Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #121 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor ikke? hehe Hvorfor skulle du bestemme det i det hele tatt? Det handler om å stole på den man er sammen med.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #122 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor skulle du bestemme det i det hele tatt? Det handler om å stole på den man er sammen med. Ja, selvfølgelig. Og da regner jeg med at hun oppfører seg deretter også
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #123 Skrevet 30. august 2009 Ja, selvfølgelig. Og da regner jeg med at hun oppfører seg deretter også Ja, men hvis hun var typen til å ikke oppføre seg hjelper det uansett ikke å sitte å vokte over henne. Og ville du være i et forhold der du følte du måtte passe på hele tiden?
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #124 Skrevet 30. august 2009 Tja. Jeg er manko et par venninner fordi deres respektive har bestemt at de ikke får være med meg lenger... Sjalu mannfolk altså....
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #125 Skrevet 30. august 2009 Ja, men hvis hun var typen til å ikke oppføre seg hjelper det uansett ikke å sitte å vokte over henne. Og ville du være i et forhold der du følte du måtte passe på hele tiden? Nei, jeg vil være i et forhold der jeg føler og VET at jeg kan stole på henne. Men det betyr allikevel ikke at hun får lov til å gjøre akkurat som hun vil. Det skader ikke at hun blir påminnet en gang i mellom heller hehe
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #126 Skrevet 30. august 2009 Sjalu mannfolk altså.... Tja... Jeg klandrer ikke de mennene for at de er sjalu
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. august 2009 #127 Skrevet 30. august 2009 Nei, jeg vil være i et forhold der jeg føler og VET at jeg kan stole på henne. Men det betyr allikevel ikke at hun får lov til å gjøre akkurat som hun vil. Det skader ikke at hun blir påminnet en gang i mellom heller hehe Det er bra med menn som sier i fra!
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #128 Skrevet 30. august 2009 Det er bra med menn som sier i fra! Ja, det er ikke noe problem med meg
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #129 Skrevet 30. august 2009 :klø: Aldri helt skjønt problemet jeg, de fleste har vel gutte og jente kamerater/venninner. Så svaret mitt er - Ja. På ingen måte. Har en mannlige "venner" er det potensielle pulepersoner som stpr klar i kulissene.
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #130 Skrevet 30. august 2009 Nei, jeg vil være i et forhold der jeg føler og VET at jeg kan stole på henne. Men det betyr allikevel ikke at hun får lov til å gjøre akkurat som hun vil. Det skader ikke at hun blir påminnet en gang i mellom heller hehe Du høres en smule eiesyk eller "possessive" ut? Bare ikke ta det for langt.
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #131 Skrevet 30. august 2009 Tja... Jeg klandrer ikke de mennene for at de er sjalu Men at du evt hadde lyst, og at mennene visste at du hadde lyst. Det betyr ikke at hun faktisk ville vært utro. Menn har generelt veldig lite tiltro til dama si.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 30. august 2009 #132 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor skulle du bestemme det i det hele tatt? Det handler om å stole på den man er sammen med. Vel, joda, men samtidig er det noe med om man kan stole på kompisene dama er ute med... Ser jo bare i tråden hvor sinnsvakt naive mange damer er når det gjelder dette. for the record: samtlige av mine venninner hadde jeg glatt hatt ONS med. (slekt og kolleger telles ikke)
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #133 Skrevet 30. august 2009 Du høres en smule eiesyk eller "possessive" ut? Bare ikke ta det for langt. Tror nok jeg er rimelig velbalansert på det området faktisk Men en trussel blir selvfølgelig behandlet deretter. I et forhold eier hun meg, akkurat som jeg eier henne - jeg ser ikke noe galt i det.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #134 Skrevet 30. august 2009 Men at du evt hadde lyst, og at mennene visste at du hadde lyst. Det betyr ikke at hun faktisk ville vært utro. Menn har generelt veldig lite tiltro til dama si. Tro meg, disse damene har slåss om og fått meg før Og, en av dem vil jeg påstå har setlet fordi hun ikke fikk bedre (meg) enn han hun slo seg til ro med
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #135 Skrevet 30. august 2009 (endret) Tro meg, disse damene har slåss om og fått meg før Og, en av dem vil jeg påstå har setlet fordi hun ikke fikk bedre (meg) enn han hun slo seg til ro med hmmm, ok a)selvskryt?? b)og du er singel fordi... og viktigst av alt c)det betyr ikke at alle faktisk vil være utro hvis sjansen byr seg Endret 30. august 2009 av Ella_Grey
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #136 Skrevet 30. august 2009 Tror nok jeg er rimelig velbalansert på det området faktisk Men en trussel blir selvfølgelig behandlet deretter. I et forhold eier hun meg, akkurat som jeg eier henne - jeg ser ikke noe galt i det. Det er faktisk en mulighet for at det kan gå litt for langt. Vet ikke om man eier hverandre, men man bør kunne stole 100% på hverandre
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #137 Skrevet 30. august 2009 hmmm, ok a)selvskryt?? En skal lytte til selvskryt, for ingen skryt er ærligere ment b)og du er singel fordi... Vet ikke... :klø: Men mye mulig fordi jeg ikke har nok materielt å by på, misstror mennesker generelt og kvinner generelt, samt at jeg har ikke forelsket meg på mange mange år. c)det betyr ikke at alle faktisk vil være utro hvis sjansen byr seg Jo, noen av dem var det
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #138 Skrevet 30. august 2009 Kvinne og mann kan fint være kun venner selvom ingen dem har vær sin partner!Selvsagt går det ann!
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #139 Skrevet 30. august 2009 Vel, joda, men samtidig er det noe med om man kan stole på kompisene dama er ute med... Ser jo bare i tråden hvor sinnsvakt naive mange damer er når det gjelder dette. for the record: samtlige av mine venninner hadde jeg glatt hatt ONS med. (slekt og kolleger telles ikke) Hvis man havner til sengs med en kompis er det neppe fordi man er naiv, og det er i så fall like stor sjanse for at man havner til sengs med noen som ikke er en kompis.
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 30. august 2009 #140 Skrevet 30. august 2009 Hvis man havner til sengs med en kompis er det neppe fordi man er naiv, og det er i så fall like stor sjanse for at man havner til sengs med noen som ikke er en kompis. Njaaa.. vet ikke helt om jeg er enig der. Naiv i denne sammenhengen kan jo gjøre at man stoler litt for mye på en fyr og "bare skal sove sammen" etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå