Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser


Steinar40

Anbefalte innlegg

Leg gogså merke til at kvinnene svarer "Ja jeg ha mange slike platoneiske forhold til menn", mens mennen svarer "Det er alltid seksuelle undertoner".

Med andre ord, kvinner er arrognate og driter i hvordan ting faktisk er. Eventuelt så er kvinner ulidelig naive...

Alternativt så lider en del menn av vrangforestillinger om hvordan menneskelige relasjoner er siden de ikke selv fungerer på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Alternativt så lider en del menn av vrangforestillinger om hvordan menneskelige relasjoner er siden de ikke selv fungerer på samme måte.

Tro meg, menn går på smell etter smell der de avvises av kviner de vil ha. Mens kvinnene haøster alle fruktene fra menn som øsnker å ha et forhold til dem. Ergo, kvinner er kyniske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke være venn med en kvinne jeg ikke kunne ha pult.

Så trist for deg, du må jo gå glipp av mange fantastiske vennskap.

Og ikke tro at en dame som er venn med deg, ville pult deg fordi du er vennen hennes, nei tvert imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla
Legg merke til at menn som er venner med slike er av samme kaliber selv.

Leg gogså merke til at kvinnene svarer "Ja jeg ha mange slike platoneiske forhold til menn", mens mennen svarer "Det er alltid seksuelle undertoner".

Med andre ord, kvinner er arrognate og driter i hvordan ting faktisk er. Eventuelt så er kvinner ulidelig naive...

Nei, jeg kan ikke være venn med en kvinne jeg ikke kunne ha pult.

Men det er deg. Du kan ikke tale på alle menns vegne. Jeg skjønner at NOEN (en del, kanskje særlig godt voksne) menn ikke kan være kun venner med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativt så lider en del menn av vrangforestillinger om hvordan menneskelige relasjoner er siden de ikke selv fungerer på samme måte.

Du tror ikke heller at det er kvinner som ikke forstår - eller innser - hvordan menn fungerer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla
Som f.eks hva da? hehe

Å gå på pub

Utøvende sport - f eks jogging, vektløfting, ballsport, surfing, squash, kampsport

Se på sport, f eks fotball

Film - f. eks actionfilm, europeisk kunstfilm (du ser sikkert ikke på det siste, men noen menn gjør det)

Friluftsliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke heller at det er kvinner som ikke forstår - eller innser - hvordan menn fungerer da?

Vil på ingen måte påstå jeg forstår alle menn nei, men jeg vil heller ikke skjære alle menn over en kam på den måten som blir gjort her. For noen menn er det sikkert umulig å være "bare kompis" mens for andre (slik som mine kompiser) så er det en selvfølge at det går an.

La meg si det slik - hvis de hadde så innmari lyst på sex med meg - hvorfor har de da aldri gjort noen tilnærmelser. De klarte det jo åpenbart da de etterhvert fant sine respektive ;) .

I min verden er det slik at: Mann viser ikke interesse = Mann er ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Mann - kvinne .... 14 dager på ferie sammen .... på samme rom .... i samme seng - og ingenting skjer. Oki, han er homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann - kvinne .... 14 dager på ferie sammen .... på samme rom .... i samme seng - og ingenting skjer. Oki, han er homo.

Homo? Nei, det er han absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Så trist for deg, du må jo gå glipp av mange fantastiske vennskap.

Og ikke tro at en dame som er venn med deg, ville pult deg fordi du er vennen hennes, nei tvert imot.

Jeg har mine fantastiske vennskap, uten at jeg puler dem. Men de ligger innfor rammene for "kunne ha pult" om det kom til det. Orker ikke vøre venn med noen som er så frastøtende at sex ovrhode ikke kan vurderes.

Og, ikke tro at en mann er venn med deg uten å kunne ha pult deg. Tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på ingen måte påstå jeg forstår alle menn nei, men jeg vil heller ikke skjære alle menn over en kam på den måten som blir gjort her. For noen menn er det sikkert umulig å være "bare kompis" mens for andre (slik som mine kompiser) så er det en selvfølge at det går an.

La meg si det slik - hvis de hadde så innmari lyst på sex med meg - hvorfor har de da aldri gjort noen tilnærmelser. De klarte det jo åpenbart da de etterhvert fant sine respektive ;) .

I min verden er det slik at: Mann viser ikke interesse = Mann er ikke interessert.

Mulig du var altfor avvisende da vettu ;)

Husk at tigeren venter på at byttet skal bli uforsiktig hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han må være totalt blåst i hue sier nå jeg. Hadde du og jeg vært i sammen og du så mye som var i nærheten av en annen manns seng, så hadde jeg EKSPLODERT! Mildt sagt!

Neida, hadde du vært sammen med meg, så hadde vi delt sengen og kompisen min hadde hatt et eget rom :fnise:

Men det er faktisk veldig viktig for meg at en potensiell kjæreste respekterer at jeg har mannevenner, og at jeg er ute å tar en pils med "gutta"til langt på natt. Dette er en del av livet mitt, de vennene jeg har.

Det har selvfølgelig skjedd opp igjennom årene at det jeg trodde var en venn, ønsket noe annet. Da har det ødelagt vennskapet, og det er selvfølgelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du var altfor avvisende da vettu ;)

Husk at tigeren venter på at byttet skal bli uforsiktig hehe

Ingen grunn til å være avvisende mot mann som ikke prøver på noe vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vil på ingen måte påstå jeg forstår alle menn nei, men jeg vil heller ikke skjære alle menn over en kam på den måten som blir gjort her. For noen menn er det sikkert umulig å være "bare kompis" mens for andre (slik som mine kompiser) så er det en selvfølge at det går an.

La meg si det slik - hvis de hadde så innmari lyst på sex med meg - hvorfor har de da aldri gjort noen tilnærmelser. De klarte det jo åpenbart da de etterhvert fant sine respektive ;) .

I min verden er det slik at: Mann viser ikke interesse = Mann er ikke interessert.

Fordi de respekterer deg i filler. Eventuelt at de forstår at sex med deg ville ødelagt vennskapet siden du ikek hadde taklet det. Du skal heller ikek se vekk i fra at de fant sine respektive FORDI det var deres resåpektive som tok initiativet.

Noen av moine venniner har jeg ikke pult fordi jeg vet de har vært i en fase avlivet der de har lagt for mye i eventuell sex med meg. Hadde jeg vært sikekr på at det hadde vært puling for pulingens del, null problem. Men så lenge de tror de vil noe mer, nei takk.

Forøvrig vile aldri du og jeg funnet hverandre her i verden, for; Kvinne viser ikke interesse = Kvinne er ikke interresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...