Gjest Cynthia Skrevet 21. september 2009 #81 Skrevet 21. september 2009 Han Moland er litt hot, men tenne på ham? No way..
Yvaine Skrevet 21. september 2009 #82 Skrevet 21. september 2009 Svettelukt,ukegammel kukost og dårlig ånde tenner ihvertfall ikke meg... Ukegammel? Tenker den er månedsgammel!! Åh fysjameg... Kjente nesten jeg grøsset litt spontant nå... Men for å holde meg til saken, begge to ser ut som kjekke gutter, men kan vel ikke akkurat si jeg tenner på dem.. :s
Gjest Gjest_Winnie_* Skrevet 22. september 2009 #83 Skrevet 22. september 2009 Ukegammel? Tenker den er månedsgammel!! Åh fysjameg... Kjente nesten jeg grøsset litt spontant nå... Men for å holde meg til saken, begge to ser ut som kjekke gutter, men kan vel ikke akkurat si jeg tenner på dem.. :s He,he...det kan du godt si.. Det frister ihvertfall ikke å utføre noe blow-job der... Men: Er nesten 100% sikker på at de gutta kommer til å få mange sextilbud fra damer når de kommer hjem til Norge.
Gjest Nattvette Skrevet 22. september 2009 #84 Skrevet 22. september 2009 Nei, kan ikkje si eg gjør det nei..
Gjest skorpio Skrevet 22. september 2009 #85 Skrevet 22. september 2009 JA! venninnene mine og jeg har snakket om det, og de fleste av oss synes de er dritsexy! men det er nok som brutal_mann(?) nevnte her- pga. badboy-statusen.. vet ikke om jeg ville snudd meg på gata akkurat. men to unge, litt lugubre, skitne, skjeggete menn i fengsel, sikkert sprengkåte og alt.. m-mm.. (og helst ikke ødelegg fantasien min med å snakke om "Svettelukt,ukegammel kukost og dårlig ånde )
pittie Skrevet 22. september 2009 #86 Skrevet 22. september 2009 JA! venninnene mine og jeg har snakket om det, og de fleste av oss synes de er dritsexy! men det er nok som brutal_mann(?) nevnte her- pga. badboy-statusen.. vet ikke om jeg ville snudd meg på gata akkurat. men to unge, litt lugubre, skitne, skjeggete menn i fengsel, sikkert sprengkåte og alt.. m-mm.. (og helst ikke ødelegg fantasien min med å snakke om "Svettelukt,ukegammel kukost og dårlig ånde ) Haha
Gjest Gjest_Claudia_* Skrevet 22. september 2009 #87 Skrevet 22. september 2009 Så dem på nyhetene igår, og må innrømme at jeg ble litt kåt...
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #88 Skrevet 22. september 2009 Er en del folk her inne som tydligvis tror at disse to ligger på samme nivå som gutta som skyter bol i øyet og banker dama på lørdagskvelden. Moland og French har vikla seg inn i en noe lei situasjon (for å si det mildt) men de holder en vesentlig høyere standard enn apene som leker hulken på byen. At de har gapa over litt for mye og kansje ikke helt har skjønt de mulige konskvensene av det de har drevet med betyr ikke at disse to er noen avskylige folk som garantert hadde laga et helvette for dama og familie. Samboern til French virker jo ikke akkurat kjempe fornøyd med at han sitter i fengsel.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #89 Skrevet 22. september 2009 Sorry, jeg kan bare ikke hjelpe for det Men husk at en fantasi er noe helt annet enn virkeligheten. Ihvertfall for min del. Kunne aldri tenkt meg å være sammen med noen av dem nei. (Og jeg lar meg ikke behandle dårlig av noen nei). Ok, men det er sikkert mange kvinner som kunne tenke seg å satt fantasien ut i livet. Kan forestille meg at mange menn river seg i håret av dette. De blir oppdratt til å behandle kvinner med respekt, og som følge av dette blir de avvist. Omvendt blir man "premiert" for å være hensynsløs.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #90 Skrevet 22. september 2009 Er en del folk her inne som tydligvis tror at disse to ligger på samme nivå som gutta som skyter bol i øyet og banker dama på lørdagskvelden. Moland og French har vikla seg inn i en noe lei situasjon (for å si det mildt) men de holder en vesentlig høyere standard enn apene som leker hulken på byen. At de har gapa over litt for mye og kansje ikke helt har skjønt de mulige konskvensene av det de har drevet med betyr ikke at disse to er noen avskylige folk som garantert hadde laga et helvette for dama og familie. Samboern til French virker jo ikke akkurat kjempe fornøyd med at han sitter i fengsel. Har vi lest samme aviser? Er du egentlig klar over innholdet i siktelsen?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #91 Skrevet 22. september 2009 Har vi lest samme aviser? Er du egentlig klar over innholdet i siktelsen? Det har vi nok helt sikkert. Er du egentlig klar over realitetene i Kongo?
LilleBille Skrevet 22. september 2009 #92 Skrevet 22. september 2009 Jeg kan ikke for mitt bare liv se hva som er sexy eller tiltrekkende med disse to. Men så har jeg aldri hatt sansen for bad boys heller.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #93 Skrevet 22. september 2009 Det har vi nok helt sikkert. Er du egentlig klar over realitetene i Kongo? Spør du om jeg har førstehåndskunnskap om de sosiale/politiske forholdene der nede er svaret nei - kun det som blir presentert i dagspressen. Men jeg begriper ikke at dette gjør alvoret i siktelsen mindre.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #94 Skrevet 22. september 2009 (endret) Spør du om jeg har førstehåndskunnskap om de sosiale/politiske forholdene der nede er svaret nei - kun det som blir presentert i dagspressen. Men jeg begriper ikke at dette gjør alvoret i siktelsen mindre. Dette er en blogg det er verdt å lese for den som vil vite litt mer om forholdene der nede. Jeg har hentet frem et par sitater for dem som ikke gidder å lese hele. http://35354.vgb.no/2009/09/08/nordmenn-pa...ganda-christin/ Det kan se ut som om nordmennene i Kongo er ofre for et spill. Men de er selv medspillere - og dommen overrasker meg ikke. Det kan se ut som om nordmenne har vært involvert i “litt av hvert”. Med arrogant taushet og “sinte utspill” har de heller ikke bidratt til å gjøre situasjonen enklere for seg selv. Jeg er ikke den rette til å trekke konklusjoner om skyld. Jeg forsøker bare å nyansere denne saken basert på mine erfaringer. Jeg har bodd på grensen til Kongo og mine foreldre bor der enda. Kongo er et land uten rettsikkerhet. Kisangani-saken må sees i lys av en Afrikansk kontekst - ikke vår norske. Jeg skjønner godt at denne situasjonen kan virke absurd for folk i Norge - den såkalte rettssaken, de skyhøye beløpene, spionanklagene, bevistriksingen og alle usaklighetene. Men i Kongo - hvor krig og overgrep mot enkeltmennesker er hverdagskost - er virkeligheten helt annerledes. (Resten av sitatene er fjernet. Gå til bloggen for å lese mer. Phaedra,mod) Det ble langt, men dette er en svært god blogg om forholdene der nede. Noe som forhåpentligvis kan gjøre saken enklere å forstå for en del folk her hjemme enten de tror på gutta eller ikke. Den setter også de urimelige økonomiske kravene i et litt bedre lys. Innlegget er endret iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 23. september 2009 av Phaedra
Lilla72 Skrevet 22. september 2009 #95 Skrevet 22. september 2009 Må inrømme at jeg blir litt tent, ja. Liker litt badboys, men kun til sex, ikke til et lengre forhold....
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 22. september 2009 #96 Skrevet 22. september 2009 Må inrømme at jeg blir litt tent, ja. Liker litt badboys, men kun til sex, ikke til et lengre forhold.... Slenger meg på denne
Gjest Chrizzy Skrevet 22. september 2009 #97 Skrevet 22. september 2009 Tanken har ikke slått meg en eneste gang.
Gjest Chrizzy Skrevet 22. september 2009 #98 Skrevet 22. september 2009 (endret) Badboys??? Det er ikke badboys å stå med et glis og vaske vekk blodet fra et dødt menneske, det er bare fælt og grusomt!!! Lurer på om de som mener at de bare er spennende-badboys trenger en time hos psykolog. Endret 22. september 2009 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #99 Skrevet 23. september 2009 (endret) fjernet Enig. Dette er en blogg det er verdt å lese for den som vil vite litt mer om forholdene der nede. Jeg har hentet frem et par sitater for dem som ikke gidder å lese hele. http://35354.vgb.no/2009/09/08/nordmenn-pa...ganda-christin/ Det kan se ut som om nordmennene i Kongo er ofre for et spill. Men de er selv medspillere - og dommen overrasker meg ikke. Det kan se ut som om nordmenne har vært involvert i “litt av hvertâ€. Med arrogant taushet og “sinte utspill†har de heller ikke bidratt til å gjøre situasjonen enklere for seg selv. Jeg er ikke den rette til å trekke konklusjoner om skyld. Jeg forsøker bare å nyansere denne saken basert på mine erfaringer. Jeg har bodd på grensen til Kongo og mine foreldre bor der enda. Kongo er et land uten rettsikkerhet. Kisangani-saken må sees i lys av en Afrikansk kontekst - ikke vår norske. Jeg skjønner godt at denne situasjonen kan virke absurd for folk i Norge - den såkalte rettssaken, de skyhøye beløpene, spionanklagene, bevistriksingen og alle usaklighetene. Men i Kongo - hvor krig og overgrep mot enkeltmennesker er hverdagskost - er virkeligheten helt annerledes. Sitat kuttet ned. Phaedra,mod Det ble langt, men dette er en svært god blogg om forholdene der nede. Noe som forhåpentligvis kan gjøre saken enklere å forstå for en del folk her hjemme enten de tror på gutta eller ikke. Den setter også de urimelige økonomiske kravene i et litt bedre lys. Veldig bra skrevet! Nordmenn gjør stadig den feilen å bedømme ting utfra vårt eget miljø. Endret 23. september 2009 av Phaedra
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #100 Skrevet 23. september 2009 Haha, hva faen vet du om dette? Beklager, men innlegget ditt bærer veldig preg av at du på ingen måte har peiling på hvordan man ser på noe med "militære øyne". Men du har helt sikkert sett en film eller to der det skytes. Kanskje har du lest om Espen Lie og Omega Group, og kanskje synes du at de norske spesialstyrkene driver med ganske tøffe ting? Til opplysning, de aller fleste i det du kaller "det militære miljøet" ler høyt av disse gutta, da spesiellt på grunn av den manglende profesjonaliteten i det de gjør (opplagt). Du finner ikke en seriøst forsvarstype som noensinne ville ønsket å bli sammenlignet med hverken Tjostolv Moland eller Joshua French. Men det skal sies at jeg synes de har taklet rettsaken ganske bra Hvorfor unødvendig banning og spydighet? Jeg er sivil nå men min forrige karriere var i Forsvaret. Jeg har hørt navnet Espen Lie men jeg husker ikke hvem det var. Omega Group kan jeg ikke huske å ha hørt om. Noen krigsfilmer har jeg sett men de var ikke pensum i utdannelsen min (selv om enkelte filmer faktisk ble trukket frem noen ganger). Gjør alt dette meg mer eller mindre kompetent? Jeg har ikke kommentert Kongo-guttas profesjonalitet, kun deres moral. Jeg tror ikke du leste innlegget mitt særlig nøye, men jeg skal ikke ta den hovmodige tonen som du tok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå