Ellevill Skrevet 8. oktober 2009 #121 Skrevet 8. oktober 2009 Denne tråden er bare sykere enn sykest. Er jeg den eneste som synes Tjostolv var kjekkere før han barberte seg? Jeg skjønner jo hvorfor de gjorde det, men estetisk sett synes jeg det hadde holdt om han trimma skjegget og sveisen litt. Ja, de burde stramma opp han barbereren i fengselet! :roll:
Shinana Skrevet 8. oktober 2009 #122 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Husk på dette; Joshua fit the battle of Jericho, mens Tjostolf derimot.... Endret 8. oktober 2009 av Shinana
Phaedra Skrevet 11. oktober 2009 #123 Skrevet 11. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Det er ikke lov å skrive med fullt navn. Phaedra, mod
Gjest Gjest_Carleigh-Ann_* Skrevet 11. oktober 2009 #124 Skrevet 11. oktober 2009 Begge ser ut som de har blitt runka på, hadde ikke pissa på de om de stod i fyr og flamme!
Gjest Gjest_eddie_* Skrevet 14. oktober 2009 #125 Skrevet 14. oktober 2009 Flere enn meg her som tenner på Kongo-gutta ? Synes de er utrolig kjekke begge to ;-) Er dere helt på trynet? Fullstedig underærnerte? De ser jo ut som to megaidioter? skjønner bare ikke at det går an å synes de to mammaguttene er tiltrekkende. Nei, puss brillene eller prøv å få tilbake gangsynet da, Ladyies
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #126 Skrevet 14. oktober 2009 Igjen, kvinner tenner på bædbåis. Verre enn dette finnes knapt. Leiesoldater er ikke kjent for sin høye og aktverdige moral. Med andre ord, de kommer til å vasse i kvinner om de kommer ut av dette med livet i behold. Du har så rett, så rett. Jenter vet ofte ikke sitt eget beste dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #127 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg så dem på tv igår.Tjostolv så vill og gal ut i blikket mens Joshua bare virket sliten. Men de hadde ihvertfall stelt og vasket seg og fått på seg rene pene klær. De så flotte ut, men jeg tenner ikke på dem nei.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #128 Skrevet 14. oktober 2009 Selvsagt tenner kvinner på menn som kriger. Kvinner tenner som kjent på menn i uniform, men av en aller annen meeeeerkelig grunn tenner de IKKE på t-bane uniform, eller pikkolo-uniform. Nei, de tenner på militær og politiuniform, hvorfor? Fordi det er symbolet på menn som dreper AKA kan beskytte dem. Tipper de fleste jenter vil bli pumpa full av litt tjostolv-sperm. Herlig og flott verden vi lever i.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #129 Skrevet 14. oktober 2009 Selvsagt tenner kvinner på menn som kriger. Kvinner tenner som kjent på menn i uniform, men av en aller annen meeeeerkelig grunn tenner de IKKE på t-bane uniform, eller pikkolo-uniform. Nei, de tenner på militær og politiuniform, hvorfor? Fordi det er symbolet på menn som dreper AKA kan beskytte dem. Tipper de fleste jenter vil bli pumpa full av litt tjostolv-sperm. Herlig og flott verden vi lever i. Kan gjerne ha veivesenuniform for min del
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #130 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg synes det er veldig søtt å se at de ofte holder hverandre i hendene når de skal ut og inn av retten..
NullHull Skrevet 16. oktober 2009 #131 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes det er veldig søtt å se at de ofte holder hverandre i hendene når de skal ut og inn av retten.. Ehh, er de ikke lenket sammen med håndjern, da? :klø:
Gjest Agurkolat Skrevet 16. oktober 2009 #132 Skrevet 16. oktober 2009 Må sei at eg like Moland meget godt! Han er jo så heit! :D Men så likar han litt på kjærasten min, hoho! Og, jau, eg må sei at eg likte han MYKJE betre når han hadde skjegg og lengre hår.. Synd at han nettopp har fridd til kjæresten sin då
Gjest kjenner systemet Skrevet 29. august 2010 #133 Skrevet 29. august 2010 om du tar kontakt med ikey-solutions.com så kan du sene de en mail til "frisk" han kjenner de meget godt og er det real thing ! han forteller deg om systemet hvorda ting vireklig er og han møter opp og snakker med deg om det er ønskelig. Jeg tok kontakt og de er RÅÅÅÅÅ og kul PS de biter ikke
X_jenta_X Skrevet 29. august 2010 #134 Skrevet 29. august 2010 hmmm, kankskje jeg bare er rar, men ja tenner faktisk litt på de fra min side har det vel kanksje noe å gjøre med alt de har vært igjennom, elsker gutter som er litt "tøffe i trynet" :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2010 #135 Skrevet 29. august 2010 hmmm, kankskje jeg bare er rar, men ja tenner faktisk litt på de fra min side har det vel kanksje noe å gjøre med alt de har vært igjennom, elsker gutter som er litt "tøffe i trynet" :rødme: Hvis du tenner så mye på voldelige, narsisistike psykopater så hvorfor ikke flytte til Nairobi eller Somalia? Der er det flust av voldelige menn som kan gjengvoldta deg til du skriker om nåde. Deretter blir du drept..men men..det er vel bare en del av moroa!?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #136 Skrevet 29. august 2010 Hvis du tenner så mye på voldelige, narsisistike psykopater så hvorfor ikke flytte til Nairobi eller Somalia? Der er det flust av voldelige menn som kan gjengvoldta deg til du skriker om nåde. Deretter blir du drept..men men..det er vel bare en del av moroa!? Ja for kongo gutta har gruppevoldtatt noen for å så drept dem.. ?
Gjest birry93 Skrevet 29. august 2010 #137 Skrevet 29. august 2010 Nei, tenner ikke på dem, men jeg har lyst til å tenne på dem, med bensin og fyrstikker, vel å merke. =P Er så lei av de to....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå