momo Skrevet 30. august 2009 #61 Skrevet 30. august 2009 Jeg tror ikke det er så lett å ha bare vennskap med en mann. Sefølgelig går det, men tror ikke det er lett. Min erfaring er att det er vanskelig, har hatt flere gutte venner, men blir alltid kluss med att de vil noe mer. Eller att man begge vil noe mer etter en stund, men det funker ikke. Nå er jeg god venn med ex mannen min, dette fordi vi har barn. Her er det ingen fare for att det skjer noe mer. Ellers så blir guttevenner mennene til venninner, og da er de jo ikke nære venner av meg. Men skulle gjerne likt og hatt flere guttevenner jeg. Synes jenter ofte lager alt for mye drama og ikke vil være med på så mange spennende aktiviteter.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #62 Skrevet 30. august 2009 Mann - kvinne .... 14 dager på ferie sammen .... på samme rom .... i samme seng - og ingenting skjer. Oki, han er homo. Ikke homo, bare jævlig usikker.
Lotta35 Skrevet 30. august 2009 #63 Skrevet 30. august 2009 Jeg har mine fantastiske vennskap, uten at jeg puler dem. Men de ligger innfor rammene for "kunne ha pult" om det kom til det. Orker ikke vøre venn med noen som er så frastøtende at sex ovrhode ikke kan vurderes. Og, ikke tro at en mann er venn med deg uten å kunne ha pult deg. Tvert i mot. Mine venner trenger ikke å måtte gå innenfor rammer, fordi det er ikke intensjonen. Joda, tror de fint er venn med meg uansett.
MissStiles Skrevet 30. august 2009 #64 Skrevet 30. august 2009 Nei nei, da forstår ikke jeg :klø: Det er vel ikke så mye å forstå eller ikke her. Vi er bare venner, ikke noe mer eller mindre.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #65 Skrevet 30. august 2009 Mine venner trenger ikke å måtte gå innenfor rammer, fordi det er ikke intensjonen. Joda, tror de fint er venn med meg uansett. Du går innfor deres rammer. Er det seriøst ingen kvinner som klarer å ta innover seg at dette er helt annerledes fra menn sin side? :klø: Er det fordi det da er mer moralsk forkastelig å utnytte sine mannlige venner om en forstår menn sin side av saken? Kan liksom ikke gjemme seg naivitetens slør da lenger...
Cata Skrevet 30. august 2009 #66 Skrevet 30. august 2009 Fordi de respekterer deg i filler. Eventuelt at de forstår at sex med deg ville ødelagt vennskapet siden du ikek hadde taklet det. Point taken -omsider. Vennskap = bare venner. Seksuelt forhold = mer enn venner. Mine venner er altså kompiser. De valgte å ikke ønske noe seksuelt forhold med meg og vice versa.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #67 Skrevet 30. august 2009 Men det er faktisk veldig viktig for meg at en potensiell kjæreste respekterer at jeg har mannevenner, og at jeg er ute å tar en pils med "gutta"til langt på natt. Dette er en del av livet mitt, de vennene jeg har. Dette er et minefelt - uff! Der måtte vi nok ha prata og diskutert og så videre altså. Inklusive gitte faste regler for hva som er tillatt og ikke.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #68 Skrevet 30. august 2009 Det er vel ikke så mye å forstå eller ikke her. Vi er bare venner, ikke noe mer eller mindre. Jo, det er MYE igjen for kvinner å forstå i slike settinger. For meg fremtstår kvinner rett og slett som dumme i dette temaet. Eventuelt mer kyniske enn hva godt er. Begge deler er like mulig slik jeg ser det.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #69 Skrevet 30. august 2009 Point taken -omsider. Vennskap = bare venner. Seksuelt forhold = mer enn venner. Mine venner er altså kompiser. De valgte å ikke ønske noe seksuelt forhold med meg og vice versa. I de fleste tilfellene er det nok du som tok valget for dem.
Cata Skrevet 30. august 2009 #70 Skrevet 30. august 2009 I de fleste tilfellene er det nok du som tok valget for dem. Eh...hvordan da?
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #71 Skrevet 30. august 2009 Eh...hvordan da? Fordi du har signalisert at sex rett og slett ikke skjer. Gi dem en mulighet og de vil pule deg alle som en.
Cata Skrevet 30. august 2009 #72 Skrevet 30. august 2009 Fordi du har signalisert at sex rett og slett ikke skjer. Gi dem en mulighet og de vil pule deg alle som en. Nope. Ikke så lenge de bare er venner. Har ikke hatt grunn til å signalisere verken ja eller nei angående sex så lenge det bare har vært vennskapsforhold vettu.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #73 Skrevet 30. august 2009 Fordi du har signalisert at sex rett og slett ikke skjer. Gi dem en mulighet og de vil pule deg alle som en. På en måte er det vel trist hehe men det er nok i hvert fall mye i det er jeg redd.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #74 Skrevet 30. august 2009 Nå spurte jeg en mannlig venn av meg: - Kan kvinner og menn være kun være venner? Han: - Jeg vet ikke, jeg kjenner ikke så mange gutter.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #75 Skrevet 30. august 2009 Nå spurte jeg en mannlig venn av meg: - Kan kvinner og menn være kun være venner? Han: - Jeg vet ikke, jeg kjenner ikke så mange gutter. Herlighet, det høres jo helt vilt ut spør du meg! haha Verden har åpenbart forandret seg mye de seneste 20 årene ....
MissStiles Skrevet 30. august 2009 #76 Skrevet 30. august 2009 Jo, det er MYE igjen for kvinner å forstå i slike settinger. For meg fremtstår kvinner rett og slett som dumme i dette temaet. Eventuelt mer kyniske enn hva godt er. Begge deler er like mulig slik jeg ser det. Jaså, sier du det...?!?!
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #77 Skrevet 30. august 2009 Nå er jeg god venn med ex mannen min, dette fordi vi har barn. Her er det ingen fare for att det skjer noe mer. Veldig positivt - akkurat sånn som det skal være
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #78 Skrevet 30. august 2009 Herlighet, det høres jo helt vilt ut spør du meg! haha Verden har åpenbart forandret seg mye de seneste 20 årene .... Ikke alle er som ham da. Men han trives best sammen med jenter.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #79 Skrevet 30. august 2009 Jaså, sier du det...?!?! Ja, jeg sier det. Det jeg lurer på er om det finnes kvinner som er villige til å ta inn over seg menn sin side av dette. For om kvinner ikke er villige til dette så er det bare to grunner. Enten er kvinner dumme, eller så er de kyniske.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #80 Skrevet 30. august 2009 Ikke alle er som ham da. Men han trives best sammen med jenter. Nei, det får jeg håpe hehe Han høres litt "uvanlig" ut for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå