Gjest Kåre og Line Skrevet 28. august 2009 #1 Skrevet 28. august 2009 Har registrert at det finnes et par swingers klubber i Oslo. men hva med oss som ikke er fullt så drevne? Finnes det steder/klubber som praktiserer "swingers light"? Altså for de som ikke er ute etter gruppesex, men kanskje litt erotikk, hygge, klespoker, boblebad etc. Noen som har erfaringer med slikt?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #2 Skrevet 29. august 2009 PÅ de to klubbene i oslo så får du egentlig både det du er ute etter og eventuelt sex med en eller flere ekstra på et rom med lukket dør eller fult gang bang som alle kan se på om de vil så jeg ville bare dratt ditt og ikke tatt den helt ut og sagt til folk at dere bare vil prøve forsiktig i starten. Det er faktisk hva de fleste gjør
Gjest Råbban Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Har registrert at det finnes et par swingers klubber i Oslo. men hva med oss som ikke er fullt så drevne? Finnes det steder/klubber som praktiserer "swingers light"? Altså for de som ikke er ute etter gruppesex, men kanskje litt erotikk, hygge, klespoker, boblebad etc. Noen som har erfaringer med slikt? Hei Kåre og line, jeg er kanskje litt sent ute med å svare dere, men uansett er det ikke vanskelig for nybegynnerpar i oslo å finne evt en 3'e eller 4'e person. Jeg har blitt spurt om det noen ganger på forskjellige clubber/ utesteder i Oslo om jeg kunne tenke meg å blitt med et par hjem. Jeg takker som regel ja, ennten om de vil at mannen skal se på eller om de bare vil ha en tilskuer. Jeg synes det er morro uansett.
Gjest oslokvinne 35 Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Har registrert at det finnes et par swingers klubber i Oslo. men hva med oss som ikke er fullt så drevne? Finnes det steder/klubber som praktiserer "swingers light"? Altså for de som ikke er ute etter gruppesex, men kanskje litt erotikk, hygge, klespoker, boblebad etc. Noen som har erfaringer med slikt? Vet ikke om det er noen Swingerslight men jeg og mannen min går av og til på Viproom og synes det er gøy. Som forige innlegg sier finner man jo litt av alt der, helt avhengig av hva man ønsker. Man kan for eksempel bare sitte i loungen å snakke med folk, danse eller ta boblebad/sauna som en forsiktig start, det gjorde vi. det blir vel litt kos i boblebadet, men sex er forbudt. En annen ting som er viktig å vite er at det er ingen tvang og et nei blir respektert. ellers så er det på hue ut. Vip har åpen cafe av og til så nettopp slike som dere kan stikke innom. Sjekk hjemmesiden: viproom.no Eller anbefaller jeg også CupidoSwingers, det er litt samme greia. Lykke til med fantasiene.
Gjest Gjest_mindcrime_* Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Kan anbefale viproom. Du går akkurat så langt du vil og MÅ ikke gå opp i andre etasje. Nede er det boblebad og badstu, spesielt på lørdager er det enkelt å komme i kontakt med andre par.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå