Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #1 Skrevet 29. august 2009 Da jeg her om dagen betalte for bensin med mitt Visa kort. Kan ikke se at noe er trukket fra konto. Tar det flere dager før det blir registrert eller? Det var noe tull med deres kortmaskin. Noen flere som har opplevd det samme?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 Ta vare på kvitteringen for sikkerhets skyld, du er visst ikke den eneste med et slikt problem
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #3 Skrevet 29. august 2009 Det er ikke unormalt. I værste fall kan det ta flere måneder før du blir belastet for Visa-transaksjoner. I de fleste tilfeller blir reservasjonen lagt inn med en gang eller i det minste i løpet av noen dager, men av og til kan det altså la vente på seg i ukes- og månedsvis.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Jeg opplevde tull med bensinstasjonens kasser for et par ukers tid tilbake. Jeg fikk en regning i posten på bensinen + renter (det var snakk om 8 øre, så forskjellen var ikke særlig stor) i løpet av 5 dager. Tråden min er linket til i et tidligere svar her. Jeg også anbefaler deg å ta vare på kvittering, der står det som regel navn/et form for id-nummer på hvem som hadde kassa, klokkeslett etc. Jeg fikk hvertfall en del spørsmål om hva som sto på kvitteringen da jeg ringte de som hadde sendt regnign. Da jeg betalte ble summen reservert på kortet mitt med en gang og betalt dagen etter (kjøpte bensin på søndag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå