Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #2941 Skrevet 3. oktober 2009 Nei, jeg har ikke brukt ord som å beordre som jeg kan huske. Det dreier seg egentlig bare om å være så kompatible at det er mulig å tilpasse seg hverandre og samarbeide. Ellers fungerer ingenting. Det er jeg helt enig i.
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2942 Skrevet 3. oktober 2009 Det er jeg helt enig i. Det må vel nesten være første gangen hehe
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #2943 Skrevet 3. oktober 2009 Det må vel nesten være første gangen hehe Første gangen er det vel ikke, da
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2944 Skrevet 3. oktober 2009 Første gangen er det vel ikke, da Neida, det virker som vi stort sett er ganske enige tror jeg
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #2945 Skrevet 3. oktober 2009 Neida, det virker som vi stort sett er ganske enige tror jeg stort sett ganske enig er kanskje å dra det en smule langt
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2946 Skrevet 3. oktober 2009 stort sett ganske enig er kanskje å dra det en smule langt Omtrent så enige som kvinne og mann kan bli da
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #2947 Skrevet 3. oktober 2009 Omtrent så enige som kvinne og mann kan bli da Nei, det tror jeg ikke. Tror man kan bli mer enig enn som så.
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2948 Skrevet 3. oktober 2009 Nei, det tror jeg ikke. Tror man kan bli mer enig enn som så. Hmmmmmm - ja, vi får vel bare kjøre på med 148 sider til her da
engel med sorte vinger Skrevet 3. oktober 2009 #2949 Skrevet 3. oktober 2009 så da er jeg bare utrolig naiv, som tror det at kvinner og menn kan være venner? eller skjønner jeg bare ikke hint..hmm..
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #2950 Skrevet 3. oktober 2009 så da er jeg bare utrolig naiv, som tror det at kvinner og menn kan være venner? eller skjønner jeg bare ikke hint..hmm.. Tja, det vet vel bare du?
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #2951 Skrevet 3. oktober 2009 Hmmmmmm - ja, vi får vel bare kjøre på med 148 sider til her da tja, vi kan jo prøve.
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #2952 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det tror jeg ikke. Tror man kan bli mer enig enn som så. Hva er vi ikke enige i da?
Ella_Grey Skrevet 4. oktober 2009 #2953 Skrevet 4. oktober 2009 Hva er vi ikke enige i da? Tja, er vel uenige i at kvinner som har mannlige venner ender opp med å ligge med dem. at hvis man bryr seg, lar man ikke partneren gjøre det h*n vil at en part er sterkere enn den andre, og dermed ender opp med å ta alle avgjørelsene (mulig at du har dempet deg litt der) at du nærmest behandler dama som om hun allerede har vært utro. Uten at du har grunn for det. Og at kvinner ikke eier selvkontroll og havner til sengs enhver de finner det minste tilltrekkende. Spesielt hvis de er i forhold og partneren er ute av syne. Det er kanskje mer også, men dette er det jeg kommer på i farta.
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #2954 Skrevet 4. oktober 2009 Tja, er vel uenige i at kvinner som har mannlige venner ender opp med å ligge med dem. Det har jeg aldri skrevet - jeg mener bare at sannsynligheten er større når muligheten er tilstede. at hvis man bryr seg, lar man ikke partneren gjøre det h*n vil Man sørger for at ingen tråkker utenfor grensene, ja. at en part er sterkere enn den andre, og dermed ender opp med å ta alle avgjørelsene (mulig at du har dempet deg litt der) Dette vil jo være helt individuelt. Men det er nok ofte sånn i praksis. Blir vel ikke masse samlivsbrudd for ingenting. at du nærmest behandler dama som om hun allerede har vært utro. Uten at du har grunn for det. Nei, men jeg er ikke naiv og har ikke blind tillit til noen. Tillit og respekt må fortjenes over tid. Og at kvinner ikke eier selvkontroll og havner til sengs enhver de finner det minste tilltrekkende. Spesielt hvis de er i forhold og partneren er ute av syne. Det er kanskje mer også, men dette er det jeg kommer på i farta. Det skjer selvfølgelig lettere hvis partneren er ute av syne. Men jeg håper jo at de fleste kvinner har selvkontroll Uten at jeg kan vite det i hvert enkelt tilfelle selvfølgelig.
Ella_Grey Skrevet 4. oktober 2009 #2955 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Det har jeg aldri skrevet - jeg mener bare at sannsynligheten er større når muligheten er tilstede.I realiteten så er mulighetene tilstede ganske ofte. Det er ikke det som avgjør om en ligger med andre. Man sørger for at ingen tråkker utenfor grensene, ja.Egentlig så kan en bare sørge for at en selv ikke tråkker over grensene. Og ha tilltro til at en har valgt en partner som tenker likedan. Det jeg gjør er mitt ansvar, det du gjør er ditt. Man kan ikke tvinge noen til å være trofast. Forhåpentligvis har man endt opp med en som er det. Dette vil jo være helt individuelt. Men det er nok ofte sånn i praksis. Blir vel ikke masse samlivsbrudd for ingenting.Jeg foretrekker et forhold der begge får være med og bestemme, begge gir og tar, og det ikke føres statistikk over hvem som har gitt mest. Men at det jevner seg ut automatisk. Nei, men jeg er ikke naiv og har ikke blind tillit til noen. Tillit og respekt må fortjenes over tid.Greit, jeg har ikke automatisk blind tiltro til andre heller. Uten at jeg har behov for å kontrollere alt heller. Det skjer selvfølgelig lettere hvis partneren er ute av syne. Men jeg håper jo at de fleste kvinner har selvkontroll Uten at jeg kan vite det i hvert enkelt tilfelle selvfølgelig.Som regel skjer det ikke uansett. De fleste kvinner går ikke rundt å venter på muligheten til å ligge med noen andre. Det virker som om du tror at alle drikker seg dritings hvis de skal ut en kveld. Og at de begynner å ta av seg klærne når de er full i tillegg (kjente ei sånn, en gang ). De fleste gjør ikke det. Endret 4. oktober 2009 av Ella_Grey
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #2956 Skrevet 4. oktober 2009 I realiteten så er mulighetene tilstede ganske ofte. Det er ikke det som avgjør om en ligger med andre. Prøver du å berolige meg eller? Egentlig så kan en bare sørge for at en selv ikke tråkker over grensene. Og ha tilltro til at en har valgt en partner som tenker likedan. Det jeg gjør er mitt ansvar, det du gjør er ditt. Man kan ikke tvinge noen til å være trofast. Forhåpentligvis har man endt opp med en som er det. Det skader ikke å diskutere og prate om konsekvenser etc. Kommunikasjon er kritisk viktig. Og for en mann er utroskap fra dama fullstendig utilgivelig og ødelegger hele forholdet. Jeg foretrekker et forhold der begge får være med og bestemme, begge gir og tar, og det ikke føres statistikk over hvem som har gitt mest. Men at det jevner seg ut automatisk. Selvfølgelig - gjensidighet Greit, jeg har ikke automatisk blind tiltro til andre heller. Uten at jeg har behov for å kontrollere alt heller. Fungerer kommunikasjonen så er kontroll unødvendig. Som regel skjer det ikke uansett. De fleste kvinner går ikke rundt å venter på muligheten til å ligge med noen andre. Fyll inn, vett ut. Det er en generell regel. Det virker som om du tror at alle drikker seg dritings hvis de skal ut en kveld. Og at de begynner å ta av seg klærne når de er full i tillegg (kjente ei sånn, en gang ). De fleste gjør ikke det. Nei, men det finnes alle typer folk som du sier. Vet ikke det på forhånd.
Ella_Grey Skrevet 4. oktober 2009 #2957 Skrevet 4. oktober 2009 Prøver du å berolige meg eller? berolige.................. skremme vettet av................. potato - potatho Poenget er vel at for de som ser etter den vil muligheten alltid være der. For andre så vil all verdens muligheter ikke være nok. Det er ikke mulighet, men hensikt som er avgjørende Det skader ikke å diskutere og prate om konsekvenser etc. Kommunikasjon er kritisk viktig. Og for en mann er utroskap fra dama fullstendig utilgivelig og ødelegger hele forholdet. for en kvinne også. Men å hele tiden skulle kommunisere at man ikke er utro kan jeg tenke meg ville bli rimelig kvelende.
Guriane Skrevet 4. oktober 2009 #2958 Skrevet 4. oktober 2009 I realiteten så er mulighetene tilstede ganske ofte. Det er ikke det som avgjør om en ligger med andre. Egentlig så kan en bare sørge for at en selv ikke tråkker over grensene. Og ha tilltro til at en har valgt en partner som tenker likedan. Det jeg gjør er mitt ansvar, det du gjør er ditt. Man kan ikke tvinge noen til å være trofast. Forhåpentligvis har man endt opp med en som er det. Jeg foretrekker et forhold der begge får være med og bestemme, begge gir og tar, og det ikke føres statistikk over hvem som har gitt mest. Men at det jevner seg ut automatisk. Greit, jeg har ikke automatisk blind tiltro til andre heller. Uten at jeg har behov for å kontrollere alt heller. Som regel skjer det ikke uansett. De fleste kvinner går ikke rundt å venter på muligheten til å ligge med noen andre. Det virker som om du tror at alle drikker seg dritings hvis de skal ut en kveld. Og at de begynner å ta av seg klærne når de er full i tillegg (kjente ei sånn, en gang ). De fleste gjør ikke det.
Ella_Grey Skrevet 4. oktober 2009 #2959 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) @guriane Så du klarte ikke å komme deg opp før nå, altså... Det ble sent i natt ja Endret 4. oktober 2009 av Ella_Grey
Guriane Skrevet 4. oktober 2009 #2960 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) @guriane Så du klarte ikke å komme deg opp før nå, altså... Det ble sent i natt ja Klokka ble borti 4 før jeg kom meg i seng, men jeg var oppe klokka 11 igjen i dag. Og jeg våkna i min egen seng Endret 4. oktober 2009 av Guriane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå