Gå til innhold

Tenner på Kongo gutta ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er NOE attraktivt med dem, sånn sett utenfra!

Synes de fremstår som litt dumme og langt fra macho! To smågutter som tror de kan leke cowboy i Kongo, de burde heller drive med vanlig levende rollespill det gjør nok samme nytten uten risikoen! Jeg synes synd på dem, og det er ikke særlig sexy!

Skrevet
Jeg synes Joshua er kjekkest :D

Nææææsj! Tjostolv er. Herregud aaaa...

:eeeh::fnise:

Skrevet

Synes forsåvidt det er 2 pene gutter når de er velstelte, men det har lite med tiltalen å gjøre.

Skrevet
Nææææsj! Tjostolv er. Herregud aaaa...

:eeeh::fnise:

Haha, Tjostolv er kjekk han og.. og singel så vidt jeg vet. :)

Skrevet

Å, seriøst.. hvordan vet du det da?

Stakkars jente da.. :/

Skrevet

Såvidt jeg hukser fikk også Baneheia-drapsmennene mange frierbrev i posten.

Finnes mange jenter som er syke i hodet der ute

Skrevet
Igjen, kvinner tenner på bædbåis. Verre enn dette finnes knapt. Leiesoldater er ikke kjent for sin høye og aktverdige moral. Med andre ord, de kommer til å vasse i kvinner om de kommer ut av dette med livet i behold.

Moral er faktisk VELDIG viktig for soldater. Men det kan godt være forskjell på den moralen du finner i Øverbygd hekleforening, og den moralen du finner i militære kretser. Moral er det uansett i begge miljøer.

Jeg synes disse to guttene har en beundringsverdig moral, sett med militære øyne. Og jeg anser dem som uskyldige i drap inntil troverdige beviser foreligger.

Aner ikke, men drapsmenn har en tendens til å vasse i frierier... :roll:

Mens menn føler avsky for kvinner i samme liga. Slik som de kvinnene som er i en dokumentar på NRK2 nå. Israelske soldater, alle med blod på hendene. Jeg ville aldri innledet noen som helst form for relasjon til disse.

Jeg tar ikke innlegget ditt mer enn tre kvart seriøst, dermed tillater jeg meg å svare tre kvart seriøst. ;)

Mange menn liker råe kvinner, også jeg (til en viss grad). Jeanne d'Arc for eksempel, finnes knapt noe mer sexy enn henne!

Det norske Forsvaret har også blod på hendene. Vil du unngå å ha kontakt med de som har tjenestegjort i krigsområder? For meg er de helter. Det er i stor grad de israelske soldatene også, det er ikke noen lett jobb de har. Dersom det er skurker i det israelske militæret, finner du sannsynligvis de fleste av dem på et administrativt nivå.

PS, jeg har ikke sett den dokumentaren. Men NRK er viden kjent for å ta side i konflikter hvor Israel er involvert.

Skrevet

Ville ikke hatt noen av dem om de så var de siste gjenlevende på kloden... :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

Litt utenfor tema, men jeg hørte at denne tråden ble nevnt på NRK P1 en dag. Der hadde de lest på KG at norske jenter tenner på Kongo-gutta, morsomt :skratte:

Skrevet
Litt utenfor tema, men jeg hørte at denne tråden ble nevnt på NRK P1 en dag. Der hadde de lest på KG at norske jenter tenner på Kongo-gutta, morsomt :skratte:

Virkelig? Journalister snuser overalt... :)

Men dette kan være dårlige nyheter for de to i Kongo. Dersom påtalemyndigheten der får snusen i dette (at norske kvinner tenner på dem og at det er nevnt i statskanalen) så blir det vel enda et bevis for at de er spioner.

Skrevet

Nei!!!!!!

Det fins vel ikke noe som er mindre attraktive enn de to mennene, eller rettere sagt dyrene. Isj blir kvalm av å bare se bildene av de

Skrevet
Moral er faktisk VELDIG viktig for soldater. Men det kan godt være forskjell på den moralen du finner i Øverbygd hekleforening, og den moralen du finner i militære kretser. Moral er det uansett i begge miljøer.

Jeg synes disse to guttene har en beundringsverdig moral, sett med militære øyne.

Haha, hva faen vet du om dette? Beklager, men innlegget ditt bærer veldig preg av at du på ingen måte har peiling på hvordan man ser på noe med "militære øyne". Men du har helt sikkert sett en film eller to der det skytes. Kanskje har du lest om Espen Lie og Omega Group, og kanskje synes du at de norske spesialstyrkene driver med ganske tøffe ting?

Til opplysning, de aller fleste i det du kaller "det militære miljøet" ler høyt av disse gutta, da spesiellt på grunn av den manglende profesjonaliteten i det de gjør (opplagt).

Du finner ikke en seriøst forsvarstype som noensinne ville ønsket å bli sammenlignet med hverken Tjostolv Moland eller Joshua French.

Men det skal sies at jeg synes de har taklet rettsaken ganske bra :)

Gjest Gjest_Ssss_*
Skrevet

At kvinner tenner på slike menn er mer vanlig enn man skulle tro, det er rett og slett et primærinstinkt.

Begge guttene ser bra ut, og med militær bakgrunn og jobb i en av verdens farligste områder er det tydelig at de er i stand til å klare seg selv i ekstreme miljøer. Kvinner som tiltrekkes av slik menn er ikke unormale. Kvinnene tenker at dette er to menn som kan videreføre gode overlevelsesegenskaper til avkommet ved eventuell paring. Det at de kanskje har drept noen og selv kommet levende ifra det gjør dem bare enda mer attraktive sånn sett.

Det er ikke det at slike kvinner tenner på drapsmenn fordi de er drapsmenn,men det er tanken på at slike menn kan drepe, og at de da også kan drepe for å forsvare sine kvinner og eventuelle barn, som gjør dem tiltrekkende.

Skrevet

Jeg tenner litt på Tjostolv Moland ja. Men helst da i en litt renere utgave.

Gjest ikkje meg
Skrevet
At kvinner tenner på slike menn er mer vanlig enn man skulle tro, det er rett og slett et primærinstinkt.

Begge guttene ser bra ut, og med militær bakgrunn og jobb i en av verdens farligste områder er det tydelig at de er i stand til å klare seg selv i ekstreme miljøer. Kvinner som tiltrekkes av slik menn er ikke unormale. Kvinnene tenker at dette er to menn som kan videreføre gode overlevelsesegenskaper til avkommet ved eventuell paring. Det at de kanskje har drept noen og selv kommet levende ifra det gjør dem bare enda mer attraktive sånn sett.

Det er ikke det at slike kvinner tenner på drapsmenn fordi de er drapsmenn,men det er tanken på at slike menn kan drepe, og at de da også kan drepe for å forsvare sine kvinner og eventuelle barn, som gjør dem tiltrekkende.

Jeg tror jeg mangler dette primærinstinktet for jeg finner slike menn veldig avtennende.

Gjest Gjest_Christine_*
Skrevet

Svettelukt,ukegammel kukost og dårlig ånde tenner ihvertfall ikke meg...

Skrevet
syntes de ligner litt på karius og baktus på de siste bildene i vg ... :sjenert:

:hoho: Det gjør de så absolutt!

Skrevet

Jeg tenner ikke på dem, men hver sin smak. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...