Gå til innhold

Bildør som har låst seg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Den ene bildøren min har låst seg helt! Her om dagen så funket ikke sentrallåsen på passasjersiden, så jeg dyttet den ned manuellt. Tok den opp og ned manuellt et par ganger, men nå er det blitt umulig å låse opp! Den lille spaken sitter helt fast.

Noen om vet hva jeg kan gjøre? Er det noen verksteder i Asker/drammens området som er åpent på lørdager? Noen som har peiling på hva det evt vil koste å få fixet på verksted?

Håper noen kan hjelpe meg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den ene bildøren min har låst seg helt! Her om dagen så funket ikke sentrallåsen på passasjersiden, så jeg dyttet den ned manuellt. Tok den opp og ned manuellt et par ganger, men nå er det blitt umulig å låse opp! Den lille spaken sitter helt fast.

Noen om vet hva jeg kan gjøre? Er det noen verksteder i Asker/drammens området som er åpent på lørdager? Noen som har peiling på hva det evt vil koste å få fixet på verksted?

Håper noen kan hjelpe meg... :tristbla:

Det samme har skjedd meg også, bildøren sitter bom fast og den lille knotten ved vinduet går ikke opp. Hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Det samme har skjedd meg også, bildøren sitter bom fast og den lille knotten ved vinduet går ikke opp. Hva skal jeg gjøre ?

Noe lignende skjedde meg i sommer. Bilbeltet hadde kilt seg fast i dørsprekken, jeg visste ikke annen råd enn å ringe NAF. Vinduet stod på en liten gløtt, og det NAF-mannen gjorde, var rett og slett å ta tak i vinduet samtidig som han løftet i dørhåndtaket, og vips! var alt i orden. Kan tro jeg følte meg flau ;-(.

Jeg vet selvfølgelig ikke om dette hjelper i deres tilfelle, men det er verdt å forsøke før dere frakter bilen til verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...