Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #81 Skrevet 30. august 2009 Nope. Ikke så lenge de bare er venner. Har ikke hatt grunn til å signalisere verken ja eller nei angående sex så lenge det bare har vært vennskapsforhold vettu. Så lenge DU har bestemt at dette er bare vennskap så har du, bevisst elelr ubevisst, signalisert at sex er fy fy.
Cata Skrevet 30. august 2009 #82 Skrevet 30. august 2009 Så lenge DU har bestemt at dette er bare vennskap så har du, bevisst elelr ubevisst, signalisert at sex er fy fy. Ja, men det er der du misforstår - jeg har ikke bestemt noe som helst. Vi har bestemt, ettersom ingen av partene har vært interessert i noe mer.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #83 Skrevet 30. august 2009 Det er IKKE vanlig at gifte kvinner og menn har en nær kompis av motsatt kjønn. Og det er en grunn til det. Min erfaring er at Brutal mann har rett. Gi ENHVER mann sjansen og han puler deg! Hvis ikke er han homo. Det er helt andre ting enn vennskap som hindrer folk i å ha seg villt. Hvilke signaler man sender, hvordan parfoholdene ser ut, utseende, (preferanser innen utseende) respekt eller ikke respekt på generell basis, både for henne, ham og parforholdet deres. Og så videre. Men at menn og kvinner KUN kan være venner, nei det har jeg ikke tro på.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #84 Skrevet 30. august 2009 Det er IKKE vanlig at gifte kvinner og menn har en nær kompis av motsatt kjønn. Og det er en grunn til det. Min erfaring er at Brutal mann har rett. Gi ENHVER mann sjansen og han puler deg! Hvis ikke er han homo. Det er helt andre ting enn vennskap som hindrer folk i å ha seg villt. Hvilke signaler man sender, hvordan parfoholdene ser ut, utseende, (preferanser innen utseende) respekt eller ikke respekt på generell basis, både for henne, ham og parforholdet deres. Og så videre. Men at menn og kvinner KUN kan være venner, nei det har jeg ikke tro på. Jepp, det er forutsatt at kvinnen har vettet - og bruker det hehe
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #85 Skrevet 30. august 2009 (endret) Nå hadde jeg følt meg rimelig innbilsk hvis jeg skulle gå rundt å tro at mine mannlige venner, alle som en, hadde en hemmelig drøm om å pule meg. Evt hvis jeg skulle tenkt at alle menn som er hyggelig mot meg bare en interessert i en ting. Endret 30. august 2009 av Ella_Grey
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #86 Skrevet 30. august 2009 (endret) Nå hadde jeg følt meg rimelig innbilsk hvis jeg skulle gå rundt å tro at mine mannlige venner, alle som en, hadde en hemmelig drøm om å pule meg. Evt hvis jeg skulle tenkt at alle menn som er hyggelig mot meg bare en interessert i en ting. Ingen grunn til at du behøver å si det høyt vet du hehe Men det kan være meget lurt å ha i bakhodet hvordan menn flest tenker og fungerer Og det har i hvert fall jeg! Endret 30. august 2009 av Steinar40
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. august 2009 #87 Skrevet 30. august 2009 Gi ENHVER mann sjansen og han puler deg! Hvis ikke er han homo. Det finnes nok noen situasjonsbetingede unntak, men i det store og det hele er jeg enig i det, ja.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #88 Skrevet 30. august 2009 Nå hadde jeg følt meg rimelig innbilsk hvis jeg skulle gå rundt å tro at mine mannlige venner, alle som en, hadde en hemmelig drøm om å pule meg. Evt hvis jeg skulle tenkt at alle menn som er hyggelig mot meg bare en interessert i en ting. Du er ikke innbilsk, du har bare innsett hvordan verden faktisk fungerer. Og alle menn som kontakter deg er interresert i denne ene tingen, men ofte også mer enn bare denne ene tingen.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. august 2009 #89 Skrevet 30. august 2009 Og alle menn som kontakter deg er interresert i denne ene tingen, men ofte også mer enn bare denne ene tingen.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #90 Skrevet 30. august 2009 Så lenge DU har bestemt at dette er bare vennskap så har du, bevisst elelr ubevisst, signalisert at sex er fy fy. Javel? Kan du da si meg hva som foregår i mitt tilfelle? Jeg har kjent en mann i en årrekke. For noen år siden fortalte han meg at han var forelsket i meg. Jeg var ikke fri da, og måtte derfor avvise ham, men fortalte ham at også jeg var forelsket i ham. Han fant seg så en ny dame, jeg gikk ut av forholdet mitt, men vi holdt kontakten gjennom flere år. Han har besøkt meg og jeg har fortalt ham at jeg fremdeles har følelser for ham, men han kommenterer det ikke, ei heller tar noe initiativ. Jeg har datet andre, noe han har visst. Har tenkt at siden han ikke tar initiativ, så er han nok ikke interessert lenger. Jeg kan jo ikke vente på at noe skal skje. Dette har jo gått noen år allerede. Likevel holder han kontakten og stikker innom meg for en prat innimellom. Jeg er veldig glad i ham, og vet at han er glad i meg også. Men jeg har tenkt at det er kun vennskap fra hans side, siden det ikkje skjer noe... Nå er det imidlerrid slutt med dama hans, og jeg er singel også. Og nå er det helt stille. Hører ikke noe fra ham, jeg tar heller ikke kontakt. Så hva skjer? Kan vi ikke være venner når vi er tiltrukket av hverandre og begge er frie? Blir det for "skummelt"? Er jeg ikke interessant for ham nå? Det er første gang vi begge er single samtidig og vi er såpass gamle at vi vet at hadde noe skjedd mellom oss nå, blir det alvor. Så hvorfor tar han da ikke noe initiativ nå? Han kunne fått meg så lett som bare det, og det vet han. Slik jeg tenker, må jeg jo forstå dette dithen at han ikke er interessert i noe annet enn vennskap. Men dere men sier at slik er det ikke. Så kan dere forklare dette da..?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. august 2009 #91 Skrevet 30. august 2009 Så hvorfor tar han da ikke noe initiativ nå? Han kunne fått meg så lett som bare det, og det vet han. Slik jeg tenker, må jeg jo forstå dette dithen at han ikke er interessert i noe annet enn vennskap. Men dere men sier at slik er det ikke. Så kan dere forklare dette da..? Fordi han ikke er interessert i verken forhold eller vennskap.
Gjest Melchizedek Skrevet 30. august 2009 #92 Skrevet 30. august 2009 Veldig mange blander tv og hvirkeligheten ser jeg
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #93 Skrevet 30. august 2009 Veldig mange blander tv og hvirkeligheten ser jeg Hvordan da? Hva mener du? Har du et eksempel på det du sier?
Gjest Fisk Skrevet 30. august 2009 #94 Skrevet 30. august 2009 Gi ENHVER mann sjansen og han puler deg! Hvis ikke er han homo. hehe, true!! Damer, dere må forstå at vi er ENDEL kåtere enn dere.
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #95 Skrevet 30. august 2009 Du er ikke innbilsk, du har bare innsett hvordan verden faktisk fungerer. Og alle menn som kontakter deg er interresert i denne ene tingen, men ofte også mer enn bare denne ene tingen. Hmm, ja, jeg er enda ikke overbevist. Kanskje en mannlig bestevenn tenker sånn, det er mye mulig. Men de som er mer kamerater, det har jeg vanskelig for å tro. Uansett vil dette endre mitt syn på verden i relativt stor grad så det blir et tilfelle av I reject your reality - and substitute my own
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #96 Skrevet 30. august 2009 Ingen grunn til at du behøver å si det høyt vet du hehe Men det kan være meget lurt å ha i bakhodet hvordan menn flest tenker og fungerer Og det har i hvert fall jeg! ehrm ??? Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #97 Skrevet 30. august 2009 ehrm ??? Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si. Jeg mente bare at dama mi ikke ville få lov til å fly fritt rundt med et utall av mannlige venner. Sånn er jeg bare hehe
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #98 Skrevet 30. august 2009 Hva i all verden er vitsen med dette? :klø: Og er det egentlig mulig - etter barnehagen - om begge er heteroseksuelle? Dette er da mulig. Hadde sex med en gutt før, men vi er bare venner nå etter at jeg ikke ville være såkalte elskere og det respekterte han
Ella_Grey Skrevet 30. august 2009 #99 Skrevet 30. august 2009 Jeg mente bare at dama mi ikke ville få lov til å fly fritt rundt med et utall av mannlige venner. Sånn er jeg bare hehe ok, men det er jo ikke 100 prosent sikkert at dama di hadde latt deg få bestemme hvem hun skulle være sammen med til en hver tid.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #100 Skrevet 30. august 2009 Dette er da mulig. Hadde sex med en gutt før, men vi er bare venner nå etter at jeg ikke ville være såkalte elskere og det respekterte han Du er helt sikker på at han ikke bare venter på en ny mulighet da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå