Gå til innhold

Regntøy, oljebukse, gummibukse


slapsen

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg også skrive en kommentar her :) Ser dette innlegget også kunne vært under emne hobby hehe

Jeg er en mann som helt fra jeg var en liten gutt har elsket å gå med oljebukse. I dag er jeg kansje enda mer glad i dette klesplagget enn den gang, derfor har jeg også i dag en ganske stor samlig av frskjelligt gummitøy.

Leste i forumet her en diskusjon om forskjelligt regntøy, priser og med/uten seler. Spennende at flere har litt interesse for dette.

Ser også på nettet at det er svært mange menn med denne intressen, men heller skjelden å lese at kvinner står frem og sier de elsker oljebukser.

Dette plagget er for regnværs dager, men også spennende å kose med dette i solskinn, da i vann/bekk/myr/gjørme. Det å kunne grise seg helt til som et barn, men i neste omgang bare skylle seg og da være like ren er herlig.

Hadde vært spennende med noen andres tanker om dette klesplagg. Håper og tror jeg ikke er alene her på dette forum med denne spesielle lek hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solskinnsjenta
Muligens i feil forum?

Jeg har en mistanke om at denne tråden egentlig hører hjemme i seksualitet-forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dumt at denne tråden min bare skulle handle om feil forum, ønsket var jo kommentarer som var ment her :)

Håper samtidig at noen kan flytte det til der det hører hjemme da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...