Gå til innhold

tamponger

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei jeg er en jente på 15 år som lurte på en ting ang. tamponger.

Jeg bruker blå tampong under menstrasjon ved di første dagene men alikavel så virker det som om jeg trenger en større en siden trusa er rød.

Burde jeg bruke rosa di første dagene hvor jeg blør mest ?

Er så redd for at di kan være for store. Men tror egentlig det skal gå greit for blå tamponger får jeg lett både ut og inn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at ikke den blå er stor nok ville jeg prøvd en rosa ja. Tror ikke du kommer til å ha så veldig problemer med å sette den inn. Den er ikke så mye større enn den blå.

Skrevet
Hvis du føler at ikke den blå er stor nok ville jeg prøvd en rosa ja. Tror ikke du kommer til å ha så veldig problemer med å sette den inn. Den er ikke så mye større enn den blå.

ok, da prøver jeg det :)

takk for svar !

Skrevet
hei jeg er en jente på 15 år som lurte på en ting ang. tamponger.

Jeg bruker blå tampong under menstrasjon ved di første dagene men alikavel så virker det som om jeg trenger en større en siden trusa er rød.

Burde jeg bruke rosa di første dagene hvor jeg blør mest ?

Er så redd for at di kan være for store. Men tror egentlig det skal gå greit for blå tamponger får jeg lett både ut og inn :)

Du kan jo legge ett truseinnlegg i trusa di, så om det blør så får du det ikkje på klærne. Og ja, opp ein str. kan være ein ide :)

Skrevet

Jeg bruker alltid når det blør mye, truseinnlegg i tillegg til tampong, trenger ikke være like redd for lekkasje da. :-) Går jo liksom i bølger og daler hvor mye blod som kommer.

Angående størrelse så tror jeg ikke du skal være redd for å bruke en "større". Det er ikke så stor forskjell som en annen også skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...