Gå til innhold

Gardinbrett


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på utkikk etter slike gardinbrett i mørkt treverk, helst med utskjeringer i.

Er lei av all den moderne stilen hvor alt skal være stilrent.

Hvor kan man få tak i slike? Var i en møbelforettning og spurte her forleden. Vedkommende i kasse løarte dårlig å skjule sin avsky for disse gardinbrettene. Hun ba meg høre på IKEA :oops:

De har da vel for all del ikke slike der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjøkeredet

Jeg hadde et slikt et, eller jeg har et i tre biter. Måtte skjære det opp, tok for mye plass. Er i mørkt furuhelv.. med utskjeringer. Du kan jo lappe det sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødela du gardinbrettet????

Er det mulig å få det pent sammen igjen tror du?

I såfall er jeg interessert i å evt kjøpe det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, jeg drakk meg drit full en kveld og skar det opp :( Tror det vil være mulig å få det sammen med noen gjennomgående bolter på baksiden og litt flikking på forsiden. Klart du kan kjøpe det. Det er antikk, så det blir ikke billig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... må le litt av forrige innskriver.

Når det gjelder gardinbrett så får du slike hos trevareforhalnderen. Bygg & bo ol... De selger ulike typer i ubehandlet tre - så kan du male, beise eller lakke etter eget ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjøkeredet
Hehe ... må le litt av forrige innskriver.

Når det gjelder gardinbrett så får du slike hos trevareforhalnderen. Bygg & bo ol... De selger ulike typer i ubehandlet tre - så kan du male, beise eller lakke etter eget ønske.

Nå prater jeg om antikk da, ikke noe hjemme snekra fliser fra Bygg & bo. Forrige eier var belånt oppetter øra pga. dette gardinbrettet. Skal ikke si hvordan det gikk med hu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ting skjer så fort! greit å ha lækre gardinbrett men pluttselig sitter du med lån langt oppover halsen og itte vejt å en skal gjøre av seg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjøkeredet

Ja, nå hadde jeg håpet å få solgt dette belånte gardinbrettet som jeg overtok. Klare ikke de jæv.... høye avdraga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har vært sta og kjøpt bolter som du skrev. Er det mulig å få hektet de sammen igjen på en pen måte da? Hvor mye skal du ha for de ?

Hvordan er nedbetalingsavdragene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjøkeredet

Hvis du har kjøpt gjennomgående bolter, så skal vi nok få hekta det samme på et vis. Det ble kjøpt på midten av 80-tallet for 10000,- og belånt med frossen rente og den var fae... så høy på den tida. Du skal få det for halv pris da kan jeg få betalt ned lånet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

åh...har du kjøpt leilighet med heftelser på gardinbrettet? Må man sjekke brønnøysund-registeret for slik kanskje?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjøkeredet

Ja, jeg dreit meg ut der kan du si, men det er ikke det første man tenker på at det er heftelser på et gardinbrett i leiligheten :grine: Det kan være lurt å sjekke brønnøysund-registeret for det meste. NB! hvis du tar gardinbrettet så kan du få med en barneseng på kjøpet. IKEA model kun brukt en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Ja, jeg drakk meg drit full en kveld og skar det opp :( Tror det vil være mulig å få det sammen med noen gjennomgående bolter på baksiden og litt flikking på forsiden. Klart du kan kjøpe det. Det er antikk, så det blir ikke billig :wink:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Dama har jo kjempe humor!! Ler så jeg griner. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...