Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg mistenker at jeg har fått en candidainfeksjon,men har aldri hatt det tidligere.Har svie og rødhet i underlivet.gjør vondt ved berøring.Jeg er bortreist noen uker,og lurer på om det er farlig å gå med dette uten å behandle.trenger litt gode råd fra dere som er erfarne på dette området.vet jo at det er mange som sliter med dette.
Virvel Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Farlig er det vel ikke akkurat, men det er da forferdelig ubehagelig! Jeg måtte en gang gå to-tre dager med sopp før jeg hadde mulighet til å få det behandlet, og da var jeg helt desperat, det ble bare verre og verre. Hadde aldri klart å gå sånn i flere uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå