Stocking lover Skrevet 31. august 2009 #21 Skrevet 31. august 2009 Bruker både strømpebukser, stay-ups og hofteholder+strømper. Dette mye fordi jeg har en kjæreste som tenner spesielt på nylon og slikt, og da vil jeg jo glede han. Jeg er 17. Jeg blir stadig gledelig overrasket over at så unge jenter bruker dette. Det betyr at det er håp. Men det er kanskje ikke så mange av venninnene dine som bruker det?
Gjest Gjest_lolita_* Skrevet 1. september 2009 #22 Skrevet 1. september 2009 Bruker knestømper og miniskjørt. Er det varmt går jeg helst uten truse og setter gjerne håret opp i musefletter. Er snart 16.
Stocking lover Skrevet 1. september 2009 #24 Skrevet 1. september 2009 Bruker knestømper og miniskjørt. Er det varmt går jeg helst uten truse og setter gjerne håret opp i musefletter. Er snart 16. men da ble det vel ikke så mange truseløse dager i sommer?!
Gjest Gjest_lolita_* Skrevet 2. september 2009 #25 Skrevet 2. september 2009 men da ble det vel ikke så mange truseløse dager i sommer?! ? Gamlefar, ikke alle kg-brukere bor på østlandet. Det skuffer meg at du ikke har fått med deg at nordnorge hadde en fantastisk sommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå