Gå til innhold

Kvinne og mann - bare kompiser

Anbefalte innlegg

Skrevet
ok, men det er jo ikke 100 prosent sikkert at dama di hadde latt deg få bestemme hvem hun skulle være sammen med til en hver tid.

Hvorfor ikke? ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere damer som ikke tror på hva gutta her sier. Hvis dere er sammen med en god mannlig venn, og bare ser film eller noe. Du sier du skal en tur på do, og kommer ut igjen iført noe minimalt og sexy, og spør om han vil pule.

Hvor mange av kompisene dine hadde svart " Neeei, jeg vil ikke ødelegge det fine vennskapet vi har med sex..." ? Svært få.

Uansett, viss en mann ikke tenker tanken om sex med deg, er det fordi han finner deg seksuelt uattraktiv, altså, tenner ikke på deg nok til å få seg til å gjøre det. Eller, som jeg sa tidligere, han sitter litt for langt inn i skapet ennå.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har flere venner av motsatt kjønn. Jeg er ikke fysisk tiltrukket til dem, og kommer nok aldri til å havne i samme seng som dem. Dette er mennesker jeg diskuterer fag, livssyn, felles interesser og det meste mellom himmel og jord med. Det er fantastiske mennesker som jeg er veldig glad for at jeg kjenner.

Kan vel samtidig legge til at jeg ikke er veldig "jentete" av meg (til tross for at jeg er jente ;) ), jeg syns det er artigere å ha en diskusjon over en kopp kaffe enn å fjase mens man vandrer mellom klesbutikker for å prøve det siste hotte.

Hva som er vitsen? Disse mennene er mye mer reflekterte og mer interesserte enn mine kvinnelige venner. Dessuten er menn lettere å omgås enn kvinner, og de gir klarere svar når man stiller dem et spørsmål. :)

Skrevet
Du er helt sikker på at han ikke bare venter på en ny mulighet da?

Er sikker på det, han har ikke prøvd seg etter det og om han bare hadde vært ut etter en ting ville han nok utnyttet mulighetene. Jeg ville egentlig ikke ha noe mer med han å gjøre, tror han ble redd for å miste meg, så han skjerpet seg :fnise:

Skrevet
Er sikker på det, han har ikke prøvd seg etter det og om han bare hadde vært ut etter en ting ville han nok utnyttet mulighetene. Jeg ville egentlig ikke ha noe mer med han å gjøre, tror han ble redd for å miste meg, så han skjerpet seg :fnise:

Ja, da er han ikke mye like meg akkurat!

For meg er det alt eller ingenting som gjelder.

Vi hadde altså ikke vært venner lenger :(

Eller vi hadde vært kjærester ;) hehe

Skrevet
Jeg mente bare at dama mi ikke ville få lov til å fly fritt rundt med et utall av mannlige venner. Sånn er jeg bare hehe

Hvis du hadde blitt kjent med disse mannlige vennene, og som seg selv sier hadde tilit til din partner, så ser jeg ikke problemet?

Jeg ville ikke latt noen bestemme over hvem jeg kunne vært venn med. Men derimot så hadde jeg introdusert partneren min for disse og på denne måten så er det også ufarliggjort.

Ser at dere menn på forumet er rimelig samstemte, men velger uansett å tro at mine guttevenner vil ha meg som venn og ikke hoppe på meg hvis de hadde fått sjansen.

Skrevet (endret)
Hvis du hadde blitt kjent med disse mannlige vennene, og som seg selv sier hadde tilit til din partner, så ser jeg ikke problemet?

Jeg ville ikke latt noen bestemme over hvem jeg kunne vært venn med. Men derimot så hadde jeg introdusert partneren min for disse og på denne måten så er det også ufarliggjort.

Ser at dere menn på forumet er rimelig samstemte, men velger uansett å tro at mine guttevenner vil ha meg som venn og ikke hoppe på meg hvis de hadde fått sjansen.

Det dreier seg selvfølgelig om å bruke sunn fornuft fra begges side.

Det kommer altså an på omgangsform og frekvens, og om jeg føler og vet at du er til å stole på.

Ditt behov for mannlig diskusjonspartner etc. får du vel dekket igjennom meg?

Generelt er det ikke så fornuftig å ha for mange mannlige kompiser tror nå jeg :) Det kan fort bli unødvendig komplisert.

Og syns du det er helt greit at jeg har venninner når du vet åssen jeg ser på dem? ;) hehe

Endret av Steinar40
Skrevet
Dere damer som ikke tror på hva gutta her sier. Hvis dere er sammen med en god mannlig venn, og bare ser film eller noe. Du sier du skal en tur på do, og kommer ut igjen iført noe minimalt og sexy, og spør om han vil pule.

Men hvorfor i all verden skulle jeg gjøre noe slikt når jeg sitter og ser film sammen med en venn? Det er jo helt ulogisk.

Skrevet

Det er slett ikke sikkert.

Og syns du det er helt greit at jeg har venninner når du vet åssen jeg ser på dem? ;) hehe

Helt okei, så lenge jeg vet hvordan dine venninner ser på deg. :-)

Skrevet
Hva i all verden er vitsen med dette? :klø:

Og er det egentlig mulig - etter barnehagen - om begge er heteroseksuelle?

:klø: Aldri helt skjønt problemet jeg, de fleste har vel gutte og jente kamerater/venninner. Så svaret mitt er - Ja.

Skrevet
Det dreier seg selvfølgelig om å bruke sunn fornuft fra begges side.

Det kommer altså an på omgangsform og frekvens, og om jeg føler og vet at du er til å stole på.

Generelt er det ikke så fornuftig å ha for mange mannlige kompiser tror nå jeg :) Det kan fort bli unødvendig komplisert.

Nei, jeg ville ikke fått dekket behovet for mannlig diskusjonspartner ved å kun prate med min partner. Dette da spekteret av mannlige venner er større en en person kan kompensere.

Og ja jeg hadde hatt et stort problem med at min partner hadde venninder som han egentlig vil ha sex med. At min partner har dame venner, har jeg ikke noe problem med, men da snakker vi om vennskap slik jeg definerer det, dvs uten sexuelle undertoner av noe slag.

Det er vel den den store forskjellen, jeg vil ikke ha sex med mine mannlige venner, uansett om jeg fikk tilbudet. Og det har ikke noe med at de ikke er atraktive nok. Det er fordi de er en venn.

Skrevet
Men hvorfor i all verden skulle jeg gjøre noe slikt når jeg sitter og ser film sammen med en venn? Det er jo helt ulogisk.

Jeg prøver bare å illustrere et poeng. Om han hadde gjort det samme, hadde du vel enten blitt skremt, eller lagt ut om hvor destruktivt dette er for det ellers så flotte vennskapet deres og bla bla bla, eller tatt det for en dårlig spøk.

Så til poenget:

Om du gir uttrykk for at du vil ligge med han, er sjansen veldig stor for at han sier ja, uavhengig av om det ødelegger vennskapet eller ikke.

Om han gir uttrykk for det samme, vil du mest sansynlig si nei, siden du allerede har satt han som venn, og ikke vil noe mer. Les linken jeg la ut på førstesida...

Skrevet (endret)
Nei, jeg ville ikke fått dekket behovet for mannlig diskusjonspartner ved å kun prate med min partner. Dette da spekteret av mannlige venner er større en en person kan kompensere.

Og ja jeg hadde hatt et stort problem med at min partner hadde venninder som han egentlig vil ha sex med. At min partner har dame venner, har jeg ikke noe problem med, men da snakker vi om vennskap slik jeg definerer det, dvs uten sexuelle undertoner av noe slag.

Det er vel den den store forskjellen, jeg vil ikke ha sex med mine mannlige venner, uansett om jeg fikk tilbudet. Og det har ikke noe med at de ikke er atraktive nok. Det er fordi de er en venn.

Jeg vil ikke være venn med deg! ;) haha

Forresten er det ikke den ting jeg ikke kan prate om :)

Endret av Steinar40
Skrevet
Det er slett ikke sikkert.

Voldsomt behov for å prate med mannfolk da? :) hehe

Gjest brutal_mann
Skrevet
ok, men det er jo ikke 100 prosent sikkert at dama di hadde latt deg få bestemme hvem hun skulle være sammen med til en hver tid.

Tja. Jeg er manko et par venninner fordi deres respektive har bestemt at de ikke får være med meg lenger...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er ikke tilfeldig. Let på tilsvarende forum i hele den vestlige verden og du vil se de samme svarene. Kvinnene påstår at "detta går så fint atte". mens herrene sier "at får en av dine kompiser muligheten så vil han pule deg".

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ulogisk for deg ja. Han ville bare blitt positivt overrasket.

Skrevet
Jeg prøver bare å illustrere et poeng. Om han hadde gjort det samme, hadde du vel enten blitt skremt, eller lagt ut om hvor destruktivt dette er for det ellers så flotte vennskapet deres og bla bla bla, eller tatt det for en dårlig spøk.

Jeg prøver også å illustrere et poeng - venner har man ikke sex med. Og du har helt rett, hadde han kommet ut fra badet i sexy antrekk på det som var en filmkveld så ville jeg antakelig ledd slik at jeg hadde glemt hele filmen.

Ulogisk for deg ja. Han ville bare blitt positivt overrasket.

Feil, han ville trodd jeg var blitt sprø. ;)

Skrevet

Jeg kan fortelle deg svaret Steinar40.

She is just not that into you.

Derfor vil hun heller være "venner" en litenstund, før kontakten ebber ut.

Skrevet
Jeg kan fortelle deg svaret Steinar40.

She is just not that into you.

Derfor vil hun heller være "venner" en litenstund, før kontakten ebber ut.

hehe Det blir aldri aktuelt for meg å være bare venner med noen kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...