Gå til innhold

Snart oppkjøring :S


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg snart ha oppkjøring, er kjempe nervøs :snurt: . Håper virkelig jeg klarer dette.. Har kjøpt meg en bil som jeg har veldig lyst å bruke.. Håper jeg slipper å vente enda en mnd på å få kjøre bil...

Har snakket med venner som har strøket.. Når de forklarer hvorfor blir jeg litt redd likosm.. Er jo så mye en kan stryke på :S Lurte derfor på om noen her kan dele erfaringer fra sin oppkjøring uansett om det gikk bra eller dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare ta det helt med ro. Om du er usikker på en vikeplikt er det bedre å stoppe opp, enn å bare kjøre. Kjører du forbi en vikeplikt er dette grunn til å stryke deg, men om du stopper opp kan de overhodet ikke stryke deg. Ellers er det bare å være flink med dødvinkler, blinklys og gode plasseringer. Pass på fotgjengerne. Er du litt sen å oppdage dem slik at du må bråbremse for å stoppe for dem kan dette være nok til å vippe deg over til stryk om du ligger å vipper.

Ellers får du ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd.. Håper virkelig dette går bra. Kjenner at nervene går på høygir her nå.. Skal vertfall prøve å slappe mest mulig av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest randooom

Hvor skal du kjøre opp henn?

Selv har jeg strøket 2 ganger, og jeg strøyk på veldig lite, så er litt bittert =) skal snart ta en ny prøve.

Bare kjør som du selv ville gjort, og ikke tenk så mye på hva du tror sensor vil at du skal gjøre.

ellers får du ha lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk på å stå opp i god tid ( om du har kjøreprove tidlig på morran), spis og vær uthvilt...Følg med, få med deg all skilting.. :)

Lykke til!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...