Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart 1 månede siden eksen min gjorde det slutt med meg.

Jeg hadde mine stunder i starten av denne måneden hvor jeg fikk ut det meste som var av tårer... Nå er det up & down swings periode.

Jeg blir så lei meg og sint! de siste 2 dagene som har vært så har jeg hatt det kjempe bra. jeg har koset meg skikkelig og hatt det gøy med venner og alt det dær... men i dag så fikk jeg ett spett i hjertet.

Jeg blir så oppgitt. hvorfor kan jeg ikke bare ha det bra når det første kommer noen dager hvor jeg ikke tenker så alt for mye på eksen??? dagen idag har vært et rent helvete, blir så oppgitt...

føler at jeg bare vil ligge og grine i senga hele dagen.. aldri opplevd noe slikt før:(

har tidligere opplevd kjærlighetssorg, men da har det som regel vært i en normal og stabil linje(altså humøret). men nå går det jo som en jojo!

Noen som kan oppmuntre meg eller komme med noe tips for hvordan jeg skal takle det når det kommer slike dager?

takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest jojomann
Skrevet

Jeg hadde mine stunder i starten av denne måneden hvor jeg fikk ut det meste som var av tårer... Nå er det up & down swings periode.

Jeg blir så lei meg og sint! de siste 2 dagene som har vært så har jeg hatt det kjempe bra. jeg har koset meg skikkelig og hatt det gøy med venner og alt det dær... men i dag så fikk jeg ett spett i hjertet.

Jeg blir så oppgitt. hvorfor kan jeg ikke bare ha det bra når det første kommer noen dager hvor jeg ikke tenker så alt for mye på eksen??? dagen idag har vært et rent helvete, blir så oppgitt...

føler at jeg bare vil ligge og grine i senga hele dagen.. aldri opplevd noe slikt før:(

har tidligere opplevd kjærlighetssorg, men da har det som regel vært i en normal og stabil linje(altså humøret). men nå går det jo som en jojo!

Noen som kan oppmuntre meg eller komme med noe tips for hvordan jeg skal takle det når det kommer slike dager?

takk.

Som du selv sier, kommer det og går som en jojo.. husk på det.. har selv en mild bipolar lidelse. det som får meg gjennom mine humørsvingninger, som svinger ofte, er nettopp at de svinger ofte. Det må man huske på! man må ta seg i nakken og absolutt ikke legge seg på sofaen å grine, som du sier. ikke sitt stille, men gjør noe! tren, jogg, rydd, gjør noe som du har utsatt lenge. ring en gammel venn og gjør noe aktivt sammen. få deg en ny date.. et eller annet positivt og aktivt, et eller annet som får tankene på andre ting..

alternativet er å ta tak i tankekaoset og vrenge sjela for en venn/vennine, eller ev. psykolog for de som har det..:)

Skrevet

takk.

Sist jeg hadde brudd var det slik jojo for meg og. Men det kom sjeldnere og sjeldnere og svakere og svakere med tiden.

Gjest Gjest_xxx_*
Skrevet

1 måned er ingenting!

Jeg svinger som en gal jojo når jeg har kjærlighetssorg. Først er det bare tungt og mørkt, men så klarer man å ha flere og flere gode øyeblikk som varer lengre og lengre. Men man kan bli like fort nedslått som man kan bli oppstemt. Det gjelder å distrahere seg når du får dårlige tider, gjør noe aktivt eller finn på noe morsomt.

Men det er lov å være deppa og!

Snart kommer du vel i raseri-fasen og, hehe. Bare vær forberedt på en berg-og dalbane, men du vil komme helskinnet ut på andre enden en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...