Gå til innhold

anabole ssteroider...........

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Ja nå har det seg sånn at kjæresten min har brukt dette før.

Vi er nyforelsket og har det utrolig fint sammen!

Han har ikke trent noe spesielt siden vi ble kjent, men ser for meg at det tar seg opp nå igjen til høsten.

Jeg har lest at AS kan forandre en person. Kanskje. På mange forskjellige måter!?

Forklar meg forskjellen på om man tar lite, eller mye!?

Har vært med han i noen måneder og synes jeg har truffet verdens beste, utfyller meg på alle måter, han er drømmen min!

Jeg er jo redd for at om han begynner på det at dårlige bivirkninger skal slå inn.. Egentlig ville jeg ikke brydd meg siden det er ikke min deal, men enkelte bivirkninger som jeg forstår kan slå ut sånn at det påvirker meg også!?

Da vil jeg ha noe å si om saken altså.. :/

Han har sagt at det han tok før var ikke stort. Jeg spurte aldri om han fikk noe bivirkninger, men som han sa det så tror jeg ikke det...

Jeg vil ikke at han skal gjøre det. Men vil heller ikke si at dette får du ikke lov til. Hvertfall ikke når jeg ikke kjenner til noe særlig av dette!

Haters and lovers, kom med deres informasjon om dette!

Hadde satt stor pris på hvis det fnen der ute med en gutt som driver med dette kan svare meg utifra deres erfaring! :>

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av. Bivirkningene er hausa veldig opp. JA, det er bivirkninger, men ikke så mye som folk tror. Det kan ikke sammenlignes med f.eks narkotika ol.

Skrevet

De som anvender dem kan få bivirkninger av forskjellig grad. Alle er imidlertid ikke like tydelige. Vektøkning, kviser, lite hår, utvikling av bryster, små testikler, impotens, opphør av lengdevekst, hjerteinfarkt, leverskader, økt kjønnsdrift, depresjoner, økt aggresjonsnivå samt psykoser er blant bivirkningene. (sakset fra wiki)

Neida, så hvis du ikke bryr deg om at typen din forvandles til en feit, kvisete,skallet, sinna mann med mannepupper, hjerteproblemer, minitestikler og impotens, så kan du slappe helt av.

Skrevet
Neida, så hvis du ikke bryr deg om at typen din forvandles til en feit, kvisete,skallet, sinna mann med mannepupper, hjerteproblemer, minitestikler og impotens, så kan du slappe helt av.

:ler:

Så utrolig bra sagt! Kan forsåvidt si meg enig i dette. ;)

-misa

Gjest lucy d-.-b
Skrevet (endret)

Jeg fatter virkelig ikke poenget med å trene hvis du skal putte i deg dritt som i verste fall gjør deg impotent og hormonelt ustabil, aggressiv og kan bidra til å utvikle kreft!

Generell informasjon

http://no.wikipedia.org/wiki/Anabole_steroider

Informasjon fra Antidoping:

http://www.antidoping.no/files/%7B1CC02F83...4E660F70%7D.pdf

Fra Trim.no

http://www.trim.no/pub/art.php?id=1192

Hjelper ikke den typen skremselspropaganda hjelper så kanskje det faktum at det er ulovlig kan spille inn?

http://www.klara-klok.no/wips/628550455/caseId/1743193119/

Menn har fra naturens siden nok testosteron til å bygge seg flotte og store uten den typen tilskudd. Trener han kun for å bli gigantisk, eller er det andre aspekter med i bildet? Hva er motivasjonen? Og tar han det kun når alt annet stopper?

Endret av lucy d-.-b
Skrevet

Du er klar over at det virker helt mot sin hensikt å skrive ting som dette? De færreste som bruker anabole steroider i moderate mengder opplever bivirkninger av større grad, og når de ser at deres erfaringer ikke stemmer over ens med skremselspropagandaen, vil de også ofte se bort fra legitime forsiktighetsregler.

De fleste ledende forskere er enige om at anabole steroider brukt av friske menn, i moderate mengder, inntatt på korrekt måte og med adekvat etterbehandling, er forbundet med svært liten fare. (Saken forandrer seg drastisk når det er snakk om kvinner eller menn disponert for visse sykdommer).

Gjest Rettpåsak
Skrevet (endret)
De som anvender dem kan få bivirkninger av forskjellig grad. Alle er imidlertid ikke like tydelige. Vektøkning, kviser, lite hår, utvikling av bryster, små testikler, impotens, opphør av lengdevekst, hjerteinfarkt, leverskader, økt kjønnsdrift, depresjoner, økt aggresjonsnivå samt psykoser er blant bivirkningene. (sakset fra wiki)

Mye myter ute å går her. Hvilke bivirkninger man får av *trøkking* kommer veldig ann på hvilke doser du tar, hva du bruker, gener og hvor flink du er til å demme opp bivirkningene. Kjenner flere som bruker, men bruker ikke selv, er altfor ung.

-Vektøkning. Kommer garantert til å hende, mest i form av muskler, men også i form av at man blir litt bløtere.

- De som får kviser får de først og fremst på ryggen. Ikke noe pent syn, men ved bruk av kvisekrem og riktig kostilskudd så kan de forsvinne.

-Lite hår. Kommer helt ann på genene og hva du bruker, hvis det er arvelig håravfall i familien kan det godt hende at mannen din mister en god del.

-Utvikling av bryster. Kommer garantert til å skje, med mindre man har en god PCT kur hvor man bruker AI som f.eks Arimedex.

-Små testikler. Kommer garanter til å skje under kur pga kroppens naturlige testosterone blir bort (derav vesentlig mindre sexlyst, men ikke nødvendigvis impotens)

-Hjerteinnfarkt kan faktiskt skje ved at hjertet ditt blir for stort. Man kan unngå dette ved å f.eks bruke blodfortynntende midler som gamlinger bruker;P

-Leverskader. Kan skje hvis man ikke tar liver support produkter som milk thistle og UniLiver.

-Personlighetsforandringer kan også skje, men dette er veldig inviduelt.

-Man blir også mer tung pusta.

-AS går også utover kolesterolet.

Endret av Rettpåsak
Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

haha, ja en sånn mann vil jeg ha!

Nå var det vel ikke sagt at det skjer alle, men kan skje ikke sant?

Om d skulle skje må jeg vel gjemme han bort i et skap ellernoe da...

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet
Jeg fatter virkelig ikke poenget med å trene hvis du skal putte i deg dritt som i verste fall gjør deg impotent og hormonelt ustabil, aggressiv og kan bidra til å utvikle kreft!

Generell informasjon

http://no.wikipedia.org/wiki/Anabole_steroider

Informasjon fra Antidoping:

http://www.antidoping.no/files/%7B1CC02F83...4E660F70%7D.pdf

Fra Trim.no

http://www.trim.no/pub/art.php?id=1192

Hjelper ikke den typen skremselspropaganda hjelper så kanskje det faktum at det er ulovlig kan spille inn?

http://www.klara-klok.no/wips/628550455/caseId/1743193119/

Menn har fra naturens siden nok testosteron til å bygge seg flotte og store uten den typen tilskudd. Trener han kun for å bli gigantisk, eller er det andre aspekter med i bildet? Hva er motivasjonen? Og tar han det kun når alt annet stopper?

Ja! Det undrer jeg og på.. Det blir jo falskt om man skal ta sånt også!?

Hvorfor ikke bygge opp muskler på en vanlig måte og være stolt av det uten å ha jukset på seg noe :S

Tror jeg må ta opp dette med han.. Blir jo litt redd, vil jo ikke ha det sånn...

Han har aldri vært en kjempestygg muskelklump av de bildene fra da!

Ser egentli ut som fine selvbygde muskler uten noe overdrivelse..

Det andre du spør om vet jeg ikke, må vel spøree selv da..

Finnes det noe positivt det kan gjøre da?? :S

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet
Mye myter ute å går her. Hvilke bivirkninger man får av *trøkking* kommer veldig ann på hvilke doser du tar, hva du bruker, gener og hvor flink du er til å demme opp bivirkningene. Kjenner flere som bruker, men bruker ikke selv, er altfor ung.

-Vektøkning. Kommer garantert til å hende, mest i form av muskler, men også i form av at man blir litt bløtere.

- De som får kviser får de først og fremst på ryggen. Ikke noe pent syn, men ved bruk av kvisekrem og riktig kostilskudd så kan de forsvinne.

-Lite hår. Kommer helt ann på genene og hva du bruker, hvis det er arvelig håravfall i familien kan det godt hende at mannen din mister en god del.

-Utvikling av bryster. Kommer garantert til å skje, med mindre man har en god PCT kur hvor man bruker AI som f.eks Arimedex.

-Små testikler. Kommer garanter til å skje under kur pga kroppens naturlige testosterone blir bort (derav vesentlig mindre sexlyst, men ikke nødvendigvis impotens)

-Hjerteinnfarkt kan faktiskt skje ved at hjertet ditt blir for stort. Man kan unngå dette ved å f.eks bruke blodfortynntende midler som gamlinger bruker;P

-Leverskader. Kan skje hvis man ikke tar liver support produkter som milk thistle og UniLiver.

-Personlighetsforandringer kan også skje, men dette er veldig inviduelt.

-Man blir også mer tung pusta.

-AS går også utover kolesterolet.

Takker for fine svar:)

Skjønner ikke helt hvordan å ta det er verdt jeg da men.... Musklene og steroidene blir jo uansett ikke brukt for mer enn en periode av livet mener nå jeg.... Skjønner de som bruker livet sitt å tjener på det men det blir litt for dumt.

Skrevet
Du er klar over at det virker helt mot sin hensikt å skrive ting som dette?

Virker mot sin hensikt? Altså at flere ønsker å bruke steroider når de leser dette?

Helt personlig så driter jeg en lang marsj i om folk boler seg eller ikke. Det er når bruken tar overhånd at jeg får problemer med dem.

Som en tidligere kollega av meg for eksempel, som ble større for hver uke som gikk, hadde enorme byller i trynet, og fikk helt syke raseriutbrudd på jobb og til slutt fikk sparken. Der vil jeg si at det ble litt mye av det gode. Ellers dømmer jeg ingen, så lenge ting ikke går utover andre.

Men jeg synes det er juks.

Skrevet

Har vedkommende problemer med rus eller sinne/aggressivitet før vedkommende begynner på AS så blir disse problemene verre. Og skadene på vedkommende større...

Det er problemer direkte knyttet opp mot misbruk av AS, men som regel er det mange oppfatter som direkte skyldes AS kun et resultat av at AS har forsterket problemene/symptomene.

Min personlige erfaring tilsier at det slik i hvertfall. Det kommer også veldig ann på "doseringen" og lengden på bruken.

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet
Har vedkommende problemer med rus eller sinne/aggressivitet før vedkommende begynner på AS så blir disse problemene verre. Og skadene på vedkommende større...

Det er problemer direkte knyttet opp mot misbruk av AS, men som regel er det mange oppfatter som direkte skyldes AS kun et resultat av at AS har forsterket problemene/symptomene.

Min personlige erfaring tilsier at det slik i hvertfall. Det kommer også veldig ann på "doseringen" og lengden på bruken.

Tusen takk.

Ville jo gjerne høre fra neon som har prøvd det ut også..

Så jeg kan vite at det lille han fortalte meg ikke bare var for å berolige meg=)

Skrevet

Blodfortynnende midler har også bivirkninger. De kan blant annet gjøre at man lettere får (alvorlige) blødninger.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Blodfortynnende midler har også bivirkninger. De kan blant annet gjøre at man lettere får (alvorlige) blødninger.

I tillegg er det jo temmelig sprøtt å medisinere seg fordi man selv frivillig putter stoffer i kroppen som kan være skadelig.

:klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...