Gå til innhold

anbefal meg en dildo!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja.. trenger jeg å si mere? Jente som øsnker seg dildo for å piffe opp litt.. er i fast forhold, regelmessig sex.

Hvor kjøper jeg? vil bestille fra nett, der pakken kommer anonymt, dvs diskre pakket;)

Hvilken kjøper jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondomeriet sender diskre pakker.

Stubby fra Kondomeriet har vunnet flere tester, dette er en vibrator. Ellers er Mr.Rabbit ganske kjent, også en vibrator. Jeg ville tatt en titt på hjemmesiden deres, www.kondomeriet.no.

Skrevet

takk for raskt svar!

ønsker en medium str, naturtro.. usikker på vibrator eller ei?

Skrevet

kommer den på posten eller i postkassen da? vet posten hvor den blir sendt fra? står det at den er fra kondomeriet på postlappen?

Skrevet

Jeg har bestilt flere ganger fra erotikknett, og da får en varene utrolig fort.. På pakkelappen atår det at avsender er e-nett, og kan da tolkes å være fra en hvilken som helst nettbutikk..

Hvis du vil ha en med vibrator kan ejg anbefale Stubby eller G-ormen fra Fun Factory

:)

Skrevet

Hvis du ikke vil ha vibrator kan jeg anbefale glass som materiale. Glir lett, er veldig lett å rengjøre, man kan kjøle ned/varme opp. Jeg har bestilt noen ganger fra erotikknett.no, der har de også et stort utvalg i glass :)

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...