Gå til innhold

sex uten beskyttelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) Lurer på en ting: jeg går ikke på p-piller og har hatt sex uten beskyttelse. Han trakk seg ut før han kom, men er det mulig å bli gravid likevel? Håper noen kan svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er fullt mulig det. Kommer alltid litt pre-cum før man spruter som inneholder sædceller.

Skrevet

Jepp.

"Hoppe-av-i-svingen" er verdens dårligste prevansjonsmetode....

Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet

Har funka bra her i 2 år. Kan nesten lure på om jeg er steril eller noe, siden vi har hatt en lovlig mengde uhell i eggløsningsperioden.

Skal også sies at dama har ekstremt vanskelig for å bli gravid, noe hun har fått høre fra legen. Hun har derimot en sønn fra før, så det er tydeligvis mulig :P

Skrevet
Hei :) Lurer på en ting: jeg går ikke på p-piller og har hatt sex uten beskyttelse. Han trakk seg ut før han kom, men er det mulig å bli gravid likevel? Håper noen kan svare

Slapp av. Når han har sex med deg uten beskyttelse, så synes han du er så fin at han kan tenke seg å oppdra barn med deg. Dette er ekte kjærlighet

Skrevet

Tvilsomt, men dersom du hadde eggløsning da - er det jo en teoretisk sjanse for at du er gravid. For sent for angrepille?

Bruk kondom neste gang :)

Skrevet

Mener jeg har lest et sted at sannsynligheten for å bli gravid dersom man bruker hoppe av i svingen metoden i et år, ligger på ca 20%. Årsaken til at man kan bli gravid er at det ofte sniker seg ut noen sædceller før selve utløsningen.

For egen del ble jeg gravid på hoppe av i svingen metoden, brukt på "korrekt måte", dvs at han garantert trakk seg ut. For vår del var dette en metode vi brukte i et års tid, da vi ønsket å venne kroppen av med p-piller før vi skulle prøve å bli gravide. Uhellet var egentlig en fulltreffer, da dette var perioden før vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve. =) Jeg ville ALDRI brukt denne prevansjonsmetoden om jeg ikke uansett planla snarlig graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...