Gå til innhold

første gang

Gjest nå skjer det snart, tror jeg :P

Fremhevede innlegg

Gjest nå skjer det snart, tror jeg :P
Skrevet

til helga kommer det nok til å endelig skje for meg, sex altså. det blir min første gang. og det kommer nok til å skje med litt alkohol inn i bildet. men dette syns jeg er greit, siden jeg ikke er den tøffeste av meg som edru. målet er ikke å være helt drita, men et par øl funker :)

det som er spørsmålet mitt eller min frykt er; hva om han er for stor for meg? hva om det gjør så vondt at jeg ikke klarer.. vil jo så gjerne, og er klar, men litt redd det der.. at det rett og slett ikke skal gå. har hatt dildo inne før, men den var ganske liten.. redd jeg er for trang.. kan fort oppstå en pinlig situasjon hvis det skjer...

fikk dere veldig vondt første gang? eller holdt dere ut? vet alt dette er forskjellig fra person til person.. noen som har råd til meg?

tenkte på å kjøpe meg en dildo og øve meg litt, men redd jeg ikke rekker..

Videoannonse
Annonse
Gjest Fast bruker
Skrevet

Det er viktig med forspill, slik at du blir våt.

Bra om dere koser en stund før samleiet. At han stryker deg og kysser deg. Kanskje dere kan ha oralsex først (hvis du vil det da!) Ta det rolig, og ikke hopp rett i det.

For meg gjorde det ikke særlig vondt første gangen (var heller ikke særlig godt, fikk ikke så mye ut av det.) Men han hadde slikket meg, fingret meg og delvis penetrert meg i noen uker før vi tok steget ut. Jeg synes det var fint å debutere litt gradvis over tid med en kjæreste.

Lykke til, og husk prevensjon!

Skrevet
Det er viktig med forspill, slik at du blir våt.

Bra om dere koser en stund før samleiet. At han stryker deg og kysser deg. Kanskje dere kan ha oralsex først (hvis du vil det da!) Ta det rolig, og ikke hopp rett i det.

For meg gjorde det ikke særlig vondt første gangen (var heller ikke særlig godt, fikk ikke så mye ut av det.) Men han hadde slikket meg, fingret meg og delvis penetrert meg i noen uker før vi tok steget ut. Jeg synes det var fint å debutere litt gradvis over tid med en kjæreste.

Lykke til, og husk prevensjon!

Takk:) går på p-piller så det er ikke noe stress.. kjenner han ganske godt, håper det blir bra.. sikkert ikke sånn bra bra! som sex er etterhvert, men en bra første gang i hvertfall :)

Skrevet
Takk:) går på p-piller så det er ikke noe stress.. kjenner han ganske godt, håper det blir bra.. sikkert ikke sånn bra bra! som sex er etterhvert, men en bra første gang i hvertfall :)

P-piller beskytter jo ikke mot klamydia, herpes, hiv og annet faenskap men....

Skrevet
P-piller beskytter jo ikke mot klamydia, herpes, hiv og annet faenskap men....

nei det er jeg fullt klar over! derfor jeg la til at jeg kjenner han godt.. og vet mer eller mindre at han ikke er utsatt for det..

Skrevet
nei det er jeg fullt klar over! derfor jeg la til at jeg kjenner han godt.. og vet mer eller mindre at han ikke er utsatt for det..

Personlig foretrekker jeg å være sikker på det, men andre satser på at det bare går bra, og de fleste gangene går det jo bra. :Nikke:

Skrevet

Var ikke spesielt vondt for meg første gangen. Det som gjelder er god tid, masse forspill, kanskje glidemiddel, at man er kåt osv. Tror ikke du har noe å bekymre deg for.

Skrevet
Var ikke spesielt vondt for meg første gangen. Det som gjelder er god tid, masse forspill, kanskje glidemiddel, at man er kåt osv. Tror ikke du har noe å bekymre deg for.

:) takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...