Gå til innhold

Mister hår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fremdeles ikke fått "tilbake" håret mitt etter fødselen for 2 år siden. Jeg har høye viker/åpne viker fra før og nå så har jeg mistet endel hår der så det er et problem å fikse håret slik at det ikke blir åpent mellom håret(at man ser huden og vikene gjennom håret) Det blir akkurat som man har limt på strimler med hår men ikke tett nok. Røyter også mye,og har splitta tupper og hår som brekker. Det hadde jeg også før,men selv om jeg har vært flink å klipt det og klipper tuppene så hjelper det ikke..Før var håret tjukkere på oppe på hodet og tynnere nederst men nå er det omvendt.Det er blitt tjukkere nederst nesten slik som jeg en gang hadde men nesten tynnere på toppen. Vet ikke hvordan det kommer til å bli hvis jeg får et barn til,da tar det vel flere år? Noen som har hatt det slik,vet om det er normalt så lenge etter fødsel? Og sånne piller for å øke hårveksten har noen prøvd de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BBC laget en dokumentar (eller channel 4 kanskje) hvor de gikk igjenom det som var av beviser for at kosmetiske produkter virker og fant at det faktisk er et middel for hårtap som virker sinnsykt bra. OM du leter lenge nok i bbc sine arkiver på youtube kanskje og ellers på nettet bør du kunne finne dokumentar3en og produktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...