Gå til innhold

Dere som liker det litt røff dominans...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mange jenter som skriver at de digger å bli bundet fast...og at han da kan gjøre hva han vil med meg. Så et spørsmål: Blir han tafatt og usikker eller "bruker" han deg til sin egen nytelse? Hva er det som tenner dere i forhold til denne typen sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gutt_*

Mennesker er bare veldig smarte dyr. I naturen så er det utelukkende hankjønn som puler og hunkjønn blir pult. Siden sex er en instinktiv handling så vil en naturlig rolleinndeling, en dominerende mann og en underlegen kvinne, gi den ultimative nytelsen.

Unntak fra denne regelen kommer når det er "mannfolk" som har kulemage (lite testosteron) og er i dårlig form. Jo mindre testosteron en mann har dess mer "kvinnelig oppførsel" får han - han blir usikker og ubesluttsom. Denne type "mann" skaper en hel del forvirring hos hunkjønn som gjør at hun blir usikker på rollefordelingen og sexlivet blir kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er bare veldig smarte dyr. I naturen så er det utelukkende hankjønn som puler og hunkjønn blir pult. Siden sex er en instinktiv handling så vil en naturlig rolleinndeling, en dominerende mann og en underlegen kvinne, gi den ultimative nytelsen.

Unntak fra denne regelen kommer når det er "mannfolk" som har kulemage (lite testosteron) og er i dårlig form. Jo mindre testosteron en mann har dess mer "kvinnelig oppførsel" får han - han blir usikker og ubesluttsom. Denne type "mann" skaper en hel del forvirring hos hunkjønn som gjør at hun blir usikker på rollefordelingen og sexlivet blir kaos.

I teorien ja, men er nok litt mer komplisert en det!!

Er nok en del matcho karer som er fullproppa av testosteron som er litt usikre i senga, siden de er rett og slett ikke vet helt hva dama vill eller liker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*
I teorien ja, men er nok litt mer komplisert en det!!

Er nok en del matcho karer som er fullproppa av testosteron som er litt usikre i senga, siden de er rett og slett ikke vet helt hva dama vill eller liker!!

Likestillingen har medført et veldig fitte fokus, og hvordan denne skal stimuleres rent mekanisk. Det er her feilen ligger. Jenter fremstår som mer kompliserte vesener enn hva de faktisk er, noe som gjør gutter usikre. Damer trenger bare en som oppfører seg selvsikkert, de blir da mentalt stimulert som fører til ei kliss våt fitte. Ei kliss våt dame som blir hold nede og knullet hardt av en blodsprengt kuk. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min erfaring.. hvis han binder meg fast, eller holder meg nede, så bruker han meg til sin egen nytelse,- men også gjerne for å påføre meg nytelse eller/og smerte. Når man har god sex så er vel (ofte) den enes nytelse også den andres nytelse i en viss grad.

Men, om jeg hadde kommet over en som tok seg bryet med å binde meg fast og skape forventninger, og deretter hadde vært helt tafatt... ja da vet jeg ikke helt. Jeg tenner jo på den dominansen og selvsikkerheten som ligger i det. På å være "maktesløs". Jeg fikk faktisk min første orgasme på denne måten.. jeg klarte ikke tidligere å komme fordi det ble "for mye for meg" like før jeg kom, også gav jeg opp.. Så han bandt meg til slutt fast og tvang meg til å komme med en klitoris-vibrator...

Så.. hvis du skal binde noen fast er det sikkert lurt å ha en slags plan om du ikke er rutinert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Mange jenter som skriver at de digger å bli bundet fast...og at han da kan gjøre hva han vil med meg. Så et spørsmål: Blir han tafatt og usikker eller "bruker" han deg til sin egen nytelse? Hva er det som tenner dere i forhold til denne typen sex?

Jeg liker menn som vet hva de liker og som ikke binder meg fast. Vil de det, bruker jeg spade... må le av alle de rare trådene her, uten at det er personlig.

Nei, jeg bruker ikke spade, ikke å bli bundet, men gjerne en litt yngre mann som sier hva han liker og hvordan jeg skal gjøre det.

Se på damer med ankelkjede, de liker kanskje å bli bundet, men de som liker det, må være trygg på sin partner.

Endret av negasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange jenter som skriver at de digger å bli bundet fast...og at han da kan gjøre hva han vil med meg. Så et spørsmål: Blir han tafatt og usikker eller "bruker" han deg til sin egen nytelse? Hva er det som tenner dere i forhold til denne typen sex?

Turn off er usikre og tafatte menn som ikke vet hva de skal gjøre. Kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er "best" med å være bundet er akkurat at han kan gjøre som han vil. Noen ganger er jeg i sentrum, og da bruker han alt han kan om meg og bringer meg nestet til orgasme igjen og igjen, helt til jeg kommer bare av et lite pust på klitoris.

Andre ganger "bruker" han meg for sin egen nytelse, men jeg tenner like mye på det også, så jeg elsker det!

Like bra som å bli bundet, er å bli kommandert til aktiviteter som like ofte er å gi han orgasme, som å gi meg selv orgasme....

Jeg har så mye ansvar ellers, at jeg DIGGER å bli "fratatt" ansvaret for det som skal skje. Da slapper jeg av mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...