Gå til innhold

Natt før bryllupsdagen

Hvor skal dere være natten før bryllupsdagen?  

1. 1. Hvor skal dere være natten før bryllupsdagen?

• Hjemme sammen min "mann"
      7
    • Hjemme uten min "mann"
      2
    • Hjemme med min forlover
      3
    • Med min forlover - ikke hjemme
      5
    • Alene
      0
    • Barndomshjemmet
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere være natten før brullupsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barndomshjem er desverre stappfullt av tilreisende gjester

og jeg har ikke lyst til å dele to bad med syvogtyve andre....

-så jeg skal sove hjemme hos min forlover.

Skrevet

Håper ikke jeg ødelegger denne avstemmingen ved å komme med et lite spørsmål. Hvorfor i all verden skal man ligge andre steder kvelden før man gifter seg ? Jeg mener jo selvsagt de som allerede bor sammen. Blir man liksom mer "jomfru" da ?

Skrevet

Jeg tror ikke det har noe med jomfrudom å gjøre.. jeg har lyst til å ikke sove på samme rom kanskje i et par uker før, så blir det litt nytt og spennende å være sammen igjen. Ikke noe mer avansert enn det..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er nå gift da, men natten før bryllupet lå jeg i armkroken til min kjære mann..... :D

Skrevet

Skulle gjerne sovnet i armen hans, men jeg har lyst til at vi ikke skal se hverandre på selve dagen før vi sees i kirken og jeg kan ikke akkurat gå med bind for øynene heller....

Skrevet
Skulle gjerne sovnet i armen hans' date=' men jeg har lyst til at vi ikke skal se hverandre på selve dagen før vi sees i kirken og jeg kan ikke akkurat gå med bind for øynene heller....[/quote']

Jeg også, så jeg sender mannen hjem til sine foreldre med gutta boys så får han pynte dem og jeg tar snuppa her. Regner med at min forlover kommer tidlig til meg på selve dagen.

Skrevet

Jeg sov godt i armkroken til min mann jeg natten før bryllupet. Jeg hater å sove uten han så det var best for meg. Og han ville heller ikke sove alene. Så vi stod opp og spiste en god frokost sammen før jeg dro til frisøren.

Skrevet
Jeg sov godt i armkroken til min mann jeg natten før bryllupet. Jeg hater å sove uten han så det var best for meg. Og han ville heller ikke sove alene. Så vi stod opp og spiste en god frokost sammen før jeg dro til frisøren.

Samme her!

Skrevet

Jeg sov også sammen med min mann da vi giftet oss.

Noe annet hadde ikke kommet på tale.

koldbruna :vinke:

Skrevet

Siden huset vårt kommer til å bli fylt opp med noen tilreisende, kommer nok mannen til å sove hjemme hos sine foreldre den natten (og så får jeg dele seng med veslemor- armkroken hennes kan også være veldig god :wink: )

Skrevet

Jeg også. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Slutter meg til Nikki og de andre :wink:

Men også siden vi reiste til utlandet og bodde på hotell, var dette selvsagt mest praktisk også. Hadde neppe klart å unngå han hele morgenen uansett, og å betale et ekstra hotellrom var liksom ikke noe alternativ heller :)

Tussi1 (ikke innlogget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...