Gå til innhold

"Zester"

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Trenger et jern til å rive skall av sitron f eks. Helst fra en fysisk butikk, da jeg egentlig trenger det til helga.

Jeg har egentlig ikke penger så jeg må nesten vite prisen og låne penger av min samboer, så greit å vite hva jeg skal ha. Så en billig greie som duger til et par gangers bruk er bedre enn noe solid og dyrt...

Vi har diverse butikker i nærheten som jeg vet har kjøkkenutstyr, som Ica osv, også andre mer vel-utstyrte butikker.

Vi har et vanlig rivjern men det var så vanskelig å bruke idag.. trodde det skulle gå greit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar opp denne her igjen, er det virkelig ingen som vet hva en zester er og om f eks Ica, Meny, Kitch'n (tviler på de har en billig en!), Nille, Clas Ohlson (sjekket hjemmesidene, virket bare som de hadde lange og dyre), Pytt og Panne (ja det er faktisk en butikk :P), Sparkjøp, kommer vel ikke på flere som selger kjøkkengreier i farten?

Helst en lignende denne her: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Zesting_an_orange.jpg (jeg er sånn som høvler oversida av tommelen selv om oversida av tommelen ikke er i nærheten av rivjernet generelt.. jeg er veldig flink sånn)

Skrevet

trenger fremdeles et slikt jern! Men nå har jeg visst fått lønning så driter jeg i pris og hvor hen, men jeg gidder jo ikke å gå rundt halve byen for å se etter, så tar gjerne imot tips for kjede som kan ha noe slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...