Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på dere :)

Jeg er ikke huslig av meg i det hele tatt. Samboer og jeg har nettopp kjøpt oss hus og skal pusse opp. Men jeg er ikke flink til å sette sammen farger, se hva som kan passe inn her og der. Jeg stinker i interiør egentlig.

Dette har sambo store problemer med uten at han er så huslig selv.

Så nå tenker jeg på å benytte meg av interiørkonsulent for råd.

Er det noen her som har erfaringer med det? Gode? Dårlige?

Del de gjerne med en desperat ikke huslig frue :);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei på dere :)

Jeg er ikke huslig av meg i det hele tatt. Samboer og jeg har nettopp kjøpt oss hus og skal pusse opp. Men jeg er ikke flink til å sette sammen farger, se hva som kan passe inn her og der. Jeg stinker i interiør egentlig.

Dette har sambo store problemer med uten at han er så huslig selv.

Så nå tenker jeg på å benytte meg av interiørkonsulent for råd.

Er det noen her som har erfaringer med det? Gode? Dårlige?

Del de gjerne med en desperat ikke huslig frue :);)

Jeg anbefaler det veldig..

Koster litt,men du kommer ikke til å angre..

Gå inn her ifi og finn en interiør konsulent i ditt nærområde.

De fleste interiør konsulenter tilbyr og komme hjem til deg gratis første gang for å se hvordan dere har det og fortelle hva de kan hjelpe med.

Tror det kan lønne seg å få hjelp..

• 3 uker senere...
Gjest Agurkolat
Skrevet

Du kan og ta kontakt med en vidaregåande skule i nærleike, som har VG3 Interiør linja. Sjekk http://vilbli.no/ for å sjå i ditt fylke.

Eg går sjølve på VG3 Interiør, og da finnes nokre få elevar som er flinke, men uansett. Det er gratis og uforpliktende og bruke elever, og lærara blir berre glad hvis dei får slike oppgaver :)

Skrevet

Så spennende:) Skjønner at dere kanskje synes det er litt vanskelig. Jeg har ikke benytta meg av noen interiørkonsulent selv, men iforbindelse med prosjektering av vårt hus, så ble jeg interiørkonsulent ved kursing. Renoveringa av huset vårt fikk jeg ha som prosjektoppgave. Jeg synes oppussing og interiør er vannvittig gøy. Hvis du vil kan du godt stikke innom bloggen min (mailadressa mi ligger der). Kan prøve å bistå deg bittelitt ihvertfall, just for fun:)

Skrevet
Så spennende:) Skjønner at dere kanskje synes det er litt vanskelig. Jeg har ikke benytta meg av noen interiørkonsulent selv, men iforbindelse med prosjektering av vårt hus, så ble jeg interiørkonsulent ved kursing. Renoveringa av huset vårt fikk jeg ha som prosjektoppgave. Jeg synes oppussing og interiør er vannvittig gøy. Hvis du vil kan du godt stikke innom bloggen min (mailadressa mi ligger der). Kan prøve å bistå deg bittelitt ihvertfall, just for fun:)

Hvordan kurs da? NKI?

Skrevet

Jepp, men har vel lært mer gjennom å tegna hus og bygga hytte...samt renovert et tidligere hus og nå det huset som vi holder på med akkurat nå;) Dette huset blir det siste ja. Har ikke tenkt å jobbe som interiørkonsulent så det er sagt. Kurset var noe som jeg syntes var gøy å gjennomføre siden det passa litt godt akkurat da.

Tegna litt kjøkken, endevendt litt hus og hjulpet en del venner. Bare for kos og gøy:)

Gjest Gjest_Mette_*
Skrevet

(Har sett at nr. 14 har reklamert veldig for sin bloggside i mange innlegg her i det siste.... )

:fnise:

Skrevet
:ler: Det er deg vel unt! Hvordan ellers få lesere?
Gjest Agurkolat
Skrevet (endret)
Jepp, men har vel lært mer gjennom å tegna hus og bygga hytte...samt renovert et tidligere hus og nå det huset som vi holder på med akkurat nå;) Dette huset blir det siste ja. Har ikke tenkt å jobbe som interiørkonsulent så det er sagt. Kurset var noe som jeg syntes var gøy å gjennomføre siden det passa litt godt akkurat da.

Tegna litt kjøkken, endevendt litt hus og hjulpet en del venner. Bare for kos og gøy:)

Passa litt godt der og då?

Er ikkje slik fjernundervisning både dyrt og tar kanskje eit halvt år og gjennomføre hvis du er kjapp? :S

Endret av Agurkolat
Skrevet

Har ikke tenkt å utdype svar på det forrige innlegget så mye, men enkelte ganger skjer det ting i livet som gjør at en er nødt til å gjøre ett eller annet for å bevare psyken....hos oss var det alvorlig sykdom som var utslagsgivende for at jeg valgte å fordype meg i dette kurset.....og jeg brukte ca 1 år på kurset. Har ikke lyst til å spinne videre på dette.

Dyrt kurs...tja, men mange timers glede pluss at vi fikk benytte Archicad som er et kjempeflott tegneprogram, så var det vel prisen de måtte ta. ..........og så slapp jeg jo å bruke penger på interiørkonsulent hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...