Gjest Utslitt Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Har hatt en helt jævlig dag i dag.Jeg har vært sliten og i dårlig form psykisk i lang tid nå,men i dag toppet det seg helt.Må bare blåse det ut her og satse på at det blir bedre etterhvert.Det er slitsomt når det er så mye motgang. Heldigvis er det bare 54 minutter igjen av denne jævlige dagen.Håper på en bedre dag i morgen.
kisskissbangbang Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Har hatt en helt jævlig dag i dag.Jeg har vært sliten og i dårlig form psykisk i lang tid nå,men i dag toppet det seg helt.Må bare blåse det ut her og satse på at det blir bedre etterhvert.Det er slitsomt når det er så mye motgang. Heldigvis er det bare 54 minutter igjen av denne jævlige dagen.Håper på en bedre dag i morgen. Håper du får det bedre fra og med NUH!
Gjest Utslitt Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Håper du får det bedre fra og med NUH! Takk.
Babyrus Skrevet 26. august 2009 #4 Skrevet 26. august 2009 Uffda, hørtes ikke bra ut :/ Men jeg krysser fingerne mine jeg, for at du skal få en bedre dag i morgen og framover
Gjest Utslitt Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Uffda, hørtes ikke bra ut :/ Men jeg krysser fingerne mine jeg, for at du skal få en bedre dag i morgen og framover Får prøve å ha en positiv tankegang tross all elendighet som har skjedd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå