Gå til innhold

Utstående ører


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Live_*
Skrevet

Jeg vurderer å få operert inn mine utstående ører, som plager meg veldig. Har vært på konsultasjon på privat sykehus, og der mente de at jeg bør høre med fastlegen min om det er mulig for å få dekket operasjonen av det offentlige. Jeg lurer derfor på om det er noen her inne som har lignende erfaring - har du/dere fått dekket en slik operasjon i voksen alder? Hva skal til for å få det dekt? Er det lang ventetid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,kjenner flere som har gjort det.Alt fra 6-30 år.Kjempebra resultater.Noen begge ørene og noen bare ett.Du må nok kontakte legen din så sender han deg videre.Vet ikke å ille det må være for å få det dekka.Ang.ventetid så er det vel som alt her i landet,klempventetid men får du ett ja, så er jo det viktigst for da er det jo lys i tunnelen,lykke til ;-))

Skrevet
Jeg vurderer å få operert inn mine utstående ører, som plager meg veldig. Har vært på konsultasjon på privat sykehus, og der mente de at jeg bør høre med fastlegen min om det er mulig for å få dekket operasjonen av det offentlige. Jeg lurer derfor på om det er noen her inne som har lignende erfaring - har du/dere fått dekket en slik operasjon i voksen alder? Hva skal til for å få det dekt? Er det lang ventetid?

Hei, aner ikke faktisk!

Hør med fastlegen din som h*n på konsultasjonen sa! H*n vet dette og kan hjelpe deg i gang!

Du kan sikkert ringe en som utfører dette som sikkert kan svare deg på det du lurer på-

Skrevet
Hei, aner ikke faktisk!

Hør med fastlegen din som h*n på konsultasjonen sa! H*n vet dette og kan hjelpe deg i gang!

Du kan sikkert ringe en som utfører dette som sikkert kan svare deg på det du lurer på-

IKKE mye hjelp kanskje, men jeg tror nok at du får vite endel vedr. dekning av opeasjon dersom du tar kontakt med fastlegen din:)

Skrevet

Jeg gjorde det når jeg var 18 år, det er ca 10 år siden så jeg er usikker på hvor mye ventetid det er nå.

Jeg snakket med min fastlege når jeg var 16 år og han sendte et søknad for meg. Jeg hadde egentlig gitt opp at jeg skulle få operasjonen så en dag når jeg var 18 ringte telefon fra sykehuset hvor de hadde en avbestilling og om jeg kunne komme i stedet.

Så jeg ventet i 2 år. Men det kan hende at ventetiden er kortere nå. Det kan du sikkert høre med din fastlege. Og nå er det også fritt sykehusvalg, så du kan kanskje velge et sykehus med kort ventetid.

Eller gjøre det privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...