Gå til innhold

Tinkerbell`s diary


Gjest Tinkerbell

Anbefalte innlegg

Gjest Tinkerbell87

Hei

Har lenge tenkt på å begynne å skrive dagbok her, men det har aldri blitt noe av før nå :) Jeg kommer til å skirve litt om hverdagen min, trening (prøver å gå ned noen kilo), studier, og alt som opptar meg egentlig.

Kan jo fortelle litt om meg selv:

Jeg er en jente på 22 år, studerer, trener og elsker alt som er super girly.

Jeg er ofte alene, jeg har ikke noe kontakt med mine venner lengre, og er som oftest hjemme etter skole og trening. Jeg tror ikke at jeg er en dårlig venninne, men mange av vennenne mine har flyttet vekk, noen har fått nye venner, noen har fått seg kjærester, og har blitt helt borte pga. det, noen har fått barn osv. Så her sitter jeg igjen. Jeg trives i mitt eget selskap, så det er egentlig ikke noe problem å bare være meg. Men det hadde jo vært hyggelig å ha en å se på film med, snakke med, shoppe med, og alt annet venner gjør sammen.

Jeg vil ikke at noen skal synes synd på meg, men hvis du er innom og leser, så hadde det vært hyggelig om du la igjen et hei eller noe :)

Endret av Tinkerbell87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tinkerbell87

I dag har det egentlig ikke skjedd så mye. Har bare vært hjemme og ryddet. Fikk trent litt på kvelden da.

Hm.. som alle andre(nesten), så følger jeg med på Kongo saken, jeg tenker veldig mye på French og Moland. Om de er skyldige eller ikke, vet jeg ikke, så det skal jeg ikke utale meg noe om. Men jeg synes veldig synd på dem, mener de kunne ha fått en litt mer rettferdig rettsak. De ser veldig slitene ut, det er jo heller ikke så rart. Moland er jo helt borte når man ser på intervjuer av dem, får nesten vondt av å se på dem. Det er jo litt skummelt at de vil ha dem dødsdømt. Håper ikke de bli dømt til døden, er helt imot dødsstraff!

Ønsker dere alle en ny og fin uke :)

Endret av Tinkerbell87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...