Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #21 Skrevet 29. august 2009 jeg suger og jeg svelger alltid, runking gjør jeg ikke, rett og slett fordi jeg er redd for at jeg skal ødelegge pikken til kjæresten min, og fordi han heller foretrekker at jeg suger ham.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2009 #22 Skrevet 29. august 2009 Nei, aldri, Det er kjedelig, gidder ikke.
Trampe Skrevet 30. august 2009 #23 Skrevet 30. august 2009 Tråden er ryddet og delt. Diskusjonen om hva begrepet "sex" innebærer finner dere her Trampe -mod-
Nikken Skrevet 31. august 2009 #24 Skrevet 31. august 2009 Personlig foretrekker jeg å komme inni. Finner det mye mer ... "tilfredsstillende". Det er på en måte mer romantisk, så nært som to mennesker kommer i lag. (i dette tilfelle snakker jeg om å elske, ikke ha sex) Ellers er hodet mitt alt for lite følsomt til at BJs skal være supergodt for meg. Det er bare ei jente som har fått meg til å komme ved å suge meg, og det var pga god kombo med hånda. Hun svelgte sjeldent (og det var forsåvidt sjeldent jeg kom i munnen hennes), dette fordi jeg er veldig glad i sterk mat - og jeg kommer aldri til å gi opp sterk mat for svelging
Trillrund Skrevet 31. august 2009 #25 Skrevet 31. august 2009 Jeg suger og runker. Avslutter med runking fordi jeg dessverre ikke klarer smaken av sæden. Mer turn off å bli spydd på enn at jeg runker akkurat på slutten, tenker jeg ;-)
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #26 Skrevet 31. august 2009 Jeg suger og runker ham til han kommer, men jeg har bare svelget noen få ganger. Han jeg er sammen med nå kommer med så mye hver gang at det er umulig å svelge det unna, og når sæden kommer i kontakt med luft blir den veldig tykk og seig og smaker veldig vondt - så det ble med den ene gangen. Jeg har ihvertfall prøvd - og jeg gir ham nytelse på mange andre måter.
Gjest Sår Kuk Skrevet 31. august 2009 #27 Skrevet 31. august 2009 Jeg må ærlig innrømme at det er svært få damer som vet hvordan de skal runke en kuk! Enten drar dere for hardt, eller så tør dere knapt ta i den, men som regel er det ubehagelig uansett. Nei, jeg savner en dame som vet hvordan hun bokstavelig talt skal håndtere en kuk (+ baller). Men, heldigvis er dere damer oftest flinke til både å suge (ikke dere som bruker tenner!!) og knulle, så da er det ikke så farlig egentlig dette med runking. Men det er litt prikken over... ja dere skjønner?
Minttu Skrevet 31. august 2009 #28 Skrevet 31. august 2009 Runker, suger, svelger men siste skjer ikke hele tiden!
Gjest jeje Skrevet 31. august 2009 #29 Skrevet 31. august 2009 men siste skjer ikke hele tiden! Jeg gjør alle tre. En ting: smaker sæd virkelig så ille? Jeg synes det faktisk kan smake ganske godt og ihvertfall føles det herlig å tilfredsstille en man er glad i!
Hinata Skrevet 1. september 2009 #30 Skrevet 1. september 2009 Jeg må ærlig innrømme at det er svært få damer som vet hvordan de skal runke en kuk! Enten drar dere for hardt, eller så tør dere knapt ta i den, men som regel er det ubehagelig uansett. Nei, jeg savner en dame som vet hvordan hun bokstavelig talt skal håndtere en kuk (+ baller). Men, heldigvis er dere damer oftest flinke til både å suge (ikke dere som bruker tenner!!) og knulle, så da er det ikke så farlig egentlig dette med runking. Men det er litt prikken over... ja dere skjønner? Forventer du at vi skal være tankelesere til enhver tid? Fortell/vis hvordan du vil ha det, hun blir sikkert glad for tips uansett...
felgen Skrevet 1. september 2009 #31 Skrevet 1. september 2009 Runker, suger, svelger - ja. Signerer denne. Noe annet ville vært kjedelig.
Gjest Benedicte Carolina, 33 Skrevet 1. september 2009 #32 Skrevet 1. september 2009 Nei, aldri. Vi har det spennende uten det harry klisset der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå