Cata Skrevet 30. august 2009 #21 Skrevet 30. august 2009 Ja, det er vel lettere for dem å være bare venner så lenge de er i forhold og får alt de trenger der - eller hva tror du? Joda, men poenget mitt var at i et par tilfeller så var vi "bare venner" før de fant seg koner/samboere. (Og da snakker vi om "eldre enn barneskolen" altså )
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #22 Skrevet 30. august 2009 Fordi jeg kun har sex med noen som betyr noe for meg. Det vil si at det er masse føleser i bildet. Når det da skal gå fra et forhold til vennskap, blir det for mye historie til at det skal fungere. Som regel vil en av partene da slite med sjalusi eller biterhet. Nei vennskap og sex er to forskjellige ting. Men med en kjæreste vil jeg også være bestevenn. Ja, enig Hvis ikke kjæresten også er bestevennen, så er det noe som er helt feil ....
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #23 Skrevet 30. august 2009 Hva i all verden er vitsen med dette? :klø: Og er det egentlig mulig - etter barnehagen - om begge er heteroseksuelle? Mulig, ja. Men det er alltid seksuelle undertoner der. Og gir kvinnen mannen muligheten vil han garrantert pule henne.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #24 Skrevet 30. august 2009 Steinar40: Hva mener du er vitsen med et vennskap mellom to menn da?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #25 Skrevet 30. august 2009 Mulig, ja. Men det er alltid seksuelle undertoner der. Og gir kvinnen mannen muligheten vil han garrantert pule henne. Selv om hun er kjempestygg, veier 250 kg og ligner på Harry Potter? Selv om de har vært venner siden de var 2 år og hun føles som en søster? Både du og Steinar høres konvensjonelle, gamle og gammeldagse ut forresten.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #26 Skrevet 30. august 2009 Mulig, ja. Men det er alltid seksuelle undertoner der. Og gir kvinnen mannen muligheten vil han garrantert pule henne. Ja, ikke sant. Egentlig lusker han bare rundt som en tiger og venter på at byttet skal bli uforsiktig
Cata Skrevet 30. august 2009 #27 Skrevet 30. august 2009 Mulig, ja. Men det er alltid seksuelle undertoner der. Og gir kvinnen mannen muligheten vil han garrantert pule henne. Niks. Det er ikke alltid seksuelle undertoner. Noen ganger er vennskap bare vennskap.
Lotta35 Skrevet 30. august 2009 #28 Skrevet 30. august 2009 Mulig, ja. Men det er alltid seksuelle undertoner der. Og gir kvinnen mannen muligheten vil han garrantert pule henne. Mulig du er den type mann, men heldigvis er ikke alle slik. Mange mannfolk har faktisk respekt for damer, og ser på dem som mer en sexobjekter. Jeg har tilogmed delt hotelrom med en av mine guttevenner, og vi sov i samme seng, og nei det skjedde ingenting sexuelt overhode. Og dette med min daværende manns velsignelse. Det handler om at vennskap bare er vennskap.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #29 Skrevet 30. august 2009 Steinar40: Hva mener du er vitsen med et vennskap mellom to menn da? Felles interesser og nytteverdi. That's it
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #30 Skrevet 30. august 2009 Selv om hun er kjempestygg, veier 250 kg og ligner på Harry Potter? Selv om de har vært venner siden de var 2 år og hun føles som en søster? Både du og Steinar høres konvensjonelle, gamle og gammeldagse ut forresten. Høres ut som det perfeke vennskapsforholdet Og takk forresten hehe
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #31 Skrevet 30. august 2009 Mulig du er den type mann, men heldigvis er ikke alle slik. Mange mannfolk har faktisk respekt for damer, og ser på dem som mer en sexobjekter. Jeg har tilogmed delt hotelrom med en av mine guttevenner, og vi sov i samme seng, og nei det skjedde ingenting sexuelt overhode. Og dette med min daværende manns velsignelse. Det handler om at vennskap bare er vennskap. FY FAEN I HELVETE!!!! Jeg forstår godt at du skilte deg! Han er ingen mann!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. august 2009 #32 Skrevet 30. august 2009 Felles interesser og nytteverdi. That's it En trenger ikke å være av samme kjønn for å ha felles interesser.
MissStiles Skrevet 30. august 2009 #33 Skrevet 30. august 2009 Jeg har tilogmed delt hotelrom med en av mine guttevenner, og vi sov i samme seng, og nei det skjedde ingenting sexuelt overhode. Og dette med min daværende manns velsignelse. Det handler om at vennskap bare er vennskap. Det har jeg og. Jeg var 2 uker på ferie med en guttevenn. Det skjedde ingenting.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #34 Skrevet 30. august 2009 Niks. Det er ikke alltid seksuelle undertoner. Noen ganger er vennskap bare vennskap. Litt naiv nå eller? hehe
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #35 Skrevet 30. august 2009 Det har jeg og. Jeg var 2 uker på ferie med en guttevenn. Det skjedde ingenting. Ubegripelig :klø:
Lotta35 Skrevet 30. august 2009 #36 Skrevet 30. august 2009 FY FAEN I HELVETE!!!! Jeg forstår godt at du skilte deg! Han er ingen mann! Vel det var mange grunner til at vi skilte oss. Men han stolte på meg, og var trygg på at vennskap er akuratt det.
Nienna Skrevet 30. august 2009 #37 Skrevet 30. august 2009 Mener å ha lest en artikkel angående akkurat dette en gang. Svaret er nei, med mindre det ligger en gjennsidig seksuell avsky der, heller enn undertoner. Eventuelt ser jeg ikke problemet med å ha ett vennskap med seksuelle undertoner, uten at man gjør noe utav de undertonene.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #38 Skrevet 30. august 2009 En trenger ikke å være av samme kjønn for å ha felles interesser. Nei, ikke hvis han er homo, nei hehe
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #39 Skrevet 30. august 2009 Selv om hun er kjempestygg, veier 250 kg og ligner på Harry Potter? Selv om de har vært venner siden de var 2 år og hun føles som en søster? Både du og Steinar høres konvensjonelle, gamle og gammeldagse ut forresten. Legg merke til at menn som er venner med slike er av samme kaliber selv. Leg gogså merke til at kvinnene svarer "Ja jeg ha mange slike platoneiske forhold til menn", mens mennen svarer "Det er alltid seksuelle undertoner". Med andre ord, kvinner er arrognate og driter i hvordan ting faktisk er. Eventuelt så er kvinner ulidelig naive... Nei, jeg kan ikke være venn med en kvinne jeg ikke kunne ha pult.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #40 Skrevet 30. august 2009 Vel det var mange grunner til at vi skilte oss. Men han stolte på meg, og var trygg på at vennskap er akuratt det. Han må være totalt blåst i hue sier nå jeg. Hadde du og jeg vært i sammen og du så mye som var i nærheten av en annen manns seng, så hadde jeg EKSPLODERT! Mildt sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå