Gå til innhold

Top secret hotell i London


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bestille et såkalt "top secret" hotell i London fra Reisefeber. Da får en ikke vite hva hotellet heter før en har bestilt, men er garantert et 4 el 5 stjerners hotell til en veldig god pris.

Jeg har tidligere booket et sånt hotell i Praha, men da klarte jeg å google meg frem til hvilket hotell det var før jeg booket. Nå har de derimot endret på hotellbeskrivelsene slik at det ikke går an å google direkte, og da håper jeg det er noen her inne som har prøvd disse hotellene i London og som vet hvilke hoteller det faktisk er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd dette, så jeg vet ikke hvilke hoteller det er snakk om. Og jeg kommer neppe til å våge det heller. Ei venninne av meg bodde på et skikkelig flott hotell i London en gang. Fancy greier. Men det lå i et område der det ellers bare var kontorer og lignende, så etter ca. kl. 18 var det folketomt i området. Det føltes ikke trygt på kvelden å vandre rundt i tomme gater alene, så dit dro hun aldri igjen. For meg er plassering mye viktigere enn at hotellet er flott. Rent, trygt og billig, det er bra i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd jeg heller, men ble litt nysgjerrig så jeg fulgte linken. Ser nå i allfall ut som man kan velge hvilket område man skal bo i selv om hotellets navn er ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt hotwire.com, der er det noe av det samme! fikk supert hotel midt på camden, 4 stjerners til to-tre tusen to personer i 4 dager! genialt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...