Gå til innhold

Billig dobbeltrom i London?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Planlegger litt rundt en liten tur til London i vinter, og er på leting etter et billig dobbeltrom. Helt greit med dusj og toalett på gangen, men bør være ok senger og ikke av de verste strøkene.

Om noen har et tips eller to hadde jeg satt stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

easyhotel victoria.

Svært billig, og faktisk eget bad, som er ganske uvanlig for den prisklassen. Kjempefint og vakkert strøk, et par minutts gange unna Victoria-stasjonen.

Det er jo knøttsmå rom, da, på easyhotel. Du bor nesten i en boks. Plass til en seng og ikke noe mer. Men velger du en størrelse opp, med vindu (det får du ikke på de minste rommene), blir det litt mer gulvplass.

Jeg velger det hotellet (og victoria-avdelingen) hver gang jeg er i London. Rent og enkelt og greit og billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å se litt utenfor selve sentrum. Vi skal bo på femstjerners hotell i Docklands for 750 kr natten, og det tar bare en halvtime å komme seg inn til Oxford Street.

Hvor billig vil du ha det? Og hva er viktigst - sentralitet eller pris?

Anbefaler nettsiden hotels.com. Den har ikke alle hotellene i London, men har mye spredt utover området og med variasjon i pris.

590 kr natten nær Victoria. langt fra sentrum, men et av de billigste. eller hva med et herberge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...