Trillrund Skrevet 31. august 2009 #41 Skrevet 31. august 2009 NEI!!!!!!!!!!!! .... usj, de er ikke tiltalende i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #42 Skrevet 31. august 2009 Ja! Jeg tenner på Joshua French! (Men han har dessverre samboer). http://www.dagbladet.no/2009/08/07/nyheter...enriks/7557135/
Ethereal Skrevet 31. august 2009 #43 Skrevet 31. august 2009 Kan du kanskje fortelle hva som er så morsomt med det, i stedet for å le, pusekatten min?
Gjest j19 Skrevet 31. august 2009 #44 Skrevet 31. august 2009 Ja! Jeg tenner på Joshua French! (Men han har dessverre samboer). http://www.dagbladet.no/2009/08/07/nyheter...enriks/7557135/ Synd.. Men hvordan vet du det?
Kamikatze Skrevet 31. august 2009 #45 Skrevet 31. august 2009 Kan du kanskje fortelle hva som er så morsomt med det, i stedet for å le, pusekatten min? Da gleder jeg meg til vi skal begynne å steine promiskuøse muslimske kvinner her, som blir funnet skyldige i å ha blitt voldtatt; til vi skal hogge hendene av utenlandske tjuver; til vi skal skyte eller garottere asiatiske narkoselgere/smuglere; skyte kinesere som sympatiserer med andre enn RV og SV; til vi skal frikjenne utenlandske pedofile... Rettsvesenet får litt å henge fingrene i, når du blir sjef.
Anaconda Skrevet 31. august 2009 #46 Skrevet 31. august 2009 jeg har en ung og snill tøffel... kanskje jeg får ha han i fred da!! Du har skjønt det!
Anaconda Skrevet 31. august 2009 #47 Skrevet 31. august 2009 Endelig flere enn meg. Var litt bekymret for at jeg var den eneste. Tenner så utrolig på tanken å bli tatt hardt av dem begge i et lite fengsel der andre risikerer å se. Men er det flere enn meg som fingrer til bilder av dem eller når de leser nyhetene? Klarer bare ikke å la være når jeg leser om mordere, eller tiltalte, og sånt. Trøste og bære. Nei, jeg pleier ikke å bli spesielt opphisset av verken tv2-nyhetene eller vg for den del. Hjelpes, så forskjellige vi er!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #48 Skrevet 31. august 2009 Det kunne ikke falt meg inn å ta i dem med en ildtang. :-P
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #49 Skrevet 31. august 2009 Jeg synes ikke de er sexy. Men det er beundringsverdig hvordan de takler truslene om dødsstraff osv;
Gjest nobilian Skrevet 31. august 2009 #50 Skrevet 31. august 2009 (endret) Ikkeno. Endret 31. august 2009 av nobilian
Ellevill Skrevet 31. august 2009 #51 Skrevet 31. august 2009 Til TS' spørsmål: Nei, overhodet ikke!!!! Endelig flere enn meg. Var litt bekymret for at jeg var den eneste. Tenner så utrolig på tanken å bli tatt hardt av dem begge i et lite fengsel der andre risikerer å se. Men er det flere enn meg som fingrer til bilder av dem eller når de leser nyhetene? Klarer bare ikke å la være når jeg leser om mordere, eller tiltalte, og sånt. Du får skrive et brev til noen av morderne som sitter i norske fengsler, hvis dette tenner deg slik. Men du risikerer konkurranse, det er visstnok flere som tenker som deg. Jeg - for mi del - spyr!! Om noen dreper noen du er glad i, vil du likevel synes det er opphissende at han er en morder??
Gjest linnea Skrevet 1. september 2009 #52 Skrevet 1. september 2009 SÅ ABSOLUTT.. Aller best frensh av en eller annen grunn.. har en tro på at han blir kjendis når han kommer hjem av et slag.. kanskje han får tilbud om jobb diverse plasser men absolutt enig... KUNNE GODT BLITT TATT HARDT AV DE BEGGE ... har aller mest lyst å reise ned i fengselt å friste dem litt.. hvorfor har det seg slik at vi tenner på dem?
Gjest linnea.. Skrevet 1. september 2009 #53 Skrevet 1. september 2009 oi.. det skulle være svar på om noen tenner på dem.. jeg tenner ikk epå at de er mordere.. for de er de absolutt ikke.. :D de er uskyldige.. men de har noe seksuelt over dem.. I LIKE... pleier sitte se video av dem gang på gang:)
Plym Skrevet 4. september 2009 #54 Skrevet 4. september 2009 Da gleder jeg meg til vi skal begynne å steine promiskuøse muslimske kvinner her, som blir funnet skyldige i å ha blitt voldtatt; til vi skal hogge hendene av utenlandske tjuver; til vi skal skyte eller garottere asiatiske narkoselgere/smuglere; skyte kinesere som sympatiserer med andre enn RV og SV; til vi skal frikjenne utenlandske pedofile... Rettsvesenet får litt å henge fingrene i, når du blir sjef. Kommer det ikke snart et svar på dette?
Gjest gul3 Skrevet 4. september 2009 #55 Skrevet 4. september 2009 Æsj... Hårete skjegg-aper begge to og tiltalt for mord. Veldig sexy... Not.
Gjest j19 Skrevet 5. september 2009 #56 Skrevet 5. september 2009 de er så deiligeeeeee :D skjegg er sexy.
Gjest Gjest_Jeanette_* Skrevet 9. september 2009 #57 Skrevet 9. september 2009 De er driiiiiiiiiitknaaaazzzzzzzzz! Jeg har allerede sendt et brev til han mørke. dvs sendt et brev til Gresvik og bedt han overrekke det. Spent på svar ja!
Gjest dommer Skrevet 9. september 2009 #58 Skrevet 9. september 2009 Ja,jeg så de på dagsrevyen forleden, begge hadde faktisk tenner ! Utrolig,ikke sant !
Gjest j19 Skrevet 9. september 2009 #59 Skrevet 9. september 2009 De er driiiiiiiiiitknaaaazzzzzzzzz! Jeg har allerede sendt et brev til han mørke. dvs sendt et brev til Gresvik og bedt han overrekke det. Spent på svar ja! Hvem er Gresvik? Og hva skrev du i brevet? ^^
Gjest Gjest_karius_* Skrevet 9. september 2009 #60 Skrevet 9. september 2009 Men det er jo ikke sikkert de er noe spesielt bad boys da. Jeg tror de kanskje bare er noen nerdegutter som har vært i militæret... Tja...Noe lignende sier vel sikkert de damene som sikler på baneheia-gutta også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå