summerrain Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Min kjære er veldig glad i mat i frityren. Jeg lager det ikke veldig ofte, mest fordi jeg ikke takler lukten! Den sitter jo i huset evig, jeg blir helt gal! Lufter og lufter og føler lukten går bort, men med en gang jeg reiser hjem til mamma kjenner jeg at klærne mine stinker! Kjemperart... Vi bruker solsikkeolje i frityren istedenfor vanlig frityrolje hvis det har noe å si... Har dere noen tips for å bli kvitt lukten fort??
hufsa! Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Heia,eh..nei for det setter seg jo i hele huset,gardiner og vegger.Jeg har hatt frityr i mange år men jeg har den på utsiden på verandan,kjempegreit.Så slepper jeg den lukta inne.Hadde den inne hos vennina mi for mamge år siden,måtte vaske alt som var etterpå,he he.Nei,sett den ut ;-))
summerrain Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Jeg er desverre ikke så heldig at dette er en mulighet! Bor i fjerde etasje i blokk, så blir litt vanskelig å få til;) Men ellers takk for tips:)
hufsa! Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jeg er desverre ikke så heldig at dette er en mulighet! Bor i fjerde etasje i blokk, så blir litt vanskelig å få til;) Men ellers takk for tips:) Nei da er det verre.Men vindu har du og vet en som har laga hylle med 2 knekter som er festet til hylla som kan festes ned over karmen he he.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå