Gå til innhold

Nå er tida inne :)


Hilsen S.

Anbefalte innlegg

HEI! :)

Jeg er blitt 30 år, og fant drømmemannen for ca 9 måneder siden. Ingen av oss har barn fra før - men begge kjenner at tida er moden!

Vi prøver ikke for fullt enda - men er veldig enig om at dersom det skjer nå så ville det vært helt fantastisk :jepp: Bruker ikke noe prevensjon, og det er utrolig spennende å leve farlig :ler:

Vi var på ferie tidligere i sommer, 14 dager alene i Syden - da var det daglige hyggestunder - og jeg kjente jeg ble litt matt da jeg likevel fikk TR ca en uke etter jeg kom hjem ... .. .. håper ikke dette blir et langvarig prosjekt - men vi prøver å ta dette rolig. Vi er nyforelska og har det helt fantastisk fint sammen - med den friheten vi har nå til å gjøre det vi vil. :)

Jeg TROR jeg hadde EL søndag/mandag - våknet i hvertfall flere ganger natt til mandag av skikkelige stikkesmerter i siden, hadde oppblåst mage, ømme pupper osv...Lenge siden det har vært så ekstremt! Har fortsatt veldig ømme pupper - så hvem vet :lur: Tror min neste IKM-dag er om ca 1,5 uke. I helgen var det sengehygge på fredag og lørdag - men ikke etter det.. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet ja!

Får ta meg en runde i andre dagbøker etterhvert - velkommen til nye lesere og "prøvevenner" :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som prøver!! :hoppe: Dere går en kjempe spennende tid i møte. Håper det klaffer fort for dere! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som prøvere :smilyblomst: og masse lykke til!!

Er selv i PP1 og går og venter på at tanta ikke skal komme nå i disse dager. Nesten litt i overkant spennende dette her. Kjenner veeeeldig godt etter om noe kan tolkes som symptomer... Vet at jeg kunne sikkert teste nå, men får meg liksom ikke helt til å gjøre det. Skal ta en test om ikke tanta har kommet til lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: dere - kjempegøy med kommentarer allerede - vi får følge hverandre fremover - blir utrolig spennende og gøy!!

Jeg har faktisk vært i en prøveperiode før, med min tidligere kjæreste, for noen år siden.. det var en rar periode, fordi forholdet vår egentlig ikke fungerte spesielt godt, kroppen min var helt ute å kjøre og det var umulig å skjønne seg på EL,symptomer,syklus osv..HELDIGVIS er mye forandra siden den gang :)

Har ganske jevn syklus på ca 30 dager, livet er trygt og fint og jeg tenker med meg selv at det er en mening med alt!!

Gullfia: Jeg skjønner godt hvordan du tenker, jeg kommer heller ikke til å tørre å teste før det har gått laaaaaaaaaaangt over tida :) Tror jeg da....... :sjenert: HEhehe....ikke lett å holde seg heller... men forhåpentligvis lærer vi kroppen vår å kjenne såpass godt at vi skjønner det NÅR det har klaffet --- for det skal klaffe for oss! :Nikke:

Gleder meg å lese deres dagbøker Gullfia og Bestee :) Nå er det Cæsartid snart (kremt,følger med sånn av og til og KUN fordi min kjære ser på det og alt det der) og så er det litt kvalitetstid med venninner i kveld! Blir vel ikke så mye :humpe: men tror EL har vært så spiller ingen rolle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok :velkommen: Og en til prøver over 30 år :tommelsmil:

Jeg er også fersk prøver. Er i PP2 og det er så spennende! Men prøvingen kan også være frustrerende som når TR kommer som du sier. Men slik er det jo bare... Det er ikke en selvfølge å lykkes med engang men heldigvis så lykkes de fleste innen noen måneder da! Kunsten er nok å nyte prøvingen så lenge man kan. For det er jo en veldig koselig tid også, har iallefall ført meg og mannen tettere sammen føler jeg :rødme:

Så masse lykke til, håper det klaffer for dere snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: dere - kjempegøy med kommentarer allerede - vi får følge hverandre fremover - blir utrolig spennende og gøy!!

Jeg har faktisk vært i en prøveperiode før, med min tidligere kjæreste, for noen år siden.. det var en rar periode, fordi forholdet vår egentlig ikke fungerte spesielt godt, kroppen min var helt ute å kjøre og det var umulig å skjønne seg på EL,symptomer,syklus osv..HELDIGVIS er mye forandra siden den gang :)

Har ganske jevn syklus på ca 30 dager, livet er trygt og fint og jeg tenker med meg selv at det er en mening med alt!!

Gullfia: Jeg skjønner godt hvordan du tenker, jeg kommer heller ikke til å tørre å teste før det har gått laaaaaaaaaaangt over tida :) Tror jeg da....... :sjenert: HEhehe....ikke lett å holde seg heller... men forhåpentligvis lærer vi kroppen vår å kjenne såpass godt at vi skjønner det NÅR det har klaffet --- for det skal klaffe for oss! :Nikke:

Gleder meg å lese deres dagbøker Gullfia og Bestee :) Nå er det Cæsartid snart (kremt,følger med sånn av og til og KUN fordi min kjære ser på det og alt det der) og så er det litt kvalitetstid med venninner i kveld! Blir vel ikke så mye :humpe: men tror EL har vært så spiller ingen rolle :ler:

Testing gjør bare vondt verre, så det ga jeg med med etter PP1. Testet fra 10 dpo og helt fram til TR var et faktum. :rodme: Da blir man skuffa så mange ganger. Hvis man ikke tester før mensen uteblir slipper man unna med bare en skuffelse pr måned. Synes det har fungert mye bedre! :fnise:

Hotel Cæsar har vært en del av livet mitt lenge.. til og fra.. dessverre kan man vel kanskje si.. :fnise:

Skal følge med på hvordan det går med deg framover. Dette blir spennende dager! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje som nybakt prøvar! :hoppe: Håpar ventetida på ein liten spire blir kortvarig. :)

Eg fekk sjølv mitt første barn etter at eg hadde passert 30. Me fekk klaff etter 8 månaders prøving, og eg er no mamma til verdens skjønnaste lille jente på 9 månader! :hjerter_rundt: Me har allerede starta prøvinga på nr 2, og eg er no inne i PP2.

Blir spennande å følgja deg framover! Kryssar fingrane for at me blir gravide raskt, både du og eg. :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag formiddag alle sammen! :-D BLir så glad av alle de hyggelige hilsningene, har vært hektisk de siste dagene - så var sååå spent da jeg logget meg inn nå :) :): ): )

Mirabella76: GRATULERER med baby nummer 1 - kan tenke meg det er en stor opplevelse..! Og fødselen har tydeligvis ikke skremt deg fra å ville ha en til - så det lover jo godt! :ler: Jeg skal følge godt med, og sende masse babystøv til deg rundt EL :)

Bestee: Den teorien din om testing støtter jeg 100%. Jeg prøver til og med å late som jeg ikke følger med når jeg har EL og "går i surr" med ukene - yeah right! Plutselig finner jeg meg sittende foran kalenderen og teller så det står etter :ler:

Og så syns jeg vi kan si det som det er ; at Cæsar ER god underholdning :):):)

Rosa76: :vinke: og velkommen inn i min dagbok :) Ja får håpe det klaffer for oss, og at vi kan følge hverandre videre gjennom svangerskap og fødsel osv osv osv..Dette skal vi få til - og så får vi prøve å nyyyyyyye tiden vi er i nå også som du sier, det er jammen noe helt spesielt - og jeg tror det bare styrker forholdet enda mer :hjerter_rundt:

Sitter og nyter :kaffekopp: mens min kjære fortsatt sover - han har helgevakt og vært på jobb hele natta -svarte så dårlig jeg sov:( Trodde jeg skulle nyyyyyyyte en kveld alene og hele senga for meg selv, men ble jo bare til at jeg savna ham noe veldig!! Ikke hadde jeg lyst å være sosial igår heller, hadde leid 2 filmer, kjøpt smågodt og lå rett ut på sofaen... nyyyyydelig :-D

NÅ skal jeg ta meg en runde i dagbøkene her - og se om det er noen spennende nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg sånn link i signaturen min, til dagboka mi? Forsøkte meg inne på endre signatur og så legge link men forsto ikke helt de her kodene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg sånn link i signaturen min, til dagboka mi? Forsøkte meg inne på endre signatur og så legge link men forsto ikke helt de her kodene :(

No hugsar eg det ikkje heilt, sånn i farten. Men du går inn på kontrollpanelet, og velger "Endre signatur". Så trykker du på det plusstegnet der det står "Sett inn link", trur eg. Og så må du kopiera den adressa som står øverst oppe på sida, når du er inne på den nye dagboka di, over dit det står "Sett inn link". Og der skal du vel også skriva inn kva du vil kalla dagboka di i signaturen, etter at du først har kopiert over adressa.

Beklagar viss eg har forklart noko feil. Det er ei stund sidan eg har gjort det sjølv. Håpar du får det til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mirabella76,skal prøve det når jeg har litt bedre tid :)

Æsj,nå kjenner jeg tanta er på tur - så til de grader!!! :tristbla:

Kommer sterkere tilbake - det ankommer straks besøk - jentekveld og Greys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmmmm.... :klø: Trodde tanta kom igår,men gjorde ikke det gitt! I dag har jeg ikke kjent noenting,annet enn opplåsthet...Igår var det 4 uker siden første dag av siste tantebesøk - og syklusen min er på ca 4 uker.. Så jeg skal ikke teste noe enda - før tidligst om en ukes tid :) Er så kjipt hvis testen er negativ, så tror heller det er bedre å vente :)

Hektiske dager for tida, får ikke så mye tid her inne som jeg gjerne skulle hatt, men er inne og følger med på hva som skjer :) Nettopp sunket ned i sofaen etter en sen trimtur,venter på at Koneklubben skal begynne etter kjedelig valgsending!:(

Min kjære har besøk av kompiser som skravler om alt og ingenting (mest fotball) - deilig å koble dem ut og bare surfe på nettet :ler: Igår hadde jeg stua full av jenter her,så det får vel gå litt på omgang det der! Vi har heldigvis ei loftsstue vi kan "rømme" til hvis det blir for mye. Det kan av og til bli det, vi har mye besøk og ofte folk som stikker innom uanmeldt. Jeg syns det er koselig, men har brukt tid å venne meg til det. Jeg flytta for en stund sia til min kjære sin hjembygd, etter å ha bodd i større/mindre byer stort sett hele livet... Jeg liker godt kulturen her og har blitt tatt godt i mot.

Men jeg er veldig vant til å alltid ha planene klare, jobb,venner,trening,TV osv., og tror nok jeg blir mindre og mindre "impulsiv" med årene for jeg merker av og til at jeg blir irritert hvis planene mine må gå i vasken pga uanmeldt besøk.. HØres det sært ut? :fnise: Men, i alle fall godt å ha plass å "gjemme seg bort på" hvis det blir for "gæernt" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at mensen ikkje kom likevel! :) Eg kryssar fingrane for deg. :hoppe:

Takk Mirabella76 - jeg må innrømme at jeg krysser litt fingre jeg og! :) Jeg håper jeg blir ei av de som kan sitte og si "nei,plutselig var jeg bare gravid,det skjedde liksom bare,stressa ikke med det liksom..." :fnise: Tror jeg skal dra den uansett jeg, hehe :)

Det er noen av venninnene mine som vet at vi gjerne vil bli gravide og som spør innimellom på en omtenksom måte, de kommer nok til å få vite det fort når det skjer .... mens de som maser og maser derimot ..... vel, de står ikke først i køen! :Hehe:

Det er hvertfall heeeeeeeeeerlig å være så forelska - det MÅ jo være et godt utgangspunkt for å plante et lite nurk! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tumla over boka di :) Så spennende at mensen ikke har kommet ennå! Tenk om du har blitt gravid allerede :jepp:

Jeg blir nok ikke prøver selv på noen år ennå, men jeg synes det er spennende å følge med på gravidbøker og prøverbøker av og til fordi :fnise:

*krysser fingrene for at spiren sitter!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeey! En "ny" dagbok jeg ikke har fått med meg gitt..

Håper TR holder seg laaaaaangt unna :regler:

*BaByStØv*

Masse lykke te iallefall :nigo:

ska følge me :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt om tanta?

Krysser alt jeg har her for at hun har holdt seg borte :hoppe:

(Hmmm...krysse og hoppe ble kanskje litt vanskelig å gjøre på en gang, men skal ihvertfall gjøre et forsøk :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...