Gå til innhold

Tenner på Kongo gutta ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

herregud, som folk overdriver her! det er jo bare en fantasi! det er jo ingen her som er forelska og ville innledet et fast forhold, fått deres barn, e.l. det er jo bare en fantasi! folk må få fantasere om hva de vil uten å bli anbefalt psykolog eller psykiatrisk! det er jo ikke akkurat snakk om å fantasere om sex med dyr eller barn her!

Sitat fjernet som ledd i rydding av tråd.

Phaedra, mod

Endret av skorpio
Videoannonse
Annonse
Gjest økseskaft
Skrevet
Aner ikke, men drapsmenn har en tendens til å vasse i frierier... :roll:

Mens menn føler avsky for kvinner i samme liga. Slik som de kvinnene som er i en dokumentar på NRK2 nå. Israelske soldater, alle med blod på hendene. Jeg ville _aldri_ innledet noen som helst form for relasjon til disse.

Vasse og vasse, det er neppe behov for vadestøvler akkurat. Noen kvinner faller for tilsynelatende slemme menn.

Det er ikke så mange kvinner som er slemme, slik menn kan være slemme. Færre kvinnelige mordere og utøvere av grov vold og kriminalitet. Da sier det seg selv at samfunnet ikke forbinder vold med kvinnelighet. Men samfunnet forbinder menn med vold. Det er en del av å være mann å løse konflikter med vold og annet drit. Så ja, kvinner tenner på menn. Og menn forbindes med vold. Enkel matematikk. Men at du ikke tenner på voldelige kvinner betyr ikke at andre menn ikke gjør det, like lite som at siden jeg ikke tenner på voldelige menn gjør ingen kvinner det.

Skrevet

okei, hvor mange menn synes ikke Angelina Jolie er dritsexy? det er jo nettopp pga. hennes "bad girl" -image! så gutter; hvor er hun mest sexy? her eller her?

sikkert et par stk som synes hun er heitest når hun sitter blant kidsa og ser søt og uskyldig ut, men jeg tror de fleste vil si det første bildet.. bare å innrømme det.

Skrevet
okei, hvor mange menn synes ikke Angelina Jolie er dritsexy? det er jo nettopp pga. hennes "bad girl" -image! så gutter; hvor er hun mest sexy? her eller her?

sikkert et par stk som synes hun er heitest når hun sitter blant kidsa og ser søt og uskyldig ut, men jeg tror de fleste vil si det første bildet.. bare å innrømme det.

Kan jo bare svare for meg selv, men jeg synes ikke Angelina Jolie er sexy i det hele tatt. Jeg ser daglig helt ordinære jenter jeg finner langt mer tiltrekkende enn den dama.

Skrevet
herregud, som folk overdriver her! det er jo bare en fantasi! det er jo ingen her som er forelska og ville innledet et fast forhold, fått deres barn, e.l. det er jo bare en fantasi! folk må få fantasere om hva de vil uten å bli anbefalt psykolog eller psykiatrisk! det er jo ikke akkurat snakk om å fantasere om sex med dyr eller barn her!

Hundre poeng til Skorpio! :enig:

Det er ikke mer å tilføye her.

Skrevet

Ikke relevant sammenligning da Angelina Jolie ikke har vært så dum og drevet på som amatørmessig leiesoldat og meget mulig drept en person i et av de landende man absolutt ikke vil havne på kant me påtalemyndighetene i. Angelinas image er mye skapt fra film, "kongo-gutta" er to idioter som har dumma seg ut i den virkelige verden. But hey, whatever turns you on.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Ikke relevant sammenligning da Angelina Jolie ikke har vært så dum og drevet på som amatørmessig leiesoldat og meget mulig drept en person i et av de landende man absolutt ikke vil havne på kant me påtalemyndighetene i. Angelinas image er mye skapt fra film, "kongo-gutta" er to idioter som har dumma seg ut i den virkelige verden. But hey, whatever turns you on.

Er veldig enig i dette innlegget.

Men ellers må jeg si at jeg synes Joshua French er kjekk, rent utseendemessig. Han har noe over seg. Men det de har drevet med er jo helt på trynet, kunne aldri ha falt for en som holdt på sånn, for å si det på den måten.

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet (endret)
Må inrømme at jeg blir litt tent, ja. Liker litt badboys, men kun til sex, ikke til et lengre forhold....

Sitat fjernet

Deler av svaret er fjernet. Phaedra,mod

Dessuten som en annen her skrev så er det jo bare en fantasi. Tviler på at de fleste faktisk hadde gjort noe mer ut av det. Kan vel sammenlignes med middelaldrene gifte menn som tenner på unge babes, langt fra alle går til det skritt at de gjør noe med det. I tillegg så hadde det kun vært for sex, og ikke ei jente du tar med deg hjem på familie middager.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Ja,jeg tenner litt. De ser mye mer tiltrekkende ut nå, etter at de har barbert seg..

Skrevet
Ja,jeg tenner litt. De ser mye mer tiltrekkende ut nå, etter at de har barbert seg..

Ja,det gjør de.og nå har de fått malaria også. begge to. Skikkelig dritsexy å ha den sykdommen.. :ironi:

Skrevet (endret)
fjernet

hahaha. du kødder? synes Joshua er kjekkest, men at begge to egentlig er ganske gjennomsnittlige karer.. Tjostolv er dessuten et ganske usexy navn, synes jeg :ler:

Endret av Phaedra
Skrevet
hahaha. du kødder? synes Joshua er kjekkest, men at begge to egentlig er ganske gjennomsnittlige karer.. Tjostolv er dessuten et ganske usexy navn, synes jeg :ler:

Tjostolv er oppkalt etter sin nazi-bestefar som tjenestegjorde for tyskerne under krigen :) Skikkelig sexy spør du meg..

Joshua heter vel egentlig Johnny, men skiftet (av forståelige grunner) ut dette navnet.

Begge guttene har sexappeal så det holder.Jeg kunne uten problemer hoppet i bingen med begge to , og gjerne samtidig. Men Joshua ser litt snillere ut enn han andre da..

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet
Tjostolv er oppkalt etter sin nazi-bestefar som tjenestegjorde for tyskerne under krigen :) Skikkelig sexy spør du meg..

Joshua heter vel egentlig Johnny, men skiftet (av forståelige grunner) ut dette navnet.

Heter han Johnny egentlig?? Såvidt jeg vet, heter han Joshua Olav Daniel Hodne French (mente å ha lest det, og googlet det nettopp). Men han har brukt John Hunt som et dekknavn (hehe, har fulgt litt for mye med på Kongo-saken, merker jeg.. spennende er det, og trist..) Men enig i at det er kjekke gutter.

Skrevet
Heter han Johnny egentlig?? Såvidt jeg vet, heter han Joshua Olav Daniel Hodne French (mente å ha lest det, og googlet det nettopp). Men han har brukt John Hunt som et dekknavn (hehe, har fulgt litt for mye med på Kongo-saken, merker jeg.. spennende er det, og trist..) Men enig i at det er kjekke gutter.

Jeg leste et sted (i en avis) at han er døpt Johhny ja.

Skrevet

Er jeg den eneste som synes Tjostolv var kjekkere før han barberte seg? Jeg skjønner jo hvorfor de gjorde det, men estetisk sett synes jeg det hadde holdt om han trimma skjegget og sveisen litt.

Skrevet

Jeg tror nok at vi jenter tenner på badboys fordi de er uforutsigbare og det skjer noe rundt dem "hele tiden", det forblir spennende om gutten er en slemming.

Vi elsker mystikk og action, og vi vil heller ha en som får oss til å måtte jobbe for oppmerksomheten deres enn en som bare ligger paddeflat foran føttene våres og gir oss alt vi vil ha, før vi spør om det også gjerne. Da blir det kjedelig. man har fått byttet sitt på gullfat uten å måtte jakte på det. Da kjenner man ingen stolthet i å ha fanget det.

Ja, det er ikke bare gutta som elsker jakta.

Jeg ser ikke på Moland eller French som badboys.

Skrevet

synes de begge har et blikk som lyser av ustabilitet og ondskap!

ekle begge to!

Skrevet
Ja,det gjør de.og nå har de fått malaria også. begge to. Skikkelig dritsexy å ha den sykdommen.. :ironi:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...