll:

Tja... Jeg klandrer ikke de mennene for at de er sjalu :cool:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Det er bra med menn som sier i fra!

Skrevet
Det er bra med menn som sier i fra!

Ja, det er ikke noe problem med meg :)

Skrevet
:klø: Aldri helt skjønt problemet jeg, de fleste har vel gutte og jente kamerater/venninner. Så svaret mitt er - Ja.

På ingen måte. Har en mannlige "venner" er det potensielle pulepersoner som stpr klar i kulissene.

Skrevet

Du høres en smule eiesyk eller "possessive" ut? Bare ikke ta det for langt.

Skrevet
Tja... Jeg klandrer ikke de mennene for at de er sjalu :cool:

Men at du evt hadde lyst, og at mennene visste at du hadde lyst. Det betyr ikke at hun faktisk ville vært utro. Menn har generelt veldig lite tiltro til dama si.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet

Vel, joda, men samtidig er det noe med om man kan stole på kompisene dama er ute med... Ser jo bare i tråden hvor sinnsvakt naive mange damer er når det gjelder dette.

for the record: samtlige av mine venninner hadde jeg glatt hatt ONS med. (slekt og kolleger telles ikke)

Skrevet
Du høres en smule eiesyk eller "possessive" ut? Bare ikke ta det for langt.

Tror nok jeg er rimelig velbalansert på det området faktisk :)

Men en trussel blir selvfølgelig behandlet deretter.

I et forhold eier hun meg, akkurat som jeg eier henne - jeg ser ikke noe galt i det.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Men at du evt hadde lyst, og at mennene visste at du hadde lyst. Det betyr ikke at hun faktisk ville vært utro. Menn har generelt veldig lite tiltro til dama si.

Tro meg, disse damene har slåss om og fått meg før :cool: Og, en av dem vil jeg påstå har setlet fordi hun ikke fikk bedre (meg) enn han hun slo seg til ro med :cool:

Skrevet (endret)
Tro meg, disse damene har slåss om og fått meg før :cool: Og, en av dem vil jeg påstå har setlet fordi hun ikke fikk bedre (meg) enn han hun slo seg til ro med :cool:

hmmm, ok

a)selvskryt?? ;)

b)og du er singel fordi...

og viktigst av alt

c)det betyr ikke at alle faktisk vil være utro hvis sjansen byr seg

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Tror nok jeg er rimelig velbalansert på det området faktisk :)

Men en trussel blir selvfølgelig behandlet deretter.

I et forhold eier hun meg, akkurat som jeg eier henne - jeg ser ikke noe galt i det.

Det er faktisk en mulighet for at det kan gå litt for langt. Vet ikke om man eier hverandre, men man bør kunne stole 100% på hverandre :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
hmmm, ok

a)selvskryt?? ;)

En skal lytte til selvskryt, for ingen skryt er ærligere ment :cool:

b)og du er singel fordi...

Vet ikke... :klø: Men mye mulig fordi jeg ikke har nok materielt å by på, misstror mennesker generelt og kvinner generelt, samt at jeg har ikke forelsket meg på mange mange år.

c)det betyr ikke at alle faktisk vil være utro hvis sjansen byr seg

Jo, noen av dem var det ;)

Skrevet

Kvinne og mann kan fint være kun venner selvom ingen dem har vær sin partner!Selvsagt går det ann!

Skrevet
Vel, joda, men samtidig er det noe med om man kan stole på kompisene dama er ute med... Ser jo bare i tråden hvor sinnsvakt naive mange damer er når det gjelder dette.

for the record: samtlige av mine venninner hadde jeg glatt hatt ONS med. (slekt og kolleger telles ikke)

Hvis man havner til sengs med en kompis er det neppe fordi man er naiv, og det er i så fall like stor sjanse for at man havner til sengs med noen som ikke er en kompis.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Hvis man havner til sengs med en kompis er det neppe fordi man er naiv, og det er i så fall like stor sjanse for at man havner til sengs med noen som ikke er en kompis.

Njaaa.. vet ikke helt om jeg er enig der.

Naiv i denne sammenhengen kan jo gjøre at man stoler litt for mye på en fyr og "bare skal sove sammen" etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...