Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

idag er min tredje dag som ikke røyker på over 8 år, og jeg trenger sårt noen råd og ord idag. Igår var en helt forferdelig dag som ble ganske tårevåt(jeg er ganske følsom til vanlig, men dette tar jo kaka da). Litt bedre idag og prøver å lese solskinnhistorier om folk som har sluttet, men virker litt håpløst nå.

Så hadde satt pris på gode råd og ord :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også slutte snart!!! =)

www.slutta.no

Meld deg inn der! Det har jeg gjort! =) Der får du støtte og oppfølging!

Masse lykke til! Dette klarer du!! =)

Gjest Røykeslutt
Skrevet

Kom over tråden din, fordi jeg er i samme situasjon som deg. Selv har jeg vært en ivrig røyker nesten halve livet.

Noen tips fra Røykeslutt

Motiverende tips og råd skal være billig når man vil slutte å røyke, hehe. Her er noen motiverende ord om røykeslutt.

Jeg har sluttet "cold turkey", men hører mye bra om boken "Endelig ikke-røyker" og de såkalte røykepillene, Zyban og Champix.

Min sterkeste motivasjon til å stumpe røyken

Selv ønsker jeg å slutte, fordi jeg ikke liker å være en "nikotinslave". På mange måter føler jeg meg som en slave, fordi jeg alltid er nødt til å legge opp livet etter hvordan omgivelsene fungerer mhp røyking.

Da snakker jeg om hver gang jeg tar tog, buss, fly, er på byen og, for ikke å snakke om hvordan det er å være på besøk om folk som vil ha det røykfritt inne!

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk fro svar og gode ord og linker :) går faktisk utrolig bra med denne røykeslutten altså. selv opm jeg kjenner at jeg er veldig svak innimellom og vurderer å dra å kjøpe meg noe røyk :P men holder ut !!!

stå på begge to :)

Skrevet

Jeg skjønner forresten utrolig godt hva du mener med nikotinslave. alt ble lagt opp ettersom hvor og når man kunne røyke. og det er ganske slitesomt! det er kanskje det jeg merker størst forskjell på, at jeg føler meg friere :) og det er litt mindre slitsomt å gå i trapper ;)

Skrevet

Hei!

Først av alt:bra jobba,så FLINK du er !!! Ville bare si at det jeg synes er deiligst med å ha sluttet,er at jeg ikke verker/er tung i lungene lenger :) Og så er det veldig godt å slippe å tenke "når skal jeg rekke å røyke" hele tiden...tenkte ikke på det som et slaveri da jeg røykte,men skjønner nå at det er det det var :)

Lykke til,det her klarer du!En dag om gangen,og det blir lettere for hver dag :)

Skrevet

Fokuser på hvorfor du vil slutte å røyke fremfor suget når det kommer! Jeg har vært røyker selv, og etter å ha gått en stund og følt meg flau over å røyke og bekymret meg for helse, og til og med smugrøykt, så sluttet jeg cold turkey, og det er fantastisk!! Kjenner sug av og til, men tanken på hvor godt det er å være IKKE RØYKER bryter ned suget veldig fort. Det er deilig å ha sluttet å røyke, det er det beste du kan gjøre for deg selv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...