Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 26. august 2009 #1 Skrevet 26. august 2009 Emne om emnetittel sier sitt :-) Er spent på å høre erfaringer!
livesen Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 jepp, har en hjemme ja ! Jeg er revmatiker og synes den er kjempedeilig. Den varmer mye lenger inn enn vanlig badstu. Den er lettere å puste i enn vanlig badstu . Man svetter mer enn i vanlig badstu . Lettere å plassere enn vanlig badstu . Mannen min bruker den og mye og er veldig fornøyd .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå